De ideale auto voor de motorrijder?

Deze dus
full
 
Een auto voor de motorrijder. Dus alleen voor extreem slecht weer en boodschappen.

Dat is de Aygo voor mij.
Geen wegenbelasting, lage verzekeringspremie, onderhoud en aanschaf.

full
 
Laatst bewerkt:
Ook nooit zin om na het motorrijden voor de kleinen stukken je pak en/of helm af te doen
om bv. boodschappen te doen??
hier hebben ze nou de ideale auto voor gevonde... ;)
*O* tadaa *O*

ow ja, het is een Smart
zag 'm vandaag in Betondorp te A'dam
lache ding :P

Grappig *D

Maar de ideale auto voor een motorrijder is toch gewoon een oude Daihatsu of Toyota? Kost vrijwel niks aan onderhoud, is goedkoop, en doet wat ie moet doen. Ik bedoel maar, voor een echte motorrijder is een auto toch vooral een motorpak voor extreem slecht weer?

Ik hou mezelf er niet aan, want bij ons moeten er twee kinderen plus zooi in kunnen ... mijn slechtweerpak is dus een Ford Focus ;)
 
De orig. stalen hoedenplank is te hoog geplaatst om ze weg te werken idd.
Om nou een reciprozaag in de originele carrosserie te zetten vind ik erger.

Maar goed, velgen zijn nou ook niet bepaald origineel.. :P
 
Dat is de 'oude' Atom. De nieuwe Atom 500 heeft een V8 })

sommige 'oude atom's' hebben een duratec (ford) blok erin liggen, is veel goedkoper en even goed als de honda motor, half Engeland rijdt met duratec op het circuit. ook in sommige donkervoorts zit een duratec blok.

maar duratec is natuurlijk geen 500 pk..... dat is trouwens niet op de weg te houden denk ik

* ga morgen weer toeren met de atom* *O*
 
Deze bevalt mij erg goed!

626802874_6_fHKV.jpeg


Praktisch genoeg voor een autovakantie, zonder helm maar wel cabrio. Frame van 72 kilo :P Auto rijden is echt een puur gevoel, net als op de bike. Geen asbak, zonneklep, elektrische zooi etc...

Niet zo snel in het rechtdoor rijden, maar in de bergen heb ik alleen geseind of de motors aan de kant wilde O-)
 
De ideale auto is natuurlijk voor iedereen verschillend. De een zoekt iet dat lijkt op een motor, de ander wil een auto voor de zaken die op een motor wat lastiger zijn.

Mijn ideale auto voor een motorrijder moet voldoen aan:
  • Goede stoelen
  • Hoge instap (lekker veel zicht op de weg + jezelf uit een auto takelen vind ik geen porem )
  • Niet al te duur (zodat je meer geld kan besteden aan het leuke vervoersmiddel)
  • Zo veel mogelijk bagageruimte
  • Zo veel mogelijk passagiers mee kunnen nemen
  • Airco
  • Stereo
  • Schuifdeuren (3 kids :X)
  • Parkeersensoren
  • Motorvermogen en topsnelheid zijn ondergeschikt aan praktische bruikbaarheid
  • Last but not least: STATUS! -O- Oh nee dat is meer iets voor échte koekblikkers ;)
 
de beste auto voor mij was een daihatsu Hijet. Een soort mini, maar dan hoger.
Achterwielaandrijving :P
Grote achterbak, lees busje
kost geen drol en ik voelde mij de koning op de weg :)
 
de beste auto voor mij was een daihatsu Hijet. Een soort mini, maar dan hoger.
Achterwielaandrijving :P
Grote achterbak, lees busje
kost geen drol en ik voelde mij de koning op de weg :)
Kijk :) Leuke dingen ja, ik heb zelf een Fiat Duplo Doblo ;) Gewoon een bestelbusje mpv :P.
 
Terug
Bovenaan Onderaan