De inschrijving is begonnen! [updated]

in de mailbox inschrijvingen is nix verloren gegaan...

hehehe...lachen...die box kan het gewoon niet aan... :)

TOP GUYS!! :)

er zijn nog 26 plaatsen...
Dus geen halve onbruikbare transmissies door server-drukte? Da\'s goe! :)

Als je echt gegevens mist, komt dat wel goed... Maar als gegevens half doorkomen en daardoor een inschrijving onbruikbaar zou zijn, is dat ;(

Zoals je ziet, is er toch meer dan genoeg animo voor hetgeen jullie hebben opgezet... Moet toch een lekker gevoel zijn om binnen een half uur al zoveel inschrijvingen te hebben... :)
 
sjeee..ik heb nou al zin in....

iedereen krijgt inderdaad een emailtje...
en er wordt ook nog schriftelijk post naar je gestuurd...dus dat komt allemaal goed.. :)
 
waarom staat er geen public tellertje bij?
of heb ik die over het hoofd gezien? ehehe

mailtje gelijk ter bevestiging met je inschrijf ID ofzo :)
 
waarom staat er geen public tellertje bij?
of heb ik die over het hoofd gezien? ehehe

mailtje gelijk ter bevestiging met je inschrijf ID ofzo :)


Da\'s opdat ze achteraf nog kunnen zeggen dat je te laat was bij \'onbekenden\' :)
 
Ok ,heb me ook ingeschreven....hoop dat ik nog bij de eerste 48 zit want ik heb er erg veel zin in....en ik las toch ergens dat mensen leuke plaatjes van zichzelf in actie willen hebben....wel ,heb dit al eerder gezegd...ik neem een toestel mee met dikke telelens dus dat komt wel goed(ben tegen die tijd afgestudeerd fotograaf)...anyway seeya\'ll then
 
Ok ,heb me ook ingeschreven....hoop dat ik nog bij de eerste 48 zit want ik heb er erg veel zin in....en ik las toch ergens dat mensen leuke plaatjes van zichzelf in actie willen hebben....wel ,heb dit al eerder gezegd...ik neem een toestel mee met dikke telelens dus dat komt wel goed(ben tegen die tijd afgestudeerd fotograaf)...anyway seeya\'ll then

Wij moeten dus hopen dat jij geen ticketje meer kan krijgen? :) Ahja, anders hebben we geen foto\'s :(
 
Ik heb me ook ingeschreven, kan wel wat rijvaardigheid gebruiken ;) ...
En flink gasgeven zonder auto\'s die het verpesten klinkt super.
 
Ok ,heb me ook ingeschreven....hoop dat ik nog bij de eerste 48 zit want ik heb er erg veel zin in....en ik las toch ergens dat mensen leuke plaatjes van zichzelf in actie willen hebben....wel ,heb dit al eerder gezegd...ik neem een toestel mee met dikke telelens dus dat komt wel goed(ben tegen die tijd afgestudeerd fotograaf)...anyway seeya\'ll then
Geweldig Hondafreak, ik hoop een paar mooie actiefoto\'s van mezelf te kunnen krijgen daarna! :)
 
Met je CB?! ;)
hehe dan kan ik me met m\'n XR ook inschrijven ;)
en waarom zou jij je niet inschrijven?


weer die cryptische vraag.... ervaring....
ervaring op de weg? (weinig)
ervaring op een circuit?? (veel)

is nogal verschillend... dan maar gemiddeld...

tzal mij benieuwen :)
 
Zo ....ik was gisternacht lekker om 1.00 uur pas terug van mijn werk en nu net wakker. Dus ik hoop dat ik nog op tijd ben om me in te schrijven. Ik heb nog niet alle reacties op mijn vragen kunnen lezen maar wel dat een kortingscertificaat inbegrepen is en dat wilde ik toch altijd al eens binnenhalen. Dit is dus een ideale gelegenheid om jullie eens irl te zien en lekker te :]
 
en waarom zou jij je niet inschrijven?


weer die cryptische vraag.... ervaring....
ervaring op de weg? (weinig)
ervaring op een circuit?? (veel)

is nogal verschillend... dan maar gemiddeld...

tzal mij benieuwen :)

Waarom ik me niet inschrijf? Omdat ik noppenbanden eronder heb zitten en dat niet zo lekker rijd op een circuit, tenzij er een flinke kwak zand op ligt. Misschien heb ik tegen die tijd wel wegbanden eronder zitten, maargoed, dat is \'misschien\'.
Bovendien ben ik dan nog een gevaar ook als ik met 120 over de baan ga (met hoge toeren!) terwijl de rest met 200+ voorbij komt ;) Nee dank u. Ik kijk wel vanaf de zijlijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan