De knop "Citaat invoegen"

Rob RD

De Blèje Rèswèkâh........ Vaak Ben Je Te Bang
Donateur
25 aug 2002
63.560
113.009
Rèswèk
@Duderuud Ik heb nu een bericht van Willem uit een topic hieronder als "citaat" gemarkeerd. Onder mijn invulveld staat echter nergens de knop "Citaat Invoegen"'
Dat is bij een nieuw topic dat je wil starten met een citaat best vreemd. Dat komt echter niet zo vaak voor. (ook niet dat ik een citaat van Willem in wil voegen) :N

Ongemakkelijker wordt het als je in een op dat moment snellopend topic bijvoorbeeld voor de duidelijkheid een citaat in een reactie in moet voegen omdat je reactie het topic uit het verband trekt, geen citaat betekent immer een reactie op de vorige post..

Onder het edit-veld staat geen "citaat invoegen" knop! die staat opmerkelijk genoeg wél onder het "nieuwe reactie" veld, dat wel eens een bladzij terug en scrollen kan betekenen... hoe ver moet je iets halen...

Kortom: Kan onder het "Edit" veld en onder het topic startveld ook een citaat knop geplaatst worden???
 
Met dat vraagteken heb ik nog wat uitgevonden...

Een topic wat je start wordt niet automatisch op de "gevolgd" lijst gezet daarvoor moet je eerst reageren...
 
Rob !!

Wat doe jij nu buiten off-topic ??


Kkskstttt.... terug naar de onzin 1564374229828.png , ik raak helemaal in de war als jij zinnige dingen zou gaan posten.

Met de nadruk op "zou gaan" .
 
't is effe schrikken... maar 't went...

De eend is toch wel een icoon in mijn wereld..staat voor logica wat veel mensen niet hebben...

Als het kwaakt als een eend, loopt als een eend, er uit ziet als een eend.... dan IS het een eend...
 
Wat een moeilijke vragen allemaal....daar kom ik op terug als ik terug ben van vakantie (ik vertrek morgenvroeg)
 
Nee, nu net toevallig... 't is ook niet te zien bij wie je in de gevolgd lijst staat... ik heb er niemand in staan, om die reden
 
Ik wel en daar krijg ik geen meldingen van. Dus slaat ook nergens op. :P
Maar ik zag topic, klikte, zag reactie, moest lachen, drukte op smiley. ;)
 
Deze stond (te) laag op mijn prioriteitenlijstje en ook nog ens vergeten te reageren. Excuses voor de late reactie.

Het is standaard niet mogelijk om die extra knoppen toe te voegen. Mogelijk dat het kan met custom code maar er kleven 2 nadelen aan imo:
- Kost serieus geld om het te laten bouwen
- Hoeveel mensen zitten er op te wachten? Want je past iets aan waar sommige mensen blij van worden, anderen vinden het maar weer niks.

Kwestie van voor- en nadelen tegen elkaar afwegen en daarom zie ik het vooralsnog niet snel gebeuren.
 
Deze stond (te) laag op mijn prioriteitenlijstje en ook nog ens vergeten te reageren. Excuses voor de late reactie.

Het is standaard niet mogelijk om die extra knoppen toe te voegen. Mogelijk dat het kan met custom code maar er kleven 2 nadelen aan imo:
- Kost serieus geld om het te laten bouwen
- Hoeveel mensen zitten er op te wachten? Want je past iets aan waar sommige mensen blij van worden, anderen vinden het maar weer niks.

Kwestie van voor- en nadelen tegen elkaar afwegen en daarom zie ik het vooralsnog niet snel gebeuren.

JE vergeet een groot nadeel van Custom Code...

Werk thet nog wanneer je update? < --- Te vaak is hier het Antwoord "Nee" op, en ben je dus gebonden aan nooit meer updaten...
 

Wordt dit al besproken?​

Topic status. Hallo E.G.J., dit topic is al meer dan 90 dagen oud. Weet je zeker dat je nog wilt reageren?

Uh, uh, nu niet meer..., dat zeker weten dan hé



Maar goed, de vraag:
Zojuist heb ik een reactie geschreven op een post. Tijdens het schrijven posten er 2 anderen er al weer wat tussen, en lijkt mijn post nergens op te slaan, want ik heb niemand gequote.
Als ik dan op citeer druk, dan kan ik dit citaat niet in een bericht invoegen die ik aan het bewerken ben.

Geen grote ramp verder, maar ik had het al eens vaker bij de hand, en misschien zijn er meer mensen die dit als "lastig" ervaren.

 
Terug
Bovenaan Onderaan