De ideale motorlaars

ik denk dat ik is goed ga kijken op de beurs aankomende zondag. Want als ik het zo allemaal lees zijn er veel soorten en moet je zelf kijken waar je je toch het lekkerst bij voelt....
 
zijn zeker mooi....maar is niks voor mij....ben al een half jaar aan het kijken voor motor laarzen.....ik heb het probleem dat ik een zeer breede voet en een hoge wreef heb....het is zelfs al een probleem met schoenen kopen :(
 
Ik heb onlangs een paar Daytona's gekocht. Ze zitten zeer goed, doch die krengen zijn spekglad bij vochtig weer. Ik heb er onmiddellijk nieuwe zolen op laten zetten bij de schoenlapper.

Ik heb idd ook Daytona's gekocht, het viel mij ook al op dat ze glad aan voelden. Zal toch nieuwigheid zijn hoop ik. Net als nieuwe banden :?
Iemand anders hier ervaring mee?
 
Ik heb een tijdje geleden safety boots gekocht. Dat is ook een type laars waar de politie mee rijdt. Wel prijzig maar dan heb je ook wat.
 
Nou, ik ben op de beurs geweest, 5 uur lang laarzen gepast...
Heb m'n ideale matorlaars gevonden, denk ik...
Het zijn m'n oude legerkistjes... B|
 
Ik heb er helaas geen foto van.Maar als je een goede winkel met motorkleding binnen loopt dan zullen ze het merk wel hebben. of kijk ff naar een politieman/vrouw op de motor.
 
Ik heb idd ook Daytona's gekocht, het viel mij ook al op dat ze glad aan voelden. Zal toch nieuwigheid zijn hoop ik. Net als nieuwe banden :?
Iemand anders hier ervaring mee?

Heb zelf ook de Daytona's nu ongeveer 4 jaar, en tot op heden geen spijt.
Nooit koude of natte voeten. Rijdt dagelijks 125 km.
Na enige tijd zijn de nopjes van de zool wat afgesleten en geen last meer van de gladheid. Perfecte toerlaars :]
 
Ik heb er helaas geen foto van.Maar als je een goede winkel met motorkleding binnen loopt dan zullen ze het merk wel hebben. of kijk ff naar een politieman/vrouw op de motor.
Zag bij motomaat dat het laarzen met stalen neuzen zijn. Dat was toch juist niet goed, of volg ik het niet meer :?

Verder; ik lees veel positieve dingen over Daytona. Welke modellen hebben jullie dan en is dat spul ook makkelijk te krijgen (motorbeurs ofzo)? Ik vind de Touring star gtx wel wat *D .
 
The ultimate Motorcycle tourboot: de daytona roadstart GTX :} :} :} ...

1_roadstargtx.jpg


Al 2 jaar probleemloos mee gereden zonder natte voeten of zweetvoeten ;) .
Ze zijn vaak in de aanbieding bij Louis voor 199 euro O-) .dt

[edit]Nooit last van gehad, dat de zolen glad zijn[/edit]
 
Terug
Bovenaan Onderaan