De laatste droom van Lyvania

Moet je wel bij de goeie verzekeraar zitten anders kun je nog lang wachten :r
Geloof me het is net als met je plekje bij het cbr voor je rijexamen die moeten ook ingekocht worden B| B| B|

Nou, ik denk dat dat wel meevalt. Als jouw psychiater je postings hier op het MF ziet, dan word je vanavond nog opgehaald met een busje en een dwangbuis... :+
 
Ik vond het helemaal niet erg om naar Venray te rijden. Sterker, ik heb een lekker gevoel over mezelf, omdat ik geloof dat ik een ander een plezier heb gedaan. De andere deelnemers ook, denk ik. Dat is toch ook wat waard? Daarom vind ik het NIET FAKE en eigenlijk wel een goede actie van de moeder. Je wordt overal belazerd. Of je nu een Volkswagen koopt of een woekerpolis. Dan valt dit leugentje toch in het niet? Dus de moeder hoeft ook geen psychische hulp te krijgen. Want dan zit straks 90% van de bevolking in een gesticht en moet ik nog meer belasting betalen '(

Dé vraag is natuurlijk, is het nog wat geworden tussen jou en de moeder? :Y :Y :Y
 
Nee maar ik heb gehoord dat ze binnenkort haar laatste sinterklaasfeest viert en ze houdt van het geluid van vrachtwagens met een V8 dus of iedereen met een V8 vrachtwagen ajb naar Venray kan komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan