De KNMV weg er mee.

RG-gamma

MF veteraan
29 nov 2009
36.480
29.217
Ik kreeg een brief van de KNMV die begon met de tekst fijn dat u bij ons ben verzekert ,ik dacht nou leuk dat ze het zo fijn vinden,
maar de tekst ging nog fijn verder met: omdat er het afgelopen jaar meer geclaimde schades waren zijn wij genoodzaakt u verzekering aan te passen,
wij gaan u gratis pechservice afschaffen u mag daar voor gaan betalen,verder gaan we de bonus malus ladder aanpassen,u gaat sneller dalen als u een schade claimt,
nou bedankt KNMV,ik moet 6,- euro per maand extra gaan betalen en pleur van de bonus malus korting ladder af als ik 1x een schade durf te claimen.
Op de 1 of andere manier snap ik nog steeds niet wat er nou zo fijn is om bij de KNMV verzekert te zijn,ze kunnen dan ook binnenkort een royementsverzoek
tegemoet zien,want ik stap fijn over naar een verzekeringsmaatschappij waar het nog fijner is om verzekert te zijn:P})
 
Ik ben er ook na jaaaaaaaaaaaren weg gegaan. Slechte administratie, geen antwoorden krijgen op vragen, onbereikbaar zijn én onwetend als het je wel lukt kontakt met ze te krijgen.
Dinnetje zit er nog wel bij maar denk niet lang meer want ook wij hebben de verse polisvoorwaarden gezien ja.
 
Het word tijd dat heel die KNMV eens opgedoekt word en er een fatsoenlijke vereniging voor in de plaats komt die
wel weet hoe je de belangen van motorrijders moet behartigen in plaats van een geld graaiende organisatie te zijn die alleen
maar aan het eigenbelang denkt.Ze kunnen een heeeeeeeeeeel groot voorbeeld nemen aan de MAG.
 
Pechhulp kun je bij elke verzekering wel afsluiten, dus daarvoor hoef je niet bij KNMV te blijven
 
Pechhulp ? Ik bel m n vr. die komt me wel halen met t aanhagertje , als t nodig is.
De knmv heeft mij nog nooit kunnen bekoren als org.
 
Dat moet met de Duc geweest zijn natuurlijk :t
Dan maar zelf bellen met de ophaaldienst.....was een jaar of 10 geleden; SR stuk.
FA6DF1E9-2E1A-46A3-81C4-E66154969472.jpeg
 
Eigenlijk hebben jullie gelijk ook...
Eens kijken of ik via mijn huidige verzekering ook iets van pechhulp kan krijgen. En dan kan de knmv opgezegd worden.
 
Ik probeer mezelf te redden, tis me in de afgelopen 50 jaar motorrijden ook gelukt.
Agh ja ,je zelf redden ,dat heet tegenwoordig geloof ik YouTube of met smartphone interessant staan te doen,
vette klauwen krijgen is vervelend
 
Ik ben ook overgestapt van knmv naar mag
Beter geregeld, goedkoper, betere voorwaarden en pechhulp erbij
Knmv is echt zijn eigen ramen aan het ingooien de laatste jaren
 
Ik snap best dat een verzekering soms aangepast moet worden maar dit is en en en. Dus geen pechservice meer sneller van de bonus ladder af indien schade is idd een beetje teveel van het goede ik w8 mijn nieuwe polis af en als ik het er niet mee eens ben stap ik over. Zonde van een bedrijf die al zo lang bestaat.
 
Heb ook een brief met nieuwe polis en wijzigen gekregen (verzekeringen)
Maar staat niets in over afschaffen pech hulp.
Of is de pech hulp bij het lidmaatschap afgeschaft?
 
Ik heb meerdere motoren bij meerdere verzekeraars (Bikerpolis, Unive, KNMV), en dergelijke brieven krijg ik van allemaal. Premie gaat langzaam maar zeker omhoog, terwijl de dagwaarde alleen maar omlaag gaat. Een keer in de paar jaar stap ik over, soms blijkt mijn huidige verzekeraar het beste nieuwe aanbod te hebben maar die is dan wel lager dan mijn huidige premie bij hen 8)7

Zitteblijvers zijn de cash cows van verzekeraars, net als bij energiebedrijven en telefoonbedrijven.
 
Heb ook een brief met nieuwe polis en wijzigen gekregen (verzekeringen)
Maar staat niets in over afschaffen pech hulp.
Of is de pech hulp bij het lidmaatschap afgeschaft?

Idem , ik lees ook niets over afschaffen van de pechhulp. Overigens is de KNMV Verzekering wel een van de allergoedkoopste ( WA-plus) . Ik denk overigens dat het niet aan KNMV verzekeringen ligt, dit is immers een TUSSENPERSOON, de echte verzekeraar is Allianz en de verzekering zelf is ondergebracht bij One Underwriting , een volmachtbedrijf, en dat is weer een deel van Aon. Daarom is het geklaag over KNMV Verzekeringen niet helemaal op zijn plaats, omdat ze slechts een klein verzekeringskantoor zijn, een verzekeringsagent dus. Het is ingewikkeld, maar zo zit deze markt in elkaar.

De pechhulp bij de KNMV verzekeringen heeft alleen betrekking op het buitenland, voor het binnenland geldt je KNMV lidmaatschap. Beetje onhelder, maar zo zit het wel .
 
  • Leuk
Waarderingen: Ztje
Heb afgelopen jaar al bij diverse websites premies berekend (anwb/unive enz)
Nu naar aanleiding van dit topic even bij MAG gekeken.
Ben met dezelfde dekking € 2.- per jaar voordeliger uit _O-

Het eerlijk vergelijken van tarieven en dekking is erg lastig .
Kleine aanpassingen in dekking van bv accessoire of eigen risico heeft direct gevolgen voor de premie.

Alle verzekeringen worden steeds duurder door hogere claims.
Kijk maar eens naar zorg-,auto, woonhuis verzekeringen.
De motorfiets is helaas geen uitzondering.
 
Laatst bewerkt:
Heb afgelopen jaar al bij diverse websites premies berekend (anwb/unive enz)
Nu naar aanleiding van dit topic even bij MAG gekeken.
Ben met dezelfde dekking € 2.- per jaar voordeliger uit _O-
Het verhogen van eigen risico scheel hooguit een paar tientjes .

Alle verzekeringen worden steeds duurder door hogere claims.
Kijk maar eens naar zorg-,auto, woonhuis verzekeringen.
De motorfiets is helaas geen uitzondering.

Twee euro per jaar ??? En heb je dan ook de pechhulp in het buitenland ?
 
Wat ik merk zolang ik al motor rijd is dat wel erg veel mensen zijn die de motor helemaal compleet verzekerd van nieuw tot acc en kleding aan toe
Heeft er dan niemand aan gedacht als je motor gestolen is dan wel een wrak , je zonder inruil een flinke korting kan krijgen op een nieuwe brommert.
Een iets hogere eigen risico doet ook wonderen

Kleding is al heel snel niets meer waard enz enz

Van al dat gespaarde premie van je spullen kan je leuk sparen .

De meesten willen op en top verzekerd zijn. waarom.....
 
Twee euro per jaar ??? En heb je dan ook de pechhulp in het buitenland ?
Bij knmv all-risk is pechhulp buitenland inbegrepen.
Het is erg lastig om premies, voorwaarden en dekking te vergelijken.
Dacht eerst dat MAG met mijn wensenlijstje voordeliger was.
Maar toen bleek de dekking anders, na aanpassen was het voordeel weer verdwenen.

Of een verzekering goed is weet je pas als je hem nodig hebt B|
Tarieven zeggen niet alles.

Kan ook verhuizen naar de bible belt en alleen een wa verzekering nemen.
god zal ons behoeden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan