De ijsfun kan beginnen, banden zijn klaar !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mark, had het al aangegeven en volgens mij heb je mijn mailadres al maar voor de zekerheid hier nog even:
p.c.m.mulders@planet.nl

Dit wil ik niet missen, dan ga ik wel wat later naar de Supercross in Arnhem! Zou eigenlijk `s middags al naar de trainingen gaan maar Friesland ligt toch op de route vanuit Breda naar Arnhem. |(
 
:} SORRY... MAAR DEZE ACTIE IS ZÉKERS RELAXED !!!

DUS IEDERE IDIOOT MET ZE SCHAATSE DAAR MOT OPZOUTUH !!!
EN BEGIINEN PLAATS TE MAKEN VOOR DEZE IJS KONING !!!

MARK... GAS EROP EN GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN MET DIE KAWA ZXR 750 RR(RRR)

AJÚ EN TOT MORRUGUH !!

GRTZZZ BART
 
Mark, had het al aangegeven en volgens mij heb je mijn mailadres al maar voor de zekerheid hier nog even:
p.c.m.mulders@planet.nl

Dit wil ik niet missen, dan ga ik wel wat later naar de Supercross in Arnhem! Zou eigenlijk `s middags al naar de trainingen gaan maar Friesland ligt toch op de route vanuit Breda naar Arnhem. |(
Waren de kaartjes voor die supercross niet 45 euro ofzo? :X
 
Ben de hele week op oefening geweest dus daarom niet eerder gereageerd. Als je nog gaat rijden in Friesland, pleassssse let me know!!

Email: jbijma@yahoo.com

Echt: HONDERD PUNTEN voor Mark!! Wat ontzettend gaaf!!!!


Duimen dat het blijft vriezen....
 
ik woon en belgie en het is te ver om het spektakel te zien ;( diegene met een digicam, plz maak enkele mooie filmpjes :) wil gerust men 50 mb webspace doneren :)
 
Het is aan het dooien joh.. van mijn koekblik was de ruitenvloeistof bevroren
(ja stom, te laat antivries erbij gedaan) en dat is inimddels ook alweer
ontdooit, door 'm gewoon buiten te laten staan...

Ik hoop dat het ijs nog dik genoeg is voor 260kg... anders flink afslanken voor je eraan begint? :) Een dieetje a la van der G. ? ;)
 
Het vriest hier anders nog steeds in Friesland, vandaag niet boven de -4 uitgeweest, en voor vannacht -7 voorspeld en voor morgen overdag -1,-2 met zeer kleine kans op lokaal wat sneeuw. :)

Temperatuur in Makkum op dit moment: -5,2 luchtvochtigheid: 82%
 
Laatst bewerkt:
GAAFFF man!!! Echt vet idee. Maak maar veel filmpjes want die wil ik wel zien!

komen er trouwens nog meer mensen uit de omgeving Den Bosch?
 
he mark misschien wel leuk....... ik heb nog even een persfotograaf
gebeld...dus die hebben we achter de hand als ie komt zijn we
verzekerd van zeeeeeeerrrrrr.... goede foto s

heeft een camera van 10000 nog maar niet te spreken over de lens

dat had ik nog even te melden BIS MORGENNNNN.....

greetzzzzz....FE 8-)
 
Mail is zojuist naar jullie verstuurd; hierin de details voor morgen. 'T Giet on !!!!
 
Laatst bewerkt:
Heel veel plezier morgen, en ik kijk nu al uit naar de videos. :)
Ga morgen een rondje Nordschleife lopen, 'k was anders zeker komen kijken.
 
[me]superfrog komt ook zekersss
[/me]


Eerst eens kijken of ik mn pa over kan halen om met het koekblik die kant op te gaan (ik heb geen RBW B). Denk dat het wel gaat lukken. Ga nu eerst even kontakt opnemen met FastEddie voor wat betreft de locatie :) I'll be there!!! Lijkt me gaaf....
 
He MarkTT, zou je mij ook even een mailtje kunnen sturen waar het is, dan zou ik morgen ook graag langs willen komen, als je dat goed vindt. sander.van.leeuwen@hetnet.nl

Bedankt
 
Ik heb helaas nog geen mailtje ontvangen, en wou wel graag van de partij zijn. })
Fhoogheem at hotmail.com

alvast bedankt
 
En ik moet morgen naar de schoonouders. '(
De laatste 3 bezoekjes was ik al fietsen. :]
Nou moet ik wel,schoonmama is jarig,anders had ik dat stukkie rijden er wel voor over gehad. ;)

Ennuh... :}
 
Net contact gemaakt met FastEddie...ik zal er zijn
dubbelepuntd.gif


Neem je wel je ijskleren mee?
fiets_nerd.gif
En het zal zo te zien wel druk worden aan de water (ijs?) kant :
groepsfoto.gif
 
WAAR WAAR WAAAR en waar ???

kan ik ook de info krijgen ?? :)
HEBBE HEBBE HEBBE...
KAN IK AUB OOK DE INFO KRIJGEN IK WIL OOK KIJKE :)

motor@blackcrow.nl

alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
ohjah, ik vroeg me ff af.. dit is toch niet illegaal? het is niet op de openbare weg, deze is van berm tot berm (jaja heb ik keertje opgezocht just in case), hier valt water niet onder.. en als je voor zorgt dat geen van de omstanders in gevaar komen dan is het geen probleem toch??

ik kan niet wachten op de foto's! respect!! :}

Ja, het is illegaal. Als je harder dan 20km/h gaat heb je een vaarbewijs nodig. :+ :+ :+ :+

Mensen..... Als je dit bericht leest en je hebt het mailtje met de locatie al ontvangen, stuur hem dan alsjeblieft ff naar me door..... Wil er graag bij zijn .Woon ook in de buurt namelijk. blauw777APESTAARTJEhomePUNTnl of naar de hotmail in m'n profiel. TNX!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan