De ijsfun kan beginnen, banden zijn klaar !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark TT

MF veteraan
8 jun 2002
4.951
1
Den Bosch
'T giet on !!! Jullie hebben mail !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nou, de Dunlop 208 GP Ice banden zijn klaar :P Dikke spikes erin geschroefd. Nu nog even op de velg laten leggen en een geschikte plas met ijs vinden. Dan kan de fun beginnen. Volgens mij uniek in Nederland...

Als iemand een geschikte plek weet, laat het hier even weten. Liefst een volgelopen weiland ivm 260 kg gewicht (rijder plus motor). Of de ijskorst moet minimaal 30 cm dik zijn ;)

full
 
Laatst bewerkt:
Yes!!!!! :}
Ik ga mee Mark!!!!! Maak ik je filmpjes!!! Ok????

Edit: Ik zie dat er veel animo voor de filmpjes is...hahahaha, mocht het dus allemaal doorgaan, dan zet ik ze wel op mijn site!!!!!
 
Laatst bewerkt:
Echt waanzinnig!!! Ben benieuwd naar de filmpjes! Maar zorg dat je er niet onder komt... :X
 
Wintersport op zijn Mark's.

He Mark hoe lang ben je daarmee bezig geweest joh. Wel gaaf hoor :} .
Kzal eens nadenken over een plek en ook ik wil dat zeker op film vast leggen. Houdt ons in dit topic op de hoogte.
 
Als je filmpjes straks klaar zijn kunnen ze zo mee op die banden van die idioten in amerika ... Ff geen idee onder welke naam die gasten hun filmpies uitbrengen maar jullie weten vast wel wie ik bedoel! :}
 
Wat heb je nu voor spikes gebruikt???

Het lijken wel popnagels, maar die lijken mij zo zacht.
 
Da's een werk geweest Mark!

Staat al een dun laagje ijs op de plassen hier in D-B. Wel lachen, Geef FF een seintje hier op M-F als je gaat en waar, dit wil ikkus niet missen. Zal m'n digitale fotocamera meenemen. Kan ook voor een digitale filmcamera zorgen.
En het blijft nog wel efkes vriezen :9 Kan bijna altijd 's-middags.

Oosterplas? Is een leuk rondje op te crossen dacht ik zo ;)
 
Wat heb je nu voor spikes gebruikt???

Het lijken wel popnagels, maar die lijken mij zo zacht.

Nee, geen alu pops, maak je maar niet benauwd.

Stalen bouten met twee soorten schroefdraad (lang naar gezocht, uiteindelijk gevonden). 5 Fucking dagen in de schuur met boren, uitmeten (rubber is niet overal even dik), schroeven en geschikte binnenbanden vinden (Supermotard spul, extra dikke binnenbanden) nu klaar voor de sprong. Ben al ruim drie maanden bezig hiermee en hoopte op een strenge winter. Dat zit wel snor.

Voor dik 250 Euro materiaal, vergis je niet.
 
full


Ik zal een foto laten maken als die bandjes eronder zitten. Maar hier komen ze dus onder ;)

Komend weekend ben ik echt klaar.
 
Misschien een ideetje, maar mijn broer heeft nog een originele pijp liggen voor een zxr 750. Mag je vast wel lenen als je wil. Kost iets minder om te vervangen dan je Acrootje als je op je bek gaat. Of je moet echt blind vertrouwen op de banden/valblokken.
 
Hebpie ook een auto? Kun je misschien eens bij Hedel gaan kijken, Maas staat aardig hoog. Is misschien wel een weilandje te vinden.

Ik kijk tegen Hedel aan, maar heb nog niks gezien. Ok, ik zal straks effe een rondje met het hondje doen op zoek naar een plek in de buurt. Is makkelijker ook, al kan iki toch niet met die spikes over de openbare weg rijden. Denk dat ik al genoeg gezeik krijg van oom agent zodra die hier lucht van krijgen........"meneer, weet u dat dit gevaarlijk is en dat u hier niet mag rijden..." :z

Daarom liever midden in de polder met 105 Db blazen......nou, kom op guys, I need input :P
 
Misschien een ideetje, maar mijn broer heeft nog een originele pijp liggen voor een zxr 750. Mag je vast wel lenen als je wil. Kost iets minder om te vervangen dan je Acrootje als je op je bek gaat. Of je moet echt blind vertrouwen op de banden/valblokken.

Maak je ook daarover maar niet benauwd. Ik heb nog een originele racekit-uitlaat liggen (die gaat er ook onder) en een R1 pijp (standaard). Maar eh, ik was niet van plan om plat te gaan hoor. Zoals gezegd heb ik echt meeeeeeeer dan zat grip.
 
Oosterplas? Is een leuk rondje op te crossen dacht ik zo ;)

O'plas is nog niet dicht (Zuiderplas ook nog niet). Tenzij je op het strandje daar wilt racen. Zit wel wat ijs daar (maar daar zak je ook zo doorheen, denk ik).

Bij de snelweg; het Ijzeren Kind (of Vrouw), misschien een optie? Is kleiner, afgelegen en beetje beschut (hoewel.. kale boompjes nu, dus iedereen van snelweg ziet je).
 
Ijzeren vrouw, daar woon ik langs. Is niet echt een optie of je moet persé een bekeuring willen krijgen.

Heeee ligt die vijver rond het provinciehuis niet al helemaal dicht? ;)

Ijzeren kind ligt ook niet echt naast de snelweg. Bedoel jij niet de Stenen kamer plas?

Oe, richting Den dungen over de bossche weg kun je linksaf de Poeldonkse dijk op Daar liggen een paar kleine meertjes in the middle of nowhere
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan