De laatste droom van Lyvania

Greenhopper

Die hard MF'er
4 sep 2012
710
0
Nijmegen
Beste Forumleden. Ik heb het onderstaande bericht gepost maar, na vele berichten blijkt dit fake te zijn. Lyvnia is wel een ziek kind maar, het schijnt dat de ouders misbruik maken van de ziekte van hun kind om er zelf beter van te worden.

De oproep om de droom van een ziek kind waar te maken heeft nu een andere wending gekregen en is nu waarschuwig om niet te in te gaan op oproepen van Manita ( Haar moeder/Zus).

Een rit naar Venray voor haar is dus niet meer nodig.

Cookies op AD.nl | AD.nl

12046609_1095985457101394_7759772979060274885_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
als het weer het toelaat wil ik wel even een uurtje toeren ik zit nu in putten. en is er een verzamel plek of rijden we gewoon naar haar huis.( huis nr ?? )
en hoe oud is ze wat heeft ze met motoren ?

graag iets meer invo.


gr diverr xx
 
Geen idee wat zij heeft met motoren en wat haar leeftijd is. HEt staat op FB. Het huisnummer staat niet vermeld maar, maakt het iets uit? Ik ga zeker. En als een grap is dan heb ik toch weer wat kilometers gemaakt. IK rij vanuit Nijmegen en heb een premeat in cuijk.

als het weer het toelaat wil ik wel even een uurtje toeren ik zit nu in putten. en is er een verzamel plek of rijden we gewoon naar haar huis.( huis nr ?? )
en hoe oud is ze wat heeft ze met motoren ?

graag iets meer invo.


gr diverr xx
 
Laatst bewerkt:
Dit komt misschien lullig over maar volgens het artikel heeft het kind een niveau van een 10 maanden oude baby en kan zich niet uiten, hoe komen de ouders erbij dat dit haar laatste wens is?
 
Geen idee. Heb zelf een dochter met een verstandelike beperking. Er zijn dingen die wij alleen als ouders begrijpen. Ik denk dat zijhetzelfde hebben.

Het is geen verplichting om mee te gaan.


Dit komt misschien lullig over maar volgens het artikel heeft het kind een niveau van een 10 maanden oude baby en kan zich niet uiten, hoe komen de ouders erbij dat dit haar laatste wens is?
 
Iemand enig idee hoelang dit alles gaat duren. Ik doe wel graag iets voor een goed doel alleen krijg smiddags bezoek. Als dit met een uurtje klaar is ben ik weer precies op tijd thuis. Kom uit Moergestel. Ik zag hierboven al Eindhoven langskomen. Zou mooie combi zijn richting Venray. Ik houd de optie nog even open en laat nog iets horen
 
Maarrehh ff een vraagje; artikel is van 2002, en in het plaatje staat geen jaartal... Is het wel 25okt van dít jaar?Of van een paar jaar geleden..?
 
Maarrehh ff een vraagje; artikel is van 2002, en in het plaatje staat geen jaartal... Is het wel 25okt van dít jaar?Of van een paar jaar geleden..?

Het artikel op die andere link iets hoger, is de 19e van deze maand geschreven :)
 
Wat een gezeik.
Het benefietconcert wat enkele jaren geleden gegeven werd, waarmee tigduizend euro werd opgehaald en waarvan niet bekend is waar het aan uitgegeven is.
Deze pauperfamilie maakt misbruik van de ziekte van hun dochter.

Als jullie willen lachen is hier het filmpje van moeders die door wil breken in de muziekindustrie.


En wat meer achtergrondiformatie
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/06/manita_de_nieuwe_youtube_ster.html
En verder googlen jullie maar fijn op 'lyvania venray'
 
Wat een gezeik.
Het benefietconcert wat enkele jaren geleden gegeven werd, waarmee tigduizend euro werd opgehaald en waarvan niet bekend is waar het aan uitgegeven is.
Deze pauperfamilie maakt misbruik van de ziekte van hun dochter.

Als jullie willen lachen is hier het filmpje van moeders die door wil breken in de muziekindustrie.


En wat meer achtergrondiformatie
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/06/manita_de_nieuwe_youtube_ster.html
En verder googlen jullie maar fijn op 'lyvania venray'

euhw, lees overigens nergens dat ze de ziekte van hun dochter misbruiken
 
Nee ik denk ook niet dat de media zich daarover willen uitlaten. Je zal er wel voor in Venray voor moeten wonen om dat te weten.
Voorkruipen in winkels, rechten opeisen en dergelujke. Het is wat minder dan voorheen, dat dan weer wel.

Houd er in ieder geval rekening mee dat je met je motor wellicht in d'een of d'andre videoclip van een, zoals Geenstijl dat zo mooi verwoordde, 'OnrendabelenPopzangeres' zal verschijnen
 
Uit de panelen van Geenstijl ongeveer 5 jaar geleden

AHHH inderdaad! Die komt hier uit Venray! En dat dochtertje, die Lyvania, die gaat ondertussen al 10 jaar dood, en ieder jaar is er wel een: Mijn-dochter-gaat-binne-een jaar-dood-dus-geef-ons-shit-actie. Het is de grootste aandachtshoer hier in Venray, die complete familie trouwens....
An die ARBEIT | 03-06-10 | 13:14

Linkje uit hetzelfde topic naar een gastenboek met een oproep uit 2003

MARIANKA


E-Mail Homepage


IK BEN MARIANKA MAESSEN EN BEN OP ZOEK VOOR MIJN ZIEKE ZUSJE DIE NOG MAAR EEN HALF JAAR TE LEVEN HEEFT NAAR EEN PUP HET LIEFST EEN BOUVIERPUP KUNNEN JULLIE MIJ AUB HELPEN ZIE WWW.LYVANIA.NL VAST BEDANKT VOOR JULLIE MEDEWERKING

2003-04-09 VENRAY LIMBURG

In 2003 had ze dus ook nog een half jaar te leven.



Krant uit 2003 over geldinzameling voor behandeling in de Verenigde Staten:
Peel en Maas | 2 januari 2003 | pagina 13

Meer dan 10 jaar later dringt de tijd blijkbaar nog steeds
Help lyvania, dit meisje gaat hard achteruit en de tijd dringt, HELP .wij bedanken u voor u begrip, en steun lyvania, en help ons door met zijn alle lyvania te redden, met u finacieele ondersteuning.als u deze pagina heeft gelezen, vertel het door en geef dit meisje een kans. blijf deze pagina van lyvania volgen hier kunt u allles lezen wat er gaat gebeuren en wat we organiseren voor dit meisje. HELP ONS LYVANIA TE REDDEN. Je kunt ook onze sote op hyves bekijken sluit je aan. Wilt u praten met de moeder van lyvania dat kan in de forum

Al lijkt de laatste site nogal verwaarloosd en zijn ze misschien gewoon vergeten dat het er staat (hyves anyone :+)
 
Laatst bewerkt:
Tjonge, als de vork zo in de steel zit, dan is het allemaal wel sneu en triest voor iedereen en bovenal voor dochter. Afijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan