omdat het Hayabusa isWAAROM GEEN ABUSA??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
omdat het Hayabusa isWAAROM GEEN ABUSA??
als je maar je aantal postings kan opdrijven zeker ?
ze kwamen ook al aan met fireblades, dit was de overtreffende trap!
Ideale fiets:
Beginnersfiets ; zelfst.nw., Een nieuwe R1 of Fireblade. De rest van de motoren heeft gewoon te weinig vermogen of stuurt niet strak genoeg. Als beginnende rijder is het juist heel belangrijk dat je op een strak sturende fiets begint. Je krijgt dan de meest directe feedback en voelt direct wanneer je iets fout doet. Daardoor leer je het snelst. Verder moet je natuurlijk op een zo duur mogelijke fiets beginnen die je dan all risk verzekert. Hierdoor heb je dan een heel veilig gevoel want mocht je met 198 op een notenboom knallen dan vergoedt de verzekering alles en krijg je een enorme smak geld op je bankrekening. Bijkomend voordeel is nog dat wanneer je door de veldwachter wordt aangehouden je voor de rechtbank kunt aanvoeren dat de waarde van de in beslaggenomen motor dusdanig hoog is dat het onrechtmatig is. Tot slot is een hoog vermogen wel zo veilig. Op een 750cc of minder zul je in de bochten veel meer risico's moeten nemen. Met 150pk haal je op een dijkje makkelijk 200 waarna je weer flink in de ankers moet. In de gevaarlijke bochten kun je lekker rustig aan doen omdat je op alle sukkels met minder pk's moet wachten.
Ideale fiets:
Beginnersfiets ; zelfst.nw., Een nieuwe R1 of Fireblade. De rest van de motoren heeft gewoon te weinig vermogen of stuurt niet strak genoeg. Als beginnende rijder is het juist heel belangrijk dat je op een strak sturende fiets begint. Je krijgt dan de meest directe feedback en voelt direct wanneer je iets fout doet. Daardoor leer je het snelst. Verder moet je natuurlijk op een zo duur mogelijke fiets beginnen die je dan all risk verzekert. Hierdoor heb je dan een heel veilig gevoel want mocht je met 198 op een notenboom knallen dan vergoedt de verzekering alles en krijg je een enorme smak geld op je bankrekening. Bijkomend voordeel is nog dat wanneer je door de veldwachter wordt aangehouden je voor de rechtbank kunt aanvoeren dat de waarde van de in beslaggenomen motor dusdanig hoog is dat het onrechtmatig is. Tot slot is een hoog vermogen wel zo veilig. Op een 750cc of minder zul je in de bochten veel meer risico's moeten nemen. Met 150pk haal je op een dijkje makkelijk 200 waarna je weer flink in de ankers moet. In de gevaarlijke bochten kun je lekker rustig aan doen omdat je op alle sukkels met minder pk's moet wachten.
Eeehh......Diversion natuurlijk...en dan in de kleur geel!
"Dit is gewoon een bloedgeil racemonster wat zeker de nodige bekijks zal trekken."
Diversion (heb ik zelf ook (25 Kw))
EN DAN DE GROENE!!!
Zo'n komkommer is veel lekkerder dan zo'n ronde banaan
(ligt eraan hoe oud je bent (20 of 35 en ouder), budget?)
En dan hebben we het nog niet eens over mijn rooie gehad
Mijn Div is ook een echte....wedden dat mijn banaan jouw komkommer eruit rijdt?
Een echte spaanse peper ofnie?
Whoeha! Dat ik die gemist heb, jammer! Duurde wel erg lang voordat sommigen het door hadden. Deed me een beetje denken aan een maandje geleden op het sub M-F zonder modjes.niet die nanfang weer...
Die discussie van destijds was trouwens wel erruug leuk!
Enschede is niet zover van Groenlo af.
Maar mijnuh is wel 25 kW (scheelt iets in optrekken tot aan de 90).
Maar goed, hard rechtuit rijden kan iedereen.
Hmm.... de zwart-geel-groen-rode divtour
WIE HEEFT ER EEN BLAUWE DIVERSION !?!??!?!
Beetje late reactie, maar ik heb laatst in Groenlo bijna mijn schaamrandjes weggereden
Jullie hebben er ook zulke mooie opritten van de Twenteroute Als je vanuit Eibergen over de Twenteroute rijdt naar Groenlo, langs Groenlo blijven rijden, gegeven moment maakt de Twenteroute een bocht naar rechts en vlak daarachter liggen die opritten mooi mooi mooi