De inschrijving is begonnen! [updated]

ingeschreven !

En nu maar afwachten of we de 48 al gepasseerd zijn, want het is helaas wel een beetje laat.
 
Waarom ik me niet inschrijf? Omdat ik noppenbanden eronder heb zitten en dat niet zo lekker rijd op een circuit, tenzij er een flinke kwak zand op ligt. Misschien heb ik tegen die tijd wel wegbanden eronder zitten, maargoed, dat is \'misschien\'.
Bovendien ben ik dan nog een gevaar ook als ik met 120 over de baan ga (met hoge toeren!) terwijl de rest met 200+ voorbij komt ;) Nee dank u. Ik kijk wel vanaf de zijlijn.
Frits kan ook niet supersnel, Daniel ook niet en zo zijn er vast nog wel meer... Het gaat erom of je het leuk vindt om met je fiets mee te doen of niet... Met de groepjes-indeling (zie post van Simon, hier op de laatste page) zal je vast wel in een groepje met minder snelle fietsen geplaatst kunnen worden, toch? :) Zijn niet allemaal racebeesten, hoor... :P

Maar als je denkt dat het toch niet zo leuk wordt door het programma of de fiets waar je op zit, dan is het een ander verhaal... Maar je hoeft het denk ik niet te laten vanwege de top van je fiets... :)
 
Met je CB?! ;)
hehe dan kan ik me met m\'n XR ook inschrijven ;)
Hangt ervan af welke van de twee het op dat moment doet. Als de GSX stuk is dan ga ik gewoon op de CB. Lijkt mij ook wel lachuh.
Het gaat mij gewoon om het gevoel te kunnen jakkeren zonder tegenliggers. En zo´n CB tje uitpersen is erg leuk.
 
er zijn nog 9 plaatsen... :)

het gaat lekker zo...
mocht alles vol zitten, zou ik je evengoed inschrijven, mocht er namelijk iemand uitvallen, wat altijd een reeele kans is...

komt diegene gewoon op de lijst!!!
 
Het maakt niet veel uit met welke motor je mee wil doen. Hoofdzaak is dat jullie er iets van leren. En er zijn ook korte bochten combinaties en dan ben je met een lichtere motor in het voordeel. Op het rechte einde kun je gewoon rechts blijven houden zodat de snellere boys en girls je veilig in kunnen halen. Het mooie is dan om ze aan het eind van het rechte stuk weer op de staart te zitten omdat jij veel later kunt gaan remmen :9~ . En wat dacht je van de bijzondere verrichtingen.....ook daar ben je met een lichte motor in het voordeel. Maar nogmaals het gaat om het feit dat je er iets van leert en zie het als een training. Wanneer een sporter niet voldoende training kan of wil volgen zal die ook niet optimaal kunnen presteren. Nou, ik heb weer genoeg ge :} dus weer op naar mijn administratie want meneer de belasting wil het een en ander weten :( :?
 
Heeft er trouwens iemand enig idee wat die korting op je verzekering is als je het certificaat overhandigd?
Ik zit zelf bij Unive.
 
Heeft er trouwens iemand enig idee wat die korting op je verzekering is als je het certificaat overhandigd?
Ik zit zelf bij Unive.
Op de website kan je evt. een offerte met en zonder certificaat vergelijken... Weet je meteen het verschil.. :)

Edit: De Univé website, niet de freebike site...
 
Laatst bewerkt:
He JK, de mijne rijdt ook maar 160 op top met een beetje geluk.Gewoon inschrijven *D

Mijn 25kw GS500e (waarop ik wel mee zou hebben gedaan, omdat die meer geschikt is voor het circuit) reed 150 op z\'n top, en dat reed lekker, niet superveel toeren, maar omdat m\'n XR nie geknepen is, rijd je vol toeren 120km/u in z\'n 6. En met een 1 pitter voelt dat echt heel smerig aan, of zal dat aan de hoge toeren liggen? :) Wel een voordeel ; als ik met de XR van de baan zou raken, kan ik gewoon doorgassen door het zand/grind/gras ;)

Als ik m\'n Fazer heb doe ik wel mee. maarja dat is ook nog even wachten... en die heb ik niet voor mei ;(

BTW: wat kost kijken? :)
 
Laatst bewerkt:
Ben weer is laat met inschrijven :Z
Hoop dak er nog bij zit?????????? :}
komt door die kleruh chello die was heel de dag in storing in omgeving rotterdam.
Kan iemand dat mij zegguh?
duderuud misschien?????
anders kom ik wel kiekuh

see ya-
 
Ben weer is laat met inschrijven :Z
Hoop dak er nog bij zit?????????? :}
komt door die kleruh chello die was heel de dag in storing in omgeving rotterdam.
Kan iemand dat mij zegguh?
duderuud misschien?????
anders kom ik wel kiekuh

see ya-

Ik denk wel dat je erbij zit....ff wachten op de bevestigings mail.. :)
 
jullie krijgen op korte termijn post.

alle emails zijn binnen,en iedereen die zich nu heeft ingeschreven zit erbij!
 
jullie krijgen op korte termijn post.

alle emails zijn binnen,en iedereen die zich nu heeft ingeschreven zit erbij!
Snap hem effe niet...
We krijgen op korte termijn post als in snailmail, of als in de bevestigende e-mail?
Alle e-mails zijn binnen bij jullie (Inschrijfscript enzo), of bij diegenen die zich ingeschreven hebben?
 
Snap hem effe niet...
We krijgen op korte termijn post als in snailmail, of als in de bevestigende e-mail?
Alle e-mails zijn binnen bij jullie (Inschrijfscript enzo), of bij diegenen die zich ingeschreven hebben?

Alle mensen die zich hebben ingeschreven kunnen mee, alle inschrijvingen zijn dus binnen. En deze mensen krijgen binnenkort een schrijven per normale post (je weet wel, met papier enzo) voor alle administratieve meuk. duidelijk?
 
Duidelijk... Ben nog niet helemaal helder, dus miste effe wat... :z
Zitten jullie nu op 44 inschrijvingen per formulier? (Neem aan dat jullie vier op voorhand al ingeschreven waren, dat zou logisch zijn...)

Waar ik eigenlijk nog wel benieuwd naar ben: Is het organiseren van de MFCD jullie nou eigenlijk mee- of tegengevallen?
Ik vind het sowieso al een knappe prestatie dat jullie als een klein groepje leken op dat gebied (jullie hadden tenslotte nog nooit zoiets georganiseerd) zo snel zo\'n dag opgezet hebben... :} Ben benieuwd hoe jullie daar zelf tegenaan kijken... :)
 
zoals unstable zegt...

iedereen is ingeschreven, dus bijdeze, jullie krijgen allemaal op korte termijn post via PTT!!! je weet met wel je naam en adres erop.

ik verwacht over 1,5 week de post uit te kunnen sturen.
 
Op Zaterdag 10 november 2001 14:51 schreef JK het volgende:Mijn 25kw GS500e (waarop ik wel mee zou hebben gedaan, omdat die meer geschikt is voor het circuit) reed 150 op z\'n top, en dat reed lekker, niet superveel toeren, ... (geknipt)

Kun je je 25kW-fiets niet op het circuit omtoveren tot het standaard vermogen? Zal ook niet aardschokkend zijn, maar voor dat ene dagje is het misschien wel prettig.

Natuurlijk wel het risico dat het niet mag, en natuurlijk ook best wel wat werk, maar ik zou er wel even naar kijken of het de moeite waard was als ik jullie was.

(Ik heb gelukkig geen 35pk-grens meer op mijn rijbewijs :) , dus kan lekker met mijn 135pk gaan rondtuffen... }) Al zullen jullie me wel zoekrijden in de bochten \ '( )
 
Hmmm... Ben nu eindelijk op mijn werk, kijk in m\'n post en zie daar geen inschrijvingsbevestiging! Terwijl ik me toch als 1 v/d eersten had ingeschreven!

??? :? Maak me toch niet zo ongerust jongens...

--
Gisteren binnengekregen, vandaag eindelijk de kans om mijn post te bewerken... :)

(Bagger-W2k Terminal Server! :( )
 
Laatst bewerkt:
Kun je je 25kW-fiets niet op het circuit omtoveren tot het standaard vermogen? Zal ook niet aardschokkend zijn, maar voor dat ene dagje is het misschien wel prettig.

Natuurlijk wel het risico dat het niet mag, en natuurlijk ook best wel wat werk, maar ik zou er wel even naar kijken of het de moeite waard was als ik jullie was.

(Ik heb gelukkig geen 35pk-grens meer op mijn rijbewijs :) , dus kan lekker met mijn 135pk gaan rondtuffen... }) Al zullen jullie me wel zoekrijden in de bochten \ '( )

Die 25kw machine heb ik vorige maand verkocht. Heb nu een 250cc die niet geknepen is, maar dat is een offroad motor, niet geschikt voor het circuit. Misschien kom ik wel kijken als dat mogelijk is.
 
dat wegscheurfilmpie van jou blijft een giller he?

Hahahahhha dat filmpje ja, dat was nix :) Toen had ik dat dingetje net wou vol gas, maarja, dat wilde daar niet ;)
dus filmpje stelt nix voor hoor, jaartje terug op m\'n website gegooid. Dus ja, het blijft een giller. Lekker boeie :) Had toen ook net m\'n rijbewijs... maarja was het ding na een jaar al zat, en ten tijde van het filmpje moest ik de motor nog een beetje leren kennen. ach, heb ik toch nog een filmpje van m\'n motor voordat ik \'m heb verkocht voor een schitterend bedrag. Bovendien was het behoorlijk klote om met zo\'n ding een normale wheelie te maken, kreeg \'m volgens mij maar 10cm van de grond. Een vriend van me heeft er een zonder kuip, en 25kw, maar die krijgt \'m ook nie hoger dan 10cm ;)

(en ja, hij kan vast wel hoger, maar da moet je wel achterop gaan zitten en je eigen gewicht flink naar achter gooien).
met die XR kan je heel wat beter (lees : hoger) een wheelie maken.


Maar wat heeft dat filmpje te maken met de inschrijvingen Guz ? Dat snap ik namelijk niet. Kan je me dat even uitleggen ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kan me net ineens herinneren dat Korne Klein (volgens mij schrijf ik het fout) tijdens het radio interview zei dat hij ook mee wilde doen aan de MFCD en toen werd gezegd dat dat geregeld zou worden.

Komt hij ook?
 
Terug
Bovenaan Onderaan