de jong motoren breukelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

wepe1970

Rookie
28 aug 2020
8
0
Hoi

Iemand ervaring met de jong motoren breukelen? kan op internet niet 1 review / ervaring vinden.
 
Ken deze zaak niet maar de website en de service spreken mij wel aan.


overigens:
 
Dank allen. Volgens Google alleen goede ervaringen. Ik zal gaan kijken. Hij heeft een mooie Honda NC700X staan. Huijbers in Schijndel ook, heb ik bezocht, maar verkoper had geen onderhoudsboekje en wist verder niets van "die fiets". Dat vind ik merkwaardig, motor met zo weinig kilometers en dan geen enkel idee over historie motor ... Tja, zelf heb ik echt 0 verstand van motoren dus kan ik alleen op gevoel en onderhoudshistorie afgaan. Mocht iemand nog een tip hebben voor een betrouwbare NC700X van rond de 5000 euro hoor ik het graag!
 
Vandaag bij Jan Dokter geweest voor een Honda wederom zelfde vraag: willen jullie wat ervaringen delen? Ben er zeer dankbaar voor. Man stond me vriendelijk te woord, komt iig betrouwbaar over.
 
@ Motor die bij Jan Huybers staat.
Je geeft zelf al aan dat 't merkwaardig is! Niets ervan weten, dat is 't ook!
Niet speciaal voor dit adres, maar dan algemeen gesproken.............
Belangrijkste: Wat te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo!

Heb je al het kenteken ingetikt op RDW-ovi?
Kan je zien of is/ was import-kneus, mogelijk geknepen vermogen, hoeveel eigenaren laatste periode.

Importfiets zonder boekjes en ca 35k gelopen is direct wegwezen!! (want de meeste import blijkt deze km-stand te hebben)
Als ze NIETS weten van de motor en de boekjes zijn er niet, dan..........................<nee dus>

Als je serieus op punt staat een motor te gaan kopen, neem iemand mee met kennis van zaken.
Niet alleen voor de technische kennis, maar ook om jouw mogelijke over-enthousiasme en blindheid te corrigeren.
 
Daar hebben we een mooi topic voor tegenwoordig ;)
 
Hartelijk dank. Na wikken en wegen is het de NC750X bij Joppen geworden. Nette prijs, 10.000 km 6 maanden garantie. Heeft alleen een Leovince demper en ik wil graag origineel. Rest is de motor als nieuw. Ik heb Jan Dokter gebeld en keuze uitgelegd. Voor de toekomst iig tot nu toe 2 betrouwbare adressen. Nogmaals dank.
 
Tja, maar dat is verleden tijd zegt men op dit forum. Heb veel gezocht uiteindelijk dokter in Ede en Joppen Leende over. Lees ook veel positieve berichten hier, dus hoop dat het goed komt. :)
 
Mocht iemand nog een kofferset over hebben voor de NC750X uit 2015 hoor ik het ook graag:)
 
Vandaag bij Jan Dokter geweest voor een Honda wederom zelfde vraag: willen jullie wat ervaringen delen? Ben er zeer dankbaar voor. Man stond me vriendelijk te woord, komt iig betrouwbaar over.

is dat niet normaal dan:?
 
Dank allen. Volgens Google alleen goede ervaringen. Ik zal gaan kijken. Hij heeft een mooie Honda NC700X staan. Huijbers in Schijndel ook, heb ik bezocht, maar verkoper had geen onderhoudsboekje en wist verder niets van "die fiets". Dat vind ik merkwaardig, motor met zo weinig kilometers en dan geen enkel idee over historie motor ... Tja, zelf heb ik echt 0 verstand van motoren dus kan ik alleen op gevoel en onderhoudshistorie afgaan. Mocht iemand nog een tip hebben voor een betrouwbare NC700X van rond de 5000 euro hoor ik het graag!

Heel weinig motoren hebben een onderhoudsboekje erbij (weten de diverse motordealers mij te vertellen). Vaak wel bij de duurdere Duitse motoren..
Koop in ieder geval bij een dealer die wat over de motor kan vertellen, wordt veel gehandeld en geruild waardoor men ook bij de heren verkopers het spoor bijster is van enig historie. Kun je beter bij een particulier kopen die wel de papieren erbij heeft, wat niet wegneemt hoe men het voertuig heeft bereden.
hoorde onlangs een collega over een Audi TT, auto met complete historie en onderhoudsfacturen. Na aankoop en 6 maanden garantie ging zo'n beetje alles wel kapot. Uiteindelijk revisiemotor en alles erin...

Kijk eens bij Gebben Motoren of MVM.
 
(...)

Kijk eens bij Gebben Motoren of MVM.

Om TS nu al meteen aan N+1 te laten beginnen is natuurlijk wel héél snel. Kijken kan in dat opzicht wèl kwaad :+

Hartelijk dank. Na wikken en wegen is het de NC750X bij Joppen geworden. Nette prijs, 10.000 km 6 maanden garantie. Heeft alleen een Leovince demper en ik wil graag origineel. Rest is de motor als nieuw. Ik heb Jan Dokter gebeld en keuze uitgelegd. Voor de toekomst iig tot nu toe 2 betrouwbare adressen. Nogmaals dank.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan