De ideale motorzaak ?

echwel
kanis en gunnink is de goedkoopste en lekkerste!
illy :r ;)

Als je illy al :r vindt, vraag ik me af hoe je over inholland koffie automaten denkt O-)


Zelf heb ik thuis een Jura volautomaat staan en in combinatie met bonen van www.fascino-coffee.net, is dit een uitstekende combinatie. Heb alleen niet de ruimte voor een werkplaats :+
 
Als je illy al :r vindt, vraag ik me af hoe je over inholland koffie automaten denkt O-)


Zelf heb ik thuis een Jura volautomaat staan en in combinatie met bonen van www.fascino-coffee.net, is dit een uitstekende combinatie. Heb alleen niet de ruimte voor een werkplaats :+


Oke deal, brengen de klanten de motor naar mij en komen ze bij jou voor de koffie :9
 
Als je illy al :r vindt, vraag ik me af hoe je over inholland koffie automaten denkt O-)


Zelf heb ik thuis een Jura volautomaat staan en in combinatie met bonen van www.fascino-coffee.net, is dit een uitstekende combinatie. Heb alleen niet de ruimte voor een werkplaats :+
inholland is voor mij al weer 5 jaar geleden
toen hadden ze nog van die DE automaten, met verdunde smurrie.
was nog best aardig.

vindt de smaak van illy gewoon niet mijn ding :)

zoals gezegd, zoveel mensen zoveel smaken.
 
Ideale motorzaak - eerlijke mensen en een eerlijke prijs, dan kom je al een heel eind, er zullen altijd wensen zijn die niet in te vullen zijn, maar met een eerlijke en open manier kom je het verst (maar dat zul je al lang weten).

Ik kan alleen maar zeggen dat ik op die manier nu geholpen wordt en hierdoor vaste klant ben, ookal kan het waarschijnlijk voor minder of misschien zelfs sneller, maar eerlijkheid en openheid over de prijs en de verwachtingen van beide kanten werkt naar mij toe echt het best.
 
Wat mijn monteur doet en wat ik ook onwijs waardeer: hij houdt voor de goede vaste klanten altijd een beetje ruimte in zijn planning, mocht het hoge nood zijn dan heeft hij altijd een gaatje in zijn drukke agenda voor je. Erg prettig, gezien ik voor mijn vervoer afhankelijk ben van de motor.

Dat zou ik inderdaad een erg prettige vinden.
Niet van die excuses de komende 6 weken zit ik vol doordat de:
- velen halen de motor weer uit de schuur en willen een onderhoudsbeurt / gebreken verhelpen
- veel motoren worden klaar gemaakt voor de winterstalling
 
Oke deal, brengen de klanten de motor naar mij en komen ze bij jou voor de koffie :9

Haha, nu nog een taxi zien te regelen, voor vervoer tussen Almere en Zwolle.
Heb meerdere van die Jura automaten gehad (defect), en na reparatie weer verkocht. Natuurlijk wel 1 voor ons zelf gehouden :+

Mijn werkgever is gelukkig over gestapt naar DE automaten. Stukken beter dan die inholland troep automaten.
 
Weetje lijkt me allemaal best ideaal.

- geen wachttijden
- geen dure monteur
- Niet zelf in 1x veel duur gereedschap kopen wat je bijna nooit gebruikt maar betalen voor wanneer je er mee bezig bent
- zelf sleutelen, maar wel gezellig met mede sleutelaars
- zet er een monteur neer die vragen kan beantwoorden

Je bedoelde t vast heel sarcastisch maar ik vind het zo gek nog niet


bij mij in de buurt zit een fietsenmaker die zo'n systeem heeft. is wel wat anders als motoren natuurlijk maar het kan idd wel
 
Even een balletje opgooien qua openingstijden :

Maandag : 13.00 - 19.00
Dinsdag t/m Donderdag : 10.00 - 19.00
Vrijdag : 10.00 - 21.00
Zaterdag : 9.00 - 13.00

Dat is 51 uur open/werken per week. Dat kan ik volhouden, is acceptabel voor het thuisfront en volgens mij ook goed te doen voor klanten.
 
Even een balletje opgooien qua openingstijden :

Maandag : 13.00 - 19.00
Dinsdag t/m Donderdag : 10.00 - 19.00
Vrijdag : 10.00 - 21.00
Zaterdag : 9.00 - 13.00

Dat is 51 uur open/werken per week. Dat kan ik volhouden, is acceptabel voor het thuisfront en volgens mij ook goed te doen voor klanten.
Zaterdagmiddag gesloten? Lijkt mij geen goed plan eigenlijk...
 
Ik zou maandag de hele dag gesloten blijven en op zaterdag tot 17:00 uur.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou maandag de hele dag gesloten blijven en op zaterdag tot 17:00 uur.

:^

Hier in de buurt zul je nergens een motorzaak vinden die op maandag open is.
Je kunt je eigen ermee onderscheiden, maar ik zou ook eerder voor langer open op de zaterdag gaan :Y
 
eigenlijk wordt dus geopperd dat de eigenaar van de 'ideale motorzaak' vrijgezel moet zijn (gezin staat de openingstijden in de weg), leven als een kluizenaar (want het liefst zo laag mogelijke prijzen) en een horecavergunning nodig heeft (koffiekennis evenals een 'uitgebreide' keuken moet op z'n minst aanwezig zijn.
Waarschijnlijk moet de eigenaar dan ook nog eens een mooie vrouw zijn (het oog wil ook wat tenslotte) en een mooie man (voor de vrouwlijke klanten) dus ik denk dat dit alles relatief lastig te realiseren is...

;-)
 
:^

Vergeet niet dat hij/zij een enorm vermogen moet hebben om alles tegen de laagste prijs aan te bieden, maar toch ook goede service en kwaliteit te leveren :+ .
 
Ik zou maandag de hele dag gesloten blijven en op zaterdag tot 17:00 uur.

Dat doet de andere zaak hier in de omgeving al. Op zaterdag tref je daar vooral klanten voor koffie. Met een beetje geluk passen ze een jas of helm. En met nog meer geluk kopen ze een flesje olie.
Aangezien ik alleen onderhoud, reparatie en tuning ga doen is het niet rendabel om een hele zaterdag open te blijven. De meeste van ons rijden liever op hun vrije zaterdag dan dat ze hem die vrije dag kwijt zijn voor onderhoud. Bij mij kan je de motor bijvoorbeeld op zaterdag ochtend brengen en op een doordeweekse avond weer ophalen. Dat kost je nooit een vrije dag. Ideaal :)
 
Dat doet de andere zaak hier in de omgeving al. Op zaterdag tref je daar vooral klanten voor koffie. Met een beetje geluk passen ze een jas of helm. En met nog meer geluk kopen ze een flesje olie.
Aangezien ik alleen onderhoud, reparatie en tuning ga doen is het niet rendabel om een hele zaterdag open te blijven. De meeste van ons rijden liever op hun vrije zaterdag dan dat ze hem die vrije dag kwijt zijn voor onderhoud. Bij mij kan je de motor bijvoorbeeld op zaterdag ochtend brengen en op een doordeweekse avond weer ophalen. Dat kost je nooit een vrije dag. Ideaal :)
Ik spreek even voor mezelf en je mag er mee doen wat je wilt ;)

Ik rij met name zaterdag 's middags. En dan heel vaak naar een motorzaak om met andere motorrijders te ouwehoeren en ja, inderdaad, koffie te drinken. Een motorzaak waar ik dus op zaterdagmiddag niet terecht kan, daar zal ik nooit iets gaan kopen of iets in onderhoud doen, want ik ken die motorzaak dan niet...
 
Heel simpel....een beetje normale reactie als ik een mail stuur...kan van de kuinder (hilversum) nog iets van leren.
 
Laatst bewerkt:
Klant > slap lullen met collega's.
Hoe vaak ik wel niet ergens binnen kom waar een klant gewoon moet wachten omdat de medewerkers het belangrijker vinden om over het weekend te praten.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan