De laatste droom van Lyvania

Het deed me dan ook ergens pijn om te zien dat er mensen riepen dat het fake was . Wel had ik opgevangen onder de aanwezigen dat dit fake bericht opzettelijk de wereld in gestuurd was omdat men bang was voor een menigte die veel te groot zou zijn waardoor men het niet meer aan kon.

:? Welk fake bericht ?

Altijd geweldig iets te doen voor een ander.

Erg jammer als sommigen het ongeluk van een ander gebruiker om er zelf beter van te worden of puur om aandacht te trekken, dat gaat weer ten kostte van degene die het ook verdienen.
 
Ik denk dat ie het bericht bedoelt dat het fake was, wat het stiekem dus niet was. Ofzo :+. Klinkt als onzin, want een onbeoogd effect had kunnen zijn dat geen hond was komen opdagen :P en dan had men gewild dat het fake bericht dan ook zelf fake was geweest :W
 
Filmpje door mij gemaakt :

https://youtu.be/rLKBbT-C1Lg

moeders stond met tranen van ontroering bij het zien van de massale opkomst .
Ik hoop van ganzer harte dat we volgend jaar gewoon weer mogen komen en daarna nog eens en ..... *O* *O*

Kortom diegene die beweert dat het FAKE is moet zich even ..... :X :X :X
0:32 de cameraman loopt er al achteraan voor de volgende video clip voor d'r moeders zang carrière. O-)
 
Laatst bewerkt:
wat ik er van begrepen had onder de aanwezigen was dat men niet verwacht had dat het berichtje zon impact had en men bang was dat dit oproepje uit de hand zou lopen zodat er sprake zou zijn van een mega mega mega meet in dat straatje.

en is er het berichtje de wereld in geblazen dat het fake was om te zorgen dat de aantal mensen dat zou komen lager te houden .

( zeg ik het zo goed ... :+ ?? )

men was bang voor het effect van facebook dat er hele horden mensen zouden komen.

of het waar is weet ik niet , heb dit ter plaatse opgevangen toen ik met anderen stond te kletsen, maar kan jullie vertellen dat het gezellig druk was en er was voor koffie en een broodje gezorgd.

motorclub Home | Property Of Jesus Ministries was ook aanwezig en gingen in gebed met moeder en kind .

motorclub uit Oss was er ook en hadden een club trui meegenomen en daarop allemaal hun handtekening gezet en dit werd aan Lyvania gegeven .
 
Ieder jaar wordt de ma run georganiseerd waarbij gehandicapte /zieke kinderen volwassenen meerijden met zijspanners. je kunt je opgeven als rijder als je het zo mooi vond. Heel gaaf evenement.


en dan vinden ze het ook nog echt leuk om mee te mogen rijden.,,...geen idee of het meisje hier het leuk heeft gevonden. Diep in de jas verborgen.
 
wat ik er van begrepen had onder de aanwezigen was dat men niet verwacht had dat het berichtje zon impact had en men bang was dat dit oproepje uit de hand zou lopen zodat er sprake zou zijn van een mega mega mega meet in dat straatje.

en is er het berichtje de wereld in geblazen dat het fake was om te zorgen dat de aantal mensen dat zou komen lager te houden .

( zeg ik het zo goed ... :+ ?? )

men was bang voor het effect van facebook dat er hele horden mensen zouden komen.

of het waar is weet ik niet , heb dit ter plaatse opgevangen toen ik met anderen stond te kletsen, maar kan jullie vertellen dat het gezellig druk was en er was voor koffie en een broodje gezorgd.

motorclub Home | Property Of Jesus Ministries was ook aanwezig en gingen in gebed met moeder en kind .

motorclub uit Oss was er ook en hadden een club trui meegenomen en daarop allemaal hun handtekening gezet en dit werd aan Lyvania gegeven .


Haha, lees het topic nog eens vanaf het begin. Waarom zou je als je een vergunning hebt, en toestemming van de politie niet willen dat er veel motoren kwamen. Stel dat er dan niemand kwam opdagen, dan zou het toch niet doorgaan.. Makes no sense.

Ze gaan inhoudelijk totaal niet in op de aantijgingen, dat zegt al genoeg. En ja ik snap ook als je er bent en het meisje ziet, je het voor het meisje doet. De moeder daar in tegen :X

Het bericht dat geplaatst is dat het fake zou zijn klopt echt. Er worden door moeder meermaals aanvragen gedaan, dat haar dochter nog een halfjaar te leven heeft en zo een event voorzich 'regeld'.

Afijn het is gebeurd, what goes around comes around.
 
Filmpje door mij gemaakt :

https://youtu.be/rLKBbT-C1Lg

moeders stond met tranen van ontroering bij het zien van de massale opkomst .
Ik hoop van ganzer harte dat we volgend jaar gewoon weer mogen komen en daarna nog eens en ..... *O* *O*

Kortom diegene die beweert dat het FAKE is moet zich even ..... :X :X :X

Nou ja als je volgend jaar weer mag komen dan betekend dat dat ze voor de zoveelste keer niet dood is gegaan. Dat is op zichzelf natuurlijk een mooi gegeven maar dat bevestigd wel dat de oproep (alweer) fake is. Dat is namelijk een beetje het punt hier. Moeders roept herhaaldelijk dat het kind bijna dood is wat blijkbaar niet zo is. Dat zeg je zelf ook alleen de conclusie komt nog niet helemaal binnen en daarom ben je nog steeds verbaasd dat mensen roepen dat het fake is.
 
De oproep was niet fake. De oproep kwam van haar zus/nicht welke de oproep in opdracht van haar geplaatst heeft. Deze oproep werd op een wensenpagina van Facebook geplaatst (moderator Basje).

Basje heeft onderzoek gedaan en kwam erachter de deze mensen veel meer oproepen hebben geplaatst (ook al jaren geleden) dat haar dochter nog maar een halfjaar te leven had).

Dit vinden de meeste forumleden niet kunnen en zijn dan ook niet gegaan. Tuurlijk zal moeder dit allemaal wegzetten als bedriegers en misgunners, maar het bewijs is er wel degelijk. Moeder ontwijkt die vragen dan ook gelijk...

Alsnog mooi voor het kind, maar of het echt haar wens was blijft natuurlijk de vraag. Ik ben er resoluut op tegen!
 
het fake is dat het kind niet over 6 maanden dood gaat. Tenminste dat blijkt tot nu toe nog steeds zo te zijn.
De volgende oproep zal zijn een rondvlucht in een boeing 777 omdat háár dochter/zus/nicht nog maar 6 maanden te leven heeft. Alles natuurlijk gratis.
Kom op zeg.
 
motorclub uit Oss was er ook en hadden een club trui meegenomen en daarop allemaal hun handtekening gezet en dit werd aan Lyvania gegeven .

tumblr_l9qoj2jEhY1qzzud0.gif
 
Tsja, als je al 12 jaar beweert dat het gebeurd, en hier
misbruik van gemaakt hebt.....

was gisteren gesprek van de dag hier op de verjaardag van
onze dochter. Diverse personen uit venray die deze
familie kennen.

roy
 
Filmpje door mij gemaakt :

https://youtu.be/rLKBbT-C1Lg

moeders stond met tranen van ontroering bij het zien van de massale opkomst .
Ik hoop van ganzer harte dat we volgend jaar gewoon weer mogen komen en daarna nog eens en ..... *O* *O*

Kortom diegene die beweert dat het FAKE is moet zich even ..... :X :X :X

Allereerst respect voor degenen die geheel onzelfzuchtig erheen zijn gegaan om het meisje een onvergetelijke dag te bezorgen.

Het meisje is ontegenzeggelijk heel ziek/gehandicapt. Daar twijfelt hier niemand aan.
Aan die moeder wordt wèl getwijfeld en om de feiten - nl dat ze al meer dan 10 jaar van alles organiseert met het argument dat het meisje snel doodgaat - kan ook jij niet heen.
Feit blijft ook, dat ondanks alle tranentrekkende oproepen het kind nog steeds leeft.

Tja, dan kan ik niet anders concluderen dat die moeder op zijn minst de zaak zwaar overdrijft om haar zin maar te krijgen. Dat noem ik FAKE. Dat wil niet zeggen dat ze niet om haar kind geeft, misschien gelooft ze er zelf ook wel in (op dat moment). Heb ik vaker gezien bij mensen (incl. bijbehorende tranen) ...in dat geval heeft moeder zelf heel hard psychische hulp nodig. Maar dan is het nog steeds FAKE.

Desalniettemin hoop ik oprecht dat het meisje genoten heeft van deze dag, dan is het tenminste ergens goed voor geweest. Heeft iemand tenminste een glimlach van haar gezien?
 
Laatst bewerkt:
Allereerst respect voor degenen die geheel onzelfzuchtig erheen zijn gegaan om het meisje een onvergetelijke dag te bezorgen.

Het meisje is ontegenzeggelijk heel ziek/gehandicapt. Daar twijfelt hier niemand aan.
Aan die moeder wordt wèl getwijfeld en om de feiten - nl dat ze al meer dan 10 jaar van alles organiseert met het argument dat het meisje snel doodgaat - kan ook jij niet heen.
Feit blijft ook, dat ondanks alle tranentrekkende oproepen het kind nog steeds leeft.

Tja, dan kan ik niet anders concluderen dat die moeder op zijn minst de zaak zwaar overdrijft om haar zin maar te krijgen. Dat noem ik FAKE. Dat wil niet zeggen dat ze niet om haar kind geeft, misschien gelooft ze er zelf ook wel in (op dat moment). Heb ik vaker gezien bij mensen (incl. bijbehorende tranen) ...in dat geval heeft moeder zelf heel hard psychische hulp nodig. Maar dan is het nog steeds FAKE.

Desalniettemin hoop ik oprecht dat het meisje genoten heeft van deze dag, dan is het tenminste ergens goed voor geweest. Heeft iemand tenminste een glimlach van haar gezien?

Ik vond het helemaal niet erg om naar Venray te rijden. Sterker, ik heb een lekker gevoel over mezelf, omdat ik geloof dat ik een ander een plezier heb gedaan. De andere deelnemers ook, denk ik. Dat is toch ook wat waard? Daarom vind ik het NIET FAKE en eigenlijk wel een goede actie van de moeder. Je wordt overal belazerd. Of je nu een Volkswagen koopt of een woekerpolis. Dan valt dit leugentje toch in het niet? Dus de moeder hoeft ook geen psychische hulp te krijgen. Want dan zit straks 90% van de bevolking in een gesticht en moet ik nog meer belasting betalen '(
 
Laatst bewerkt:
Ik vond het helemaal niet erg om naar Venray te rijden. Sterker, ik heb een lekker gevoel over mezelf, omdat ik geloof dat ik een ander een plezier heb gedaan. De andere deelnemers ook, denk ik. Dat is toch ook wat waard? Daarom vind ik het NIET FAKE en eigenlijk wel een goede actie van de moeder. Je wordt overal belazerd. Of je nu een Volkswagen koopt of een woekerpolis. Dan valt dit leugentje toch in het niet? Dus de moeder hoeft ook geen psychische hulp te krijgen.

Liegen over de mogelijke dood van je dochter is dus minder erg dan een Volkswagen te positief te doen laten voorkomen? Misschien doen ze ook duoafspraken bij de psycholoog, scheelt benzinekosten...
 
Liegen over de mogelijke dood van je dochter is dus minder erg dan een Volkswagen te positief te doen laten voorkomen? Misschien doen ze ook duoafspraken bij de psycholoog, scheelt benzinekosten...

Wat is er dan zo erg aan dat "leugentje" van de moeder? Wie heeft er last van? Ik niet. Wel van die :X -walm van die :X -volkswagen die voor me rijdt.
 
Misschien kan ik Volkswagen nog aanklagen voor mijn longaandoening.

Gauw doen dan. Voor je 't weet heb je nog maar 6 maanden te gaan. ;) Mocht het zover komen, laat 't dan even weten. Misschien organiseert er iemand een ritje in een zijspan voor je met honderden meerijders. per slot van rekening zijn er al mensen die dit doen voor hun terminaal zieke cavia. _O-
 
Laatst bewerkt:
Eenmaal , kan gebeuren , maar over de span van 10 jaar? :+

Ik zie het als een leugentje om bestwil. Het is allemaal niet zo'n drama als sommigen er van maken. Op de vraag wie er last van heeft heb ik nog geen antwoord gekregen. Aanwezige motorrijders waren blij, moeder was blij, kind was hopelijk ook blij (of had er hopelijk geen last van).

En ik tel maar één leugen van de moeder. Waarom maar één leugen? Als ik op dezelfde weg rijd en ik word geflitst en dan drie kilometer verder op dezelfde weg nog eens, dan vind ik dat één overtreding. En als ik dan twee prenten krijg dan voel ik me wel keihard in m'n krentje genaaid door de :X -politie met hun :X -justitie.
 
Laatst bewerkt:
Liegen over de mogelijke dood van je dochter is dus minder erg dan een Volkswagen te positief te doen laten voorkomen? Misschien doen ze ook duoafspraken bij de psycholoog, scheelt benzinekosten...
Moet je wel bij de goeie verzekeraar zitten anders kun je nog lang wachten :r
Geloof me het is net als met je plekje bij het cbr voor je rijexamen die moeten ook ingekocht worden B| B| B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan