**DE KANTINE** praat-café in TECHNIEK

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.948
4.195
De Betuwe
Off topic, technisch, zijstraten, doorlopende discussies, extra vragen nav bestaande topics, stom geouwehoer, leuke praat, stoere verhalen, vette klauwen, libelle adviezen.

Hier kan het.

Om twee redenen:

Allereest om de rubriek TECHNIEK zo schoon mogelijk te houden.

Ten tweede, en niet veel minder belangrijk, de sfeer op MF is dat toch veel besproken moet kunnen worden. En dat kan dan dus hier.

Proost!
 
1713762905012.png


_O-
_O-

_O-

_O-

_O-

_O-

Heeft iemand toch een kleine piemel syndroom.​
 
Ik had 'n zelfs nog omhoog geklikt
Ghehehe, die willen van techniek ook “ein großes oftoppic fest” van maken?
D’r is weinig aan te doen, leden bepalen het beleid blijkbaar en forumregels zijn er om aan de infantiele laars gelapt te worden. Opgetreden word er nadat er met gedifferentieerde latten de maten genomen zijn en dan kan het vellen van een oordeel op zijn minst typisch genomen worden.

Het gaat er niet om of je gelijk hebt maar of je die krijgt?
 
Jongens..ik heb er geen aandelen in, maar aangezien er hier met regelmaat om onderdelen gevraagd wordt, hier een echt hele grote sloperij in Dld..zet het maar in het juiste topic
 
ik heb lelijke hartman hardhouten tuin stoelen. Hogedruk reiniger en olie begrijp ik, maar 10w40?
Hogedrukreiniger op hout?
Als alles goed droog is een borstel erover en dan olie. Meestal gebruikt men lijnzaadolie of een olie dat men in de handel meer geschikt houd voor hardhout. Als je al 10W40 wil gebruiken doe dan wel minerale zonder additieven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Terug
Bovenaan Onderaan