Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Precies weet ik het niet meer maar ik dacht ongeveer 12 jaar geleden.Ik ben benieuwd naar die brief ! Hoe lang geleden? Ik kan me ook niet herinneren dat ik zo'n brief heb gehad. Wel dat het , ook een paar jaar geleden ,nogal wat moeite kostte om van de KNMV verzekeringen bevestigd te krijgen dat pechhulp was ingesloten.
Voor mij is het een balle tent.
Dat was wel heel netjes van ze.Paar dagen later onverwacht een leuk bedrag op de rekening gestort gekregen. Bleek de teveel betaalde premie te zijn.
Kun je prima doen, het is de gemakkelijkste weg als je tenminste je verzekeringsagent blind vertrouwd. Het is zeker niet de goedkoopste manier, en het grappige is dat als er iets misgaat je je agent niet aansprakelijk kunt houden, je wordt altijd verondersteld je eigen beslissingen te nemen, je op de hoogte te stellen van voorwaarden etc. Maar ja, dat is wel lastig .Jungle, dar wisten we al en daarom komen zoveel vragen langs.....en oa knmv/anwb voegen ook verder niets toe.
Dus regelen via je agent waar je andere verzekeringen lopen....tenminste mijn idee.
Mijn verzekeringen die ik bij via mijn verzekeringsagent heb afgesloten zijn niets duurder dan wanneer ik het zelf doeKun je prima doen, het is de gemakkelijkste weg als je tenminste je verzekeringsagent blind vertrouwd. Het is zeker niet de goedkoopste manier, en het grappige is dat als er iets misgaat je je agent niet aansprakelijk kunt houden, je wordt altijd verondersteld je eigen beslissingen te nemen, je op de hoogte te stellen van voorwaarden etc. Maar ja, dat is wel lastig .
Even voor jou : ik sloot jaren geleden iets af bij Aegon, en nu wil men daar dat ik via smartphone etc een kopie van mijn paspoort naar ze toestuur. Ik wil dat niet, maar men schermt nu met een voorwaarde die toentertijd in de overeenkomst was opgenomen en waarvan ik toen de impact niet heb ingezien. Dit ondanks het feit dat ik niet helemaal dom en onwetend ben mbt tot voorwaarden. We gaan zien waar dat op uitdraait , voorlopig ben ik niet van plan mijn gegevens mbt tot identiteit via een telefoonscan aan wie dan ook door te geven.
Mijn ervaring ook, en tevens worden aanspraken netjes afgehandeld zoals het hoort.Mijn verzekeringen die ik bij via mijn verzekeringsagent heb afgesloten zijn niets duurder dan wanneer ik het zelf doe
Kun je prima doen, het is de gemakkelijkste weg als je tenminste je verzekeringsagent blind vertrouwd. Het is zeker niet de goedkoopste manier, en het grappige is dat als er iets misgaat je je agent niet aansprakelijk kunt houden, je wordt altijd verondersteld je eigen beslissingen te nemen, je op de hoogte te stellen van voorwaarden etc. Maar ja, dat is wel lastig .
Even voor jou : ik sloot jaren geleden iets af bij Aegon, en nu wil men daar dat ik via smartphone etc een kopie van mijn paspoort naar ze toestuur. Ik wil dat niet, maar men schermt nu met een voorwaarde die toentertijd in de overeenkomst was opgenomen en waarvan ik toen de impact niet heb ingezien. Dit ondanks het feit dat ik niet helemaal dom en onwetend ben mbt tot voorwaarden. We gaan zien waar dat op uitdraait , voorlopig ben ik niet van plan mijn gegevens mbt tot identiteit via een telefoonscan aan wie dan ook door te geven.