Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
, FJR zou mijn persoonlijke voorkeur genieten maar die anderen zijn ook niet mis.. of "gewoon" een VFR... uiteraard gebruikt in die prijsklasse.Met zoveel kilometers zou ik voor een pure toerbuffel gaan.
Pan, BMW of FJR (kun je ook nog eens sportiever mee rijden)
En ABS erop.
Ok.. BMW R11xxRT?? of een GS..
Op dinsdag 22 juli 2003 20:19 schreef Jansen XX het volgende:.............
Al bovenstaande voordelen gelden ook voor een RT op de hoogte na. Is niet voor niets de meest gebruikte politie motorfiets!
Vraag voor de grap eens aan een KLPD-er wat ie vind van een BMW in vergelijking met een ST1100. Ik ken bovendien een hoop Marechaussee's die het vreselijk jammer vinden dat het inkoopbeleid van Defensie zich noch steeds richt op de Duitse markt!
na 70.000 km heeft een motor met een onderhoudsinterval van 6000 kilometer overigens 11,7 beurten gehad. De BMW maar 7 !!!
Mijn Varadero moet zijn eerste beurt nog krijgen bij 12.000 km ! (even de 1000 km buiten beschouwing gelaten) Dat is bij 70.000 km 5.83 beurt !!! 6000 is geen beurt is een controle die je trouwens zelf dagelijks doet. Koelvloeistof- en oliepeil controleren. Banden controleren en dat soort spul. Kan je geen beurt noemen.
Maar het bewijst maar dat de all road een leuke, goede en betrouwbare motor is of je nu praat over de 1150 GS, Africa Twin of Varadero (Varadero is natuurlijk het mooist )