De laatste droom van Lyvania

Beste Basje van Hekke

Ik ben er vandaag geweest en alles is gewoon rond, en stoor me mateloos aan jou gedoe door ongevraagd gesprekken op te nemen van de gemeente, die zerlf niet altijd overal van op de hoogte zijn
Ik zou zeggen bel morgen de politie en neem dan nog eens dat gesprek op, en als je een echte vent bent kom dan zondag maar eens kijken, en stel je voor aan de ouders van dat kind
En die meid heeft een stofwisselingsziekte en als je haar ziet liggen ga je gegarandeerd niet zo te keer en snap je ook dat je niet kunt zeggen hoelang ze nog te leven heeft.
En ik snap best dat je denkt dat dit fake is maar dit is het gegarandeerd niet
Het zou geweldig zijn om jou stichting eens zo te behandelen en wie weet is dat ook wel allemaal fake

Misschien heb je gelijk. Ik ken jou niet, TS niet, Lyvania niet, niemand. Maar ongeacht of je gelijk hebt of niet, vindt je zelf je laatste opmerking niet hopeloos ongepast? Als de toon van een gesprek of topic je niet aanstaat, moet je vooral zelf zo beginnen.
 
Beste Basje van Hekke

Ik ben er vandaag geweest en alles is gewoon rond, en stoor me mateloos aan jou gedoe door ongevraagd gesprekken op te nemen van de gemeente, die zerlf niet altijd overal van op de hoogte zijn
Ik zou zeggen bel morgen de politie en neem dan nog eens dat gesprek op, en als je een echte vent bent kom dan zondag maar eens kijken, en stel je voor aan de ouders van dat kind
En die meid heeft een stofwisselingsziekte en als je haar ziet liggen ga je gegarandeerd niet zo te keer en snap je ook dat je niet kunt zeggen hoelang ze nog te leven heeft.
En ik snap best dat je denkt dat dit fake is maar dit is het gegarandeerd niet
Het zou geweldig zijn om jou stichting eens zo te behandelen en wie weet is dat ook wel allemaal fake

Kalm aan.

Het gaat niet om dat meisje.
Het gaat om haar moeder en hoe die de aandoening, in welke vorm dan ook, van haar dochter behoorlijk lijkt te misbruiken.



bij deze nogmaals mijn excuses voor de oproep.

Niet.

Je oproep is en was geheel legitiem.

Dat er iets achter verborgen zit ligt niet aan jou, jij bent er ook slachtoffer van.
 
Beste Basje van Hekke

Ik ben er vandaag geweest en alles is gewoon rond, en stoor me mateloos aan jou gedoe door ongevraagd gesprekken op te nemen van de gemeente, die zerlf niet altijd overal van op de hoogte zijn
Ik zou zeggen bel morgen de politie en neem dan nog eens dat gesprek op, en als je een echte vent bent kom dan zondag maar eens kijken, en stel je voor aan de ouders van dat kind
En die meid heeft een stofwisselingsziekte en als je haar ziet liggen ga je gegarandeerd niet zo te keer en snap je ook dat je niet kunt zeggen hoelang ze nog te leven heeft.
En ik snap best dat je denkt dat dit fake is maar dit is het gegarandeerd niet
Het zou geweldig zijn om jou stichting eens zo te behandelen en wie weet is dat ook wel allemaal fake

Jij werkt bij de gemeente? Nee, dus ook niet jouw probleem, juridisch had die niet gemogen, maar volgens mij belemmerd hij jouw daar niet mee.

Zoals ook overal vermeld staat snappen wij heel goed dat het meisje ziek is en leven we hierbij allemaal mee. Er is nooit beweerd of gezet dat het meisje NIET ziek is.

Je kunt niet zeggen hoelang ze heeft, maar moeder weet om de zoveel jaar dat ze nog een halfjaar te leven heeft?

Bas (ik ken hem niet) alleen zijn berichten. Beheerd een Facebook pagina, waar mensen deze oproepen op kunnen plaatsen. Hij steekt zijn eigen vrijetijd erin en zet deze oproepen uit, dus als er iemand wat voor mensen doet die hulp kunnen gebruiken is hij het wel.
 
Laatst bewerkt:
Wat een gedoe allemaal.. persoonlijk ken ik de mensen niet, via via dan weer wel. Afgelopen week ook gesproken over hen, ja aandacht lijkt een belangrijk iets te zijn bij de ouders.. maar even buuten dat,

Het meisje in kwestie is opgegeven, dit is jaren geleden al ter sprake gekomen.. iedere dag dat ze blijft leven is bijzonder volgens medici, voor de ouders niet meer als een wonder.

Ik rij vandaag mee, niet voor de ouders maar voor het meisje zelf, want jah het der laatste zijn, net als alle voorgaane jaren en net als alle jaren die nog komen
 
Als echt iedere dag dat ze leeft bijzonder is dan moeten ze vooral hun tijd samen gaan verspillen met allerlei acties.
 
Laatst bewerkt:
Benieuwd naar de verhalen van mensen die wel geweest zijn. :+

En ben benieuwd wanneer de nieuwe single met video clip hiervan verschijnt, ben groot fan! :}
 
Laatst bewerkt:
Zoals mijn vrouw zei waren er ongeveer 200 motoren. Ik was niet thuis, had er graag een foto van gemaakt. Ze moesten eens weten.
 
Was een leuke rit.. uiteindelijk schijnen er +- 400 motoren te zijn geweest volgens de pliesie. De persoon in kwestie werd in een zijspan gezet en werd door de straat gereden toen iedereen er was ( alle motoren stonden links en rechts van de straat )..

Het was een mooi gebaar van de motorrijders, hoe en of het gewaardeerd werd weet ik niet, boeit me ook niet zo. Uiteindelijk met +-25 rijders uit de regio nog een leuke rit gereden.
 
Zo te zien is het allemaal goed gekomen !

12033056_926941697397776_8782009623995336567_n.jpg
 
Filmpje door mij gemaakt :

https://youtu.be/rLKBbT-C1Lg

moeders stond met tranen van ontroering bij het zien van de massale opkomst .
Ik hoop van ganzer harte dat we volgend jaar gewoon weer mogen komen en daarna nog eens en ..... *O* *O*

Kortom diegene die beweert dat het FAKE is moet zich even ..... :X :X :X
 
Laatst bewerkt:
Filmpje door mij gemaakt :

https://youtu.be/rLKBbT-C1Lg

moeders stond met tranen van ontroering bij het zien van de massale opkomst .
Ik hoop van ganzer harte dat we volgend jaar gewoon weer mogen komen en daarna nog eens en ..... *O* *O*

Ieder jaar wordt de ma run georganiseerd waarbij gehandicapte /zieke kinderen volwassenen meerijden met zijspanners. je kunt je opgeven als rijder als je het zo mooi vond. Heel gaaf evenement.
 
Ieder jaar wordt de ma run georganiseerd waarbij gehandicapte /zieke kinderen volwassenen meerijden met zijspanners. je kunt je opgeven als rijder als je het zo mooi vond. Heel gaaf evenement.


Ik ben werkzaam in de ICT / domotica voor instellingen met ( verstandelijk) beperkte kinderen / mensen word bv zelf ook ieder jaar uitgenodigd bij ziekenhuis Kempenheaghe in heeze waar ook eens in het jaar een rit is .
Je doet er een mens een groot plezier mee zekers als je wereldje klein is door een vreselijke ziekte .
Het deed me dan ook ergens pijn om te zien dat er mensen riepen dat het fake was . Wel had ik opgevangen onder de aanwezigen dat dit fake bericht opzettelijk de wereld in gestuurd was omdat men bang was voor een menigte die veel te groot zou zijn waardoor men het niet meer aan kon.
 
Nou iedereen weer een goed gevoel veer in zijn eigen reet kunnen steken, maar van mij mogen ze die moeder aan de hoogste boom knopen en dat meen ik serieus
 
Wel had ik opgevangen onder de aanwezigen dat dit fake bericht opzettelijk de wereld in gestuurd was omdat men bang was voor een menigte die veel te groot zou zijn waardoor men het niet meer aan kon.

Hahahahahahahhaa _O- _O- _O- _O-

Heerlijk zeg. Dat meisje is overduidelijk vreselijk ziek. Maar die moeder misschien nog wel meer.

Meisje heeft weer een uitputtende dag gehad, mams is weer geestelijk klaargekomen op zichzelf. Chapeau.
 
Terug
Bovenaan Onderaan