De knop "Citaat invoegen"

Wordt dit al besproken?​

Topic status. Hallo E.G.J., dit topic is al meer dan 90 dagen oud. Weet je zeker dat je nog wilt reageren?

Uh, uh, nu niet meer..., dat zeker weten dan hé



Maar goed, de vraag:
Zojuist heb ik een reactie geschreven op een post. Tijdens het schrijven posten er 2 anderen er al weer wat tussen, en lijkt mijn post nergens op te slaan, want ik heb niemand gequote.
Als ik dan op citeer druk, dan kan ik dit citaat niet in een bericht invoegen die ik aan het bewerken ben.

Geen grote ramp verder, maar ik had het al eens vaker bij de hand, en misschien zijn er meer mensen die dit als "lastig" ervaren.

* EDIT* sneller type slome ;)

bij een nieuwe reactie kan je idd meerder citaten invoegen die je eerder hebt 'opgeslagen.
Kak, of tenminste... ik opende net een 2e mf venster en sloeg daar citaten op en opeens verschijnt onder het reactieveld waar ik nu aan het typen ben , het vakje citaten invoegen....

Maar niet nu ik dit weer aan het bewerken ben ...

kan me voorstellen dat dit soort opties ook minder uitgebreid getest worden als het merendeel de telefoon gebruikt.
 
* EDIT* sneller type slome ;)

bij een nieuwe reactie kan je idd meerder citaten invoegen die je eerder hebt 'opgeslagen.
Kak, of tenminste... ik opende net een 2e mf venster en sloeg daar citaten op en opeens verschijnt onder het reactieveld waar ik nu aan het typen ben , het vakje citaten invoegen....

Maar niet nu ik dit weer aan het bewerken ben ...

kan me voorstellen dat dit soort opties ook minder uitgebreid getest worden als het merendeel de telefoon gebruikt.
Het is beter voor mij, de telefoon, en MF, dat ik niet op een telefoon ga werken.
Dus laten we alstublieft de pc ook gewoon werkend houden 😅
 
Het is beter voor mij, de telefoon, en MF, dat ik niet op een telefoon ga werken.
Dus laten we alstublieft de pc ook gewoon werkend houden 😅
een workaround is het nr van de post openen in een nieuw tabblad en die in je reactie plakken :


alleen krijg je dan een soort afbeelding van het begin van het topic en pas bij aanklikken ga je dan naar jouw post...


en dus ook als ik op het nr'tje 28 klik rechtsbovenin jouw post , hopeloze zooi :P


en met het knopje deel dit bericht onder het symbooltje met de 3 bolletjes met lijntjes ertussen ook.
toch bijzonder dat je 3 verschillende dingen kan aanklikken voor het zelfde resultaat.
backwards compatible met morse en rooksignalen ofzo ? :P
 
Laatst bewerkt:
@Duderuud

Kan dit een foute text bij de actie zijn?

Dit krijg je te zien als je de geciteerde berichten wil invoegen

1612882047002.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan