**DE KANTINE** praat-café in TECHNIEK

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.948
4.195
De Betuwe
Off topic, technisch, zijstraten, doorlopende discussies, extra vragen nav bestaande topics, stom geouwehoer, leuke praat, stoere verhalen, vette klauwen, libelle adviezen.

Hier kan het.

Om twee redenen:

Allereest om de rubriek TECHNIEK zo schoon mogelijk te houden.

Ten tweede, en niet veel minder belangrijk, de sfeer op MF is dat toch veel besproken moet kunnen worden. En dat kan dan dus hier.

Proost!
 
Jij denkt grappig te wezen ofzo ,waar slaat dit op.
Doe effe normaal Tweedwielen.
Beetje popie jopie gaan doen hierzo.
Is dit het nieuwe leuke gedrag op het forum.
Bekijk het dan maar.
Nee dat noemen ze een spiegel voorhouden,
als een grofgebekte lompe boer aanvallen plaatsen over schrijfstijl is ook bepaald niet sfeer verhogend....:W:W-O-
 
Nee dat noemen ze een spiegel voorhouden,
als een grofgebekte lompe boer aanvallen plaatsen over schrijfstijl is ook bepaald niet sfeer verhogend....:W:W-O-
Wat is er moeilijk aan een vraag in normaal leesbaar nederlands neer te zetten hierzo.
Maar blijkbaar mag alles onduidelijk en slecht leesbaar waardoor en niks van te begrijpen is hier geplaatst worden op Het forum.
Dan heb ik er geen zin meer in enigzins iets nuttigs te zeggen tegen dat persoon.
En grofgebekt viel ook wel mee ,maak jij Er weer van .
Heb ik gescholden in mijn opmerking nee.
Maar er word van alles bij verzonnen bij mijn opmerking merk ik weer.
Slaat je fantasie op hol ofzo TweedWielen?.

Beetje popie jopie gaan doen op mijn opmerking in in het zuid Afrikaans of friese taal en beweren ik was een grof gebekte boer.
 
Ik haaie gein ierdee hieroooveeer.wat kan ik nog doen juliie te pleseueren ofzo zei het maar zuks nederpand en faut gescreif ook ik niet noormal vint ik drink yoghi drink en melk doei
En ik vrgeit mien stukse chkkooladde ook nog nie he.
heile dage spielt m on spel en schreif fouur on forum
Wat zeg jij erop ik kan ket heriineren dit alles ,ok dan .ging ovér vraaie carburatuooers ofzoe tog
Enein klepse gesklet word,enbenziene uut slang,drupt uit.
Jawel ik begreip,niet goed
kan begrijpe,tweewielen.
 
Laatst bewerkt:
Normaal communiceren of schrijven in leesbaar Nederlands lijkt ook wel iets zeldzaams te worden.
De pot verwijt de ketel. Jouw schrijfstijl, zinsopbouw en gebruik van leestekens kunnen ook een stuk beter. Dus je zou ook niet op die beste man kunnen reageren of vragen om zijn bericht te verduidelijken.
 
De pot verwijt de ketel. Jouw schrijfstijl, zinsopbouw en gebruik van leestekens kunnen ook een stuk beter. Dus je zou ook niet op die beste man kunnen reageren of vragen om zijn bericht te verduidelijken.
ik mag reageren op wie ik wil.
Dat is niet verboden hierzo of wel?.
Maar afijn als je slecht Nederlands schrijft is dat wel goed.
En vraag je alleen maar om dingen goed duidelijk op te schrijven zodat ik het begrijp.
En met mij meerdere leden krijg ik dit soort antwoorden over me heen hierzo .
Ik ben er klaar mee met dit topic.

Fijne dag verder.
 
Gewoon wat er staat Zot .
Ik word beetje moe van pas nieuwe gekomen leden hier die vragen stellen in zulk slecht leesbaar Nederlands dat het lachwekkend is wat er staat.
Als je zo rottig schrijft denk je dan dat er dan nog serieus op een hulpvraag gereageerd gaat worden.
Normaal communiceren of schrijven in leesbaar Nederlands lijkt ook wel iets zeldzaams te worden.

Maar met je opmerking plaatsen over mijn bericht Zot in dit topic trek je het geheel totaal uit zijn verband.,
Je citeert mijn bericht uit een ander techniek topic hier en zegt dan wat voegt dit toe.
Maar waar het om ging en waar ik op reageerde ,vermeld je even niet.
Lees je dat techniek topic door snap je ook mijn opmerking erop..
Nu Ga je ermee aan de gang en maak je van mijn opmerking iets anders en plaatst het ook nog in een ander topic en dat vind ik echt niet netjes Zot.

Ik sla de hele ellende discussie hierna even over, maar wil toch even op het eerste bericht reageren.

Dit topic is juist bedoeld om dit soort dingen te bespreken, in plaats van in het betreffende topic een hele discussie te gaan voeren.
Zot heeft in de quote het woordje "DOM" dikgedrukt gemaakt, hij bedoeld dus volgens mij aan te geven dat het het onnodig vind om iemand meteen dom te noemen als hij zijn vraag niet erg duidelijk opschrijft.

Edit: excuus, dat heb ik dan weer verkeerd gezien, de TS van dat topic heet dom :o
 
Laatst bewerkt:
De oplossing is om niet te lezen wat je niet wilt lezen.
Een dergelijke OP, zinnen die omgekeerd geschreven zijn, of tekst wat vol met hijg woorden staat (lees Haags) :+ sla ik gewoon over. Dat geeft heel veel rust ;)

Ik sla weinig over en probeer het te ontcijferen, vermakelijk en gelijk leerzaam hoe anderen tegenaan kijken….

En dat elkaar persoonlijk aanvallen heb ik niet zo, eindigt gauw in een loopgravenoorlog…en gaat ook wel een keer over vandaar dat ik me niet druk maak, net als vele andere zaken die hier soms voorbijkomen… 8-)
 
Ik sla de hele ellende discussie hierna even over, maar wil toch even op het eerste bericht reageren.

Dit topic is juist bedoeld om dit soort dingen te bespreken, in plaats van in het betreffende topic een hele discussie te gaan voeren.
Zot heeft in de quote het woordje "DOM" dikgedrukt gemaakt, hij bedoeld dus volgens mij aan te geven dat het het onnodig vind om iemand meteen dom te noemen als hij zijn vraag niet erg duidelijk opschrijft.
Nee die had @honda rc36 zelf al dikgedrukt gedaan omdat de TS zo heet...
Wellicht dat daardoor het e.e.a. uit 't verband gerukt wordt nu? :P
 
Nee die had @honda rc36 zelf al dikgedrukt gedaan omdat de TS zo heet...
Wellicht dat daardoor het e.e.a. uit 't verband gerukt wordt nu? :P
Topic starter in dat techniek topic heeft daar als forumlid de naam Dom.
Dat motor- forum het vet gedrukt maakte toen ik op zijn vraag ging reageren kan ik niks aan doen.

Zot heeft dit helemaal uit zijn verband gehaald en ook niet verder gekeken.
Hiermee al aangevend mij meteen weg te zetten dat ik iemand dom noem terwijl dat zijn forum naam is.
Dat er daarna gedoe over ontstaat is omdat ik de werkwijze die Zot er op na hield niet vind kloppen en die mening nu nog erover heb.
Zot had even verder moeten kijken dan zijn neus lang is.
Dan mij hier even ervan langs te gaan geven in dit topic.

En ik blijf erbij dat normaal Nederlands schrijven als je een vraag over iets stelt in het techniek gedeelte dat wel handig is.
 
Gewoon wat er staat Zot .
Ik word beetje moe van pas nieuwe gekomen leden hier die vragen stellen in zulk slecht leesbaar Nederlands dat het lachwekkend is wat er staat.
Als je zo rottig schrijft denk je dan dat er dan nog serieus op een hulpvraag gereageerd gaat worden.
Normaal communiceren of schrijven in leesbaar Nederlands lijkt ook wel iets zeldzaams te worden.

Maar met je opmerking plaatsen over mijn bericht Zot in dit topic trek je het geheel totaal uit zijn verband.,
Je citeert mijn bericht uit een ander techniek topic hier en zegt dan wat voegt dit toe.
Maar waar het om ging en waar ik op reageerde ,vermeld je even niet.
Lees je dat techniek topic door snap je ook mijn opmerking erop..
Nu Ga je ermee aan de gang en maak je van mijn opmerking iets anders en plaatst het ook nog in een ander topic en dat vind ik echt niet netjes Zot.
Dit topic is hiervoor bedacht, maar lees je eens in.

Relanti is frans/vlaams voor stationair draaien, maar google had je dat kunnen vertellen

Ik heb geen problemen met slecht Nederlands. Wel met mensen die daar niet doorheen kunnen prikken.
 
Dit topic is hiervoor bedacht, maar lees je eens in.

Relanti is frans/vlaams voor stationair draaien, maar google had je dat kunnen vertellen

Ik heb geen problemen met slecht Nederlands. Wel met mensen die daar niet doorheen kunnen prikken.
Ik heb nergens problemen mee .
Wel met mensen die mij betichten ervan iemand dom te noemen terwijl dat zijn forum naam is hier.
En zo stemming makerij proberen te maken over iets wat het niet was en nooit geweest is.
Uit zijn verband rukken of verdraaien van feiten is dat.
En relanti gaf ik zelf al aan in mijn antwoord in dat techniek topic- is dat laag toerental.
Maar topic starter heeft daar geen antwoord meer opgegeven.

Dus ik snap,de hele opzet van Zot even niet wat hij hiermee van plan was of probeerde te doen.
Feit is wel dat Zot ook niet verder kijkt,of zich goed inleest.
 
Ik heb nergens problemem mee .
Wel met mensen die mij betichten ervan iemand dom te noemen terwijl dat zijn forum naam is hier.
En zo stemming makerij proberen te maken over iets wat het niet was en nooit geweest is.
Uit zijn verband rukken of verdraaien van feiten is dst.
En relanti gaf ik zelf al aan in mijn antwoord in dat rechniek topic is dat laag toerental
Maar tpoic starter heeft daar geen antwoord meer opgegeven.

Dus ik snap,de hele opzet van Zot even niet wat hij jiermee van plan was of probeerde te doen.
Feit is wel dat Zot ook niet verder kijkt,of zich goed inleest.
Dat jouw oorspronkelijke bericht niets, maar dan ook niets technisch toevoegt naar mijn idee. Daar wordt je een open vraag over gesteld in een topic dat daarvoor bedoeld is, maar dat dringt blijkbaar niet door.

Wanneer je dan een open vraag als een aanval ziet is dat jouw probleem.
 
Ik heb nergens problemen mee .
Wel met mensen die mij betichten ervan iemand dom te noemen terwijl dat zijn forum naam is hier.
En zo stemming makerij proberen te maken over iets wat het niet was en nooit geweest is.

Excuus, ik had niet gezien dat de naam van de TS Dom was, dus dat is een verkeerde interpretatie van mijn kant.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan