De ideale achteropzitvrouw..

De ideale achteropzitvrouw is niet al te zwaar. Ze verlegt anders het zwaartepunt onaangenaam ver naar achter en verstoort de gevoelige gewichtsverdeling van de motorfiets. In extreme gevallen veroorzaakt dit permanente wheelies en in minder extreme gevallen tijdelijk verlies van de stuurcapaciteit.


whoehaha LOL })
 
wat geweldig verhaal...ik heb in een deuk gelegen...

voor de mensen die geen zin hebben in klikken hier het verhaal :

De ideale achteropzitvrouw
Vooropgesteld dat een motorfiets van de snelle soort maar door een persoon bewoond dient te worden, kan het best lekker zijn om af en toe een vrouw achterop te nemen. Rijdt u sportfiets en bent u van zins een ruggewarmertje mee te nemen, let dan hierop:

De ideale achteropzitvrouw is een vrouw die niet bang is uitgevallen. Bange vrouwen zijn in staat in een keer het leven uit je te persen. Angstig aangelegde vrouwen zijn op hun bangst op momenten dat een kritieke situatie nadert en dat zijn in de regel geen momenten dat je afleiding kunt gebruiken.

De ideale achteropzitvrouw is een vrouw met een niet te groot hoofd en stevige nekspieren. Iedere keer dat gebonk van helm tegen helm als je remt, gaat na verloop van tijd behoorlijk vervelen en vernachelt de lak van je helm. Een groot hoofd behoeft een grote helm en een grote helm vlak achter je eigen helm veroorzaakt turbulentie waar je niet op zit te wachten. Vooral niet als de vrouw achterop haar kop niet stil kan houden, want dan gaat je eigen kokosnoot door de windstroom tegengesteld aan de zwier.

De ideale achteropzitvrouw is niet al te zwaar. Ze verlegt anders het zwaartepunt onaangenaam ver naar achter en verstoort de gevoelige gewichtsverdeling van de motorfiets. In extreme gevallen veroorzaakt dit permanente wheelies en in minder extreme gevallen tijdelijk verlies van de stuurcapaciteit.

De ideale achteropzitvrouw is niet al te dik Een dik persoon achterop verstoort de aerodynamisch ideale druppelvorm van de combinatie man/vrouw.

De ideale achteropzitvrouw heeft niet al te lange benen. In geval van sportfietsen zitten de voetsteuntjes voor de duo zo hoog, dat al te lange stelten van een lenige achteropzitvrouw onvermijdelijk de ellebogen van de bestuurder gaan hinderen, en daarmee de stuuruitslag, en daarmee het evenwicht.

De ideale achteropzitvrouw is gezegend met een riant ritvlak. Niet alleen omdat je daar \'s avonds zo lekker tegen aan kan kruipen, maar ook omdat een gezonde hoeveelheid vlees voor haar aanmerkelijk kan bijdragen aan het doorgaans gebrekkige comfort achterop een sportfiets.

De ideale achteropzitvrouw drinkt niet veel koffie of bier. Van motorrijden ga je piesen als een paard.

De ideale achteropzitvrouw is geen zanik. De duo-zitplaats is door de sportfietsfabrikanten slechts bedacht om het mannelijke kopers gemakkelijker te maken de aanschaf van een bepaaide sportfiets te rechtvaardigen. Geen vervoermiddel , een kameel misschien uitgezonderd - is minder comfortabel voor de passagiers dan een sportfiets. Een verblijf van een uur vereist een ijzersterke conditie, al was het maar om het goed vasthouden.

De ideale achteropzitvrouw is niet ijdel of heel mooi zonder verf. Een mannelijke bestuurder ziet er bepaald niet prettig uit als hij onder zijn plastic schaal vandaan komt, maar vrouwen hebben de neiging er aanmerkelijk beter uit te zien. Het wil echter nogal eens voorkomen dat daar de nodige minuutjes verven en föhnen aan vooraf zijn gegaan. Zet een dergeiijk persoon een helm op en laat haar drie uur stuk trillen op de buddy, en onder de helm komt een heel ander persoon vandaan: uitgelopen mascara, een kapsel als een bloem- pot, lipstick als een roze snor onder haar neus, rode striemen van de helm, een verbrande nek en gebroken vingernagels van de handschoenen op de koop toe. Als jij er al tegen kan, is het wat haar betreft na een blik in de spiegel voorgoed voorbij. Maar beter ook, want aan een gestileerde etalagepop heb je toch niks: je mag er niet eens aan zitten.

Er zijn ook achteropzitvrouwen die alles op de koop toe nemen, als ze maar mee mogen rossen: de speedfreaks. Maar die hebben weer als nadeel dat je ze zo weer kwijt bent als er ooit een keer een kerel met een nog snellere motor langs komt.

Aldus is de ideale achteropzitvrouw een lichte, niet te lange edoch weelderig correct geproportioneerde en beeldschone kale turnster met de bloeddruk van een overleden bejaarde, het begrip van Moeder Theresa, het incasseringsvermogen van Rambo II, de vasthoudendheid van een bloedzuiger en de trouw van een platje.

Rest de vraag of je dat überhaupt achterop wilt hebben.
 
Laatst bewerkt:
de ideale achteropzitvrouw is (IMHO):
- klein
- licht
- zelf ook motorrijder zodat ze weet welke kant ik in ga hangen in de bochten
- houdt zich stevig vast (wink)

Dat laatste om twee redenen: ten eerste voelt het lekker ;) , ten tweede ben je dan \"een\" en dat rijdt een stuk beter vind ik... het is erg onaangenaam om je motor de bocht in te gooien en vervolgens een tiende van een seconde later te voelen dat je passagier ook de bocht ingetrokken wordt.....

:]
 
de ideale achteropzitvrouw is (IMHO):
- klein
- licht
- zelf ook motorrijder zodat ze weet welke kant ik in ga hangen in de bochten
- houdt zich stevig vast (wink)

Dat laatste om twee redenen: ten eerste voelt het lekker ;) , ten tweede ben je dan \"een\" en dat rijdt een stuk beter vind ik... het is erg onaangenaam om je motor de bocht in te gooien en vervolgens een tiende van een seconde later te voelen dat je passagier ook de bocht ingetrokken wordt.....

:]

sorry marc maar chantal zit altijd bij mij achter op }) :9
 
Als je al zover bent, kan je haar beter van een eigen motor voorzien. Naar mijn idee is de ideale achteropzitter gewoon thuis voor de koffie aan het zorgen, zodat de Bestuurder zijn motor voor zichzelf heeft....
 
geweldig verhaal :}
zal hem bij m`n motorpapieren doen kunnen ze het lezen voordat ze achterop gaan.
als ze dan nog willen dan heb je volgens mij een ideale achtreopzitvrouw gevonden :)
 
Ik herken het, zit namelijk vaak bij superfrog achterop. Ben maar een klein meisje, vang dus niet veel wind, kan makkelijk in de houding van de kawa zitten, heb een klein hoofd en je merkt niks van me. Zelfs zo weinig dat Superfrog soms achterom moet kijken of ik er nog wel ben! Hij denkt dat ik afgewaaid ben als we met 200+ door mijn favoriete bocht denderen! *D Ik mag in ieder geval wel vaker achterop dan interloper, als hij achterop zit sleept het blok over de grond en maken ze non-stop wheelies!

Jarno kan nu ook stoppies maken met mij achterop, zelfs met interloper :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan