De inschrijving is begonnen! [updated]

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.918
4.159
De Betuwe
Klik http://www.motor-forum.nl/mfcd/inschrijving.php (hier) om je in te schrijven!

UPDATE

We hebben het maximaal aantal inschrijvingen binnen! Iedereen heeft (of krijgt binnenkort) een mailtje met de bevestiging.
Iedereen die zich nu nog inschrijft, komt op de reservelijst. Als er iemand uitvalt, dan pakken we de bovenste van de reservelijst. Dus het is nog steeds belangrijk dat je je snel inschrijft als je alsnog mee wil.
 
Laatst bewerkt:
Ingeschreven, maar als we op 48 zitten en iemand wil perse mee offer ik me wel op :)

Zou niet durven om en ander het plezier te ontnemen van een motordag..

Ik kan ook goed kijken heb ik de laatste MF meeting gemerkt ;(
 
damn dit gaat verdomde snel!!!

En het kutte is dat ik nu niet met zekerheid kan zeggen dat ik erbij ben (vakantie). Ik ga het wel proberen, maar schrijf me nu nog maar niet in. Mocht het tegen die tijd nog mogelijk zijn dan probeer ik wel met iemand te ruilen die gecrashed is/iets gebroken heeft/oid en dus niet mee kan, maar zich wel heeft ingeschreven. Anders kom ik zeker later even kijken op lelystad (als ik op tijd terug ben.

Ik baal nu al van die vrienden van me die precies dan op vakantie moeten gaan. En ook van de organisatie de het zo nodig vind om dan de MFCD te plannen :(

P.S. is dit een nieuw record: 105 views in 16 minuten??
 
Laatst bewerkt:
Ingeschreven... Volgens de server rond 20:05 (20:08 op m\'n pc)... Wel nog effe een vraagje voor de laatste inschrijvers... Net, ongeveer 7-8 minuten terug, kon ik effe een paar minuten niet de mo-fo server bereiken... Is niets verloren gegaan in die tijd? Zou sneu zijn als mensen die zich tijdig inschrijven alsnog af moeten vallen door serverprobs...
 
Ik heb mij en m\'n maatje ook ingeschreven.Is er al iets bekend of we in groepjes vanaf verschillende locaties naar lelystad gaan? Misschien iets voor een nieuwe topic? :] :} :9
 
in de mailbox inschrijvingen is nix verloren gegaan...

hehehe...lachen...die box kan het gewoon niet aan... :)

TOP GUYS!! :)

er zijn nog 26 plaatsen...
 
Ingeschreven... Volgens de server rond 20:05 (20:08 op m\'n pc)... Wel nog effe een vraagje voor de laatste inschrijvers... Net, ongeveer 7-8 minuten terug, kon ik effe een paar minuten niet de mo-fo server bereiken... Is niets verloren gegaan in die tijd? Zou sneu zijn als mensen die zich tijdig inschrijven alsnog af moeten vallen door serverprobs...

daar had ik net ook problemen mee!! Toch leuk dat een ideetje van een aantal mensen dit forum kan platleggen. Animo is dus groot!!

 
Ik heb me ook ingeschreven. Toch wel leuk om samen weer eens te rijden en samen dingen leren.

Mocht de 48 vol zitten, dan ben ik nog wel bereid om mijn plaatsje af te staan.
 
Jeroen gelijk gevraagd waarom de site ff plat was (1 minuut ongeveer volgens mij)

Er draait momenteel een backupje...vandaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan