De KTM 2takten van MF..

hoeveel meningen wil je hebben?????is toch een correct antwoord op je vraag?3 personen die weten waar ze over praten zeggen 30 tot40 uur en vervolgens zeg jij"ach ik doe toch lekker 50 uur"
dan luister je toch niet doe je toch gewoon 50 uur!
 
Zoiets:
GroteFoto-WAVPQ8EW.jpg


Het is maar net hoe je ermee rijdt. EN waar ..
 
Laatst bewerkt:
Ok, dankje.. Duidelijker kan niet!




En volgens mij is het forum toch ook om meningen uit te wisselen en niet alleen maar hoe mooi en duur je geweldige machine is! Nu stel ik een duidelijke vraag, en wil hier gewoon over bakkeleien... Als je dat niet wilt lezen... Ga je toch lekker rije
 
Laatst bewerkt:
Dag Mensen.

Voor mijn exc250 bouwjaar 2000 ben ik op zoek naar een uitlaatbocht. Alle bochten van bouwjaar 1998 t/m 2002 passen. Nieuw kost 195 euro en dat vind ik toch net iets te gek voor het oude beestje. Kan iemand me verder helpen? Alvast bedankt
 
Dag Mensen.

Voor mijn exc250 bouwjaar 2000 ben ik op zoek naar een uitlaatbocht. Alle bochten van bouwjaar 1998 t/m 2002 passen. Nieuw kost 195 euro en dat vind ik toch net iets te gek voor het oude beestje. Kan iemand me verder helpen? Alvast bedankt
Weet niet waar je woont maar de meeste dealers hebben stellingen vol liggen met tweedehands pijpen, zal vast wel ergens wat voor je tussenliggen :?
 
Ik heb wel 140 uur gemaakt met mijn ktm 380 NADAT ik hem 2e hands kocht.
De originele zuiger zat er nog in.. was niet eens zo gek versleten.

Dat zijn uren met alle offroad ritten, crossbaan, lokaal offroad, roadbook en offroad vakantie (6dagen rijden). En dan heb ik hem alleen maar uit elkaar gehaald omdat ik een lekke radiator had tijdens varsseveld, en mn kopseal weggesmolten was.

Elko zuiger vervangen voor een gesmeden wiseco, cilinderkop aangepast en de dag erna offroad landsard-oirschotse heide gereden > vastloper met 115km/u. Detonatie/gerammel..

Alu van de cilinder gepoetst, vertex gegoten zuiger gekocht (identiek aan OEM) en daar rijd ik nu alweer een paar mnd mee. :-)

Het kan best wat hebben dus. Na Erzberg dit jaar reviseer ik het blokje.
 
Laatst bewerkt:
Blok wel compleet maar heeft totale revisie nodig
Nieuwe zuiger nodig speling op big end lagers van powervalve . Nieuwe nicasil nodig
Ligt helemaal uitelkaar

@ aftands japans woon in lochem dus ook redelijk in de buurt !
 
Blok wel compleet maar heeft totale revisie nodig
Nieuwe zuiger nodig speling op big end lagers van powervalve . Nieuwe nicasil nodig
Ligt helemaal uitelkaar

@ aftands japans woon in lochem dus ook redelijk in de buurt !

Als je hem wil verkopen wat wil je ervoor hebben? stuur anders een mail crossblok@msn.com
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan