De Kawa Z 900 2017-2021 ( en verder…)

Vandaag ook een nieuwe kawasaki z900 2022 besteld met performance pakket!

Ik wil mijn telefoon gaan monteren om te gebruiken als navigatie, iemand tips waar ik die het beste kan plaatsen?
 
Ik heb die van mij een beetje low budget gemonteerd maar werkt perfect.

Ik heb een quad lock hier op gemonteerd. Dan beschadig ik het stuur ook niet.
AF2CC028-D8C0-4121-8C6A-E8C24932C33D.jpeg
 
ja ik wil hem het liefst in de midden van de motor.....
Eens even uitzoeken hoe we dat kunnen fixen

Mijn motor word misschien volgende week al geleverd!
 
aan thomas 96 ik weet niet hoe het in nederland is maar ik betaal 205 eur per jaar ba (burgelijk aansprakelijkheid) en voor mijn pickup 400eur per jaar (ik heb de bonus malis min 2)45jaar geen schade ps mijn motor kawa 900 rs.
 
aan thomas 96 ik weet niet hoe het in nederland is maar ik betaal 205 eur per jaar ba (burgelijk aansprakelijkheid) en voor mijn pickup 400eur per jaar (ik heb de bonus malis min 2)45jaar geen schade ps mijn motor kawa 900 rs.
Omdat ik nog maar 2 jaar mijn motor rijbewijs daardoor betaal je hier in Nederland de hoofdprijs voor all risk.

En voor mijn Volvo V70 betaal ik dan 75 euro per maand. Dus 900 euro op jaarbasis 😅😂
 
dat is echt om te wenen ps ik heb wel geen all risk dus een schuiver dan is alle schade voor mij.heb mijn rijbewijs voor moto auto met aanhanger al van 1974 .wel enkele keren moeten afgeven (snelheid waren nog jong)
 
dat is echt om te wenen ps ik heb wel geen all risk dus een schuiver dan is alle schade voor mij.heb mijn rijbewijs voor moto auto met aanhanger al van 1974 .wel enkele keren moeten afgeven (snelheid waren nog jong)
Dat kan ik niet hebben met mijn werk.
Maar hier in Nederland moet je redelijk wat verdienen om überhaupt een auto voor de deur te kunnen hebben.

Mijn Volvo kost mij elk jaar 1700 euro en dan heb ik nog geen meter gereden.
Mijn motor kost mij ongeveer 770 euro per jaar en ook geen meter gereden.
 
ik betaal 150eur wegenbelasting 400 eur verzekering 55eur keuringskosten voor mazda bt 50 2500cc diesel voor motor 205 verzekering en ik denk 50 of 75 wegenbelasting ik vind dat geld genoeg voor een gepensioneerde.
 
Hoe staat het er tegenwoordig voor met niet e-keur dempers in Duitsland? Doen ze daar moeilijk over, of alleen als hij duidelijk te veel geluid maakt?

Een slip on op een euro4 of euro5 motor doet heel weinig met her volume
 
Hoe staat het er tegenwoordig voor met niet e-keur dempers in Duitsland? Doen ze daar moeilijk over, of alleen als hij duidelijk te veel geluid maakt?

Een slip on op een euro4 of euro5 motor doet heel weinig met her volume
Altijd zorgen voor E-keur in Duitsland.
Ze kunnen zelfs nog moeilijk doen als er een e keur op zit .
Want ook dan kan ie nog volgens hun eigen meting geluid overschrijden….
Ook schijnen de oosterburen de eerste geluidsmetingspalen te hebben geplaatst.
 
Nice, ziet er goed uit. Ik ga denk ik binnenkort ook maar eens langs de dealer. Vorig jaar een Ninja 650 gekocht; maar voor vind hem toch wat krap te zitten voor de echt lange ritten...
 
hoezo gezeur in DE over spiegels doen ze daar echt overal moeilijk over of alleen als je de aandacht trekt ?

ik heb ook bar eind spiegels maar volgens mijn zonder E keur want tja het zijn spiegels en ze werken goed

heb wel een akrapovic demper voor de Z900 onder gegooid met vaste DB killer en de papieren er bij voor in DE.

En mijn Z900 die uit DE komt met andere knipperlichten met E-keur merk en er zit een kort kenteken houder op ook van uit DE
dus daar zullen ze denk ik niet moeilijk over doen denk ik
 
Goede dag, ik zal me ook even voorstellen.
Mijn naam is Marcel en heb vorig jaar september een Kawa Z900 performance en een Z650 performance voor vrouwlief gekocht. Hier heb ik mijn GS op ingeruild omdat vrouwlief zelf weer wilde rijden. Ze hebben nu 3000 km gereden en we hopen er dit jaar nog meer bij te zetten.
Ik heb wel al wat kleine aanpassingen gedaan zoals valdoppen, radiator beschermer en korte kentekenplaat houder en bobbins. Verder nog wat stickers aangepast/toegevoegd. Bij veel 650 heb ik bijna dezelfde aanpassingen klaar. Als Navi gebruik in een Beeline en soms m'n phone.
Quickshifter wilde ik ook graag maar mijn contacten bij Kawa Nederland/Europa heeft het afgeraden in de garantie periode. Hier wacht ik nog even mee. Verder aan het kijken voor mooie bar end spiegels en cruise control iets en bagage opties. Deze dingen hebben geen haast, als het goed is hebben we de motoren. Nog wel een poosje.
 

Bijlagen

  • IMG_20210810_133502_1.jpg
    IMG_20210810_133502_1.jpg
    326,2 KB · Weergaven: 48
  • IMG_20210810_143635_1.jpg
    IMG_20210810_143635_1.jpg
    568,5 KB · Weergaven: 46
  • IMG_20210810_133508.jpg
    IMG_20210810_133508.jpg
    264,9 KB · Weergaven: 43
  • IMG_20210810_143647.jpg
    IMG_20210810_143647.jpg
    551,5 KB · Weergaven: 47
  • IMG_20210916_205729.jpg
    IMG_20210916_205729.jpg
    355,8 KB · Weergaven: 46
Mivv GP Pro
 

Bijlagen

  • 20220131_152242.jpg
    20220131_152242.jpg
    487,8 KB · Weergaven: 31
  • 20220131_152245.jpg
    20220131_152245.jpg
    549,9 KB · Weergaven: 32
  • 20220131_152302.jpg
    20220131_152302.jpg
    389,5 KB · Weergaven: 32
Nice, ziet er goed uit. Ik ga denk ik binnenkort ook maar eens langs de dealer. Vorig jaar een Ninja 650 gekocht; maar voor vind hem toch wat krap te zitten voor de echt lange ritten...
Veel druk op je polsen? Of kan je niet languit liggen achter je scherm? Ik heb ook dezelfde motor vorig jaar gekocht en twijfel ook om de Z900 te kopen. Alhoewel ik vind de Ninja lekker zuinig en smal, maar mis de power van de Z900.
 
Terug
Bovenaan Onderaan