De laatste loodjes, laatste test op Jerez

Wie o wie gaat hier met de snelste tijd aan de haal!!!!

  • Lorenzo

    Stemmen: 14 17,1%
  • Rossi

    Stemmen: 22 26,8%
  • Pedrosa

    Stemmen: 23 28,0%
  • Marquez

    Stemmen: 21 25,6%
  • Bradl

    Stemmen: 0 0,0%
  • Crutschlow

    Stemmen: 1 1,2%
  • Bautista

    Stemmen: 0 0,0%
  • Divisiozo

    Stemmen: 0 0,0%
  • Smith

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hayden

    Stemmen: 1 1,2%

  • Totaal aantal stemmers
    82
Status
Niet open voor verdere reacties.
Donder toch op met dat stomme voetbal offtopic geleuter :( Daar kom ik hier niet voor.

[afbeelding]

1 - 1

Ik donder niet op hoor , ik ben sportliefhebber en van mij mag zo nu en dan wel eens ergens anders over gelult worden ( even ) , maar de reacties hierop zorgen er voor dat het doorgaat , maar dat geleuter over van waar komt Motogp op en heeft iemand een stream ...........nee daar wordt IK pas moe van en dat zo'n 20 berichten achter elkaar ...........dan ben je lekker bezig zeg , en dan hoor je mij ook niet van donder ff op .
Donder ff gauw op zeg. B|

btw ...het valt me wel op dat als men nergens anders over mee kan praten wordt het altijd maar met :r afgedaan en dat vind ik een beetje min en over ik haat dit en dat .......één ding is zeker mensen die over haat praten , die neem ik nooit serieus ....een soort van onbetrouwbare types .

Iemand of wat haten is vreselijk :(
 
Laatst bewerkt:
Ik donder niet op hoor , ik ben sportliefhebber en van mij mag zo nu en dan wel eens ergens anders over gelult worden ( even ) , maar de reacties hierop zorgen er voor dat het doorgaat , maar dat geleuter over van waar komt Motogp op en heeft iemand een stream ...........nee daar wordt IK pas moe van en dat zo'n 20 berichten achter elkaar ...........dan ben je lekker bezig zeg , en dan hoor je mij ook niet van donder ff op .
Donder ff gauw op zeg. B|

btw ...het valt me wel op dat als men nergens anders over mee kan praten wordt het altijd maar met :r afgedaan en dat vind ik een beetje min en over ik haat dit en dat .......één ding is zeker mensen die over haat praten , die neem ik nooit serieus ....een soort van onbetrouwbare types .

Iemand of wat haten is vreselijk :(

Was niet zo serieus hoor. Ik was meer wat aan het stangen over jou 1 - 0 reactie... :$

Dat opdonderen was al helemaal niet persoonlijk bedoeld. Feyenoord heeft toch niet toevallig verloren :X
 
Laatst bewerkt:
Ik donder niet op hoor , ik ben sportliefhebber en van mij mag zo nu en dan wel eens ergens anders over gelult worden ( even ) , maar de reacties hierop zorgen er voor dat het doorgaat , maar dat geleuter over van waar komt Motogp op en heeft iemand een stream ...........nee daar wordt IK pas moe van en dat zo'n 20 berichten achter elkaar ...........dan ben je lekker bezig zeg , en dan hoor je mij ook niet van donder ff op .
Donder ff gauw op zeg. B|

btw ...het valt me wel op dat als men nergens anders over mee kan praten wordt het altijd maar met :r afgedaan en dat vind ik een beetje min en over ik haat dit en dat .......één ding is zeker mensen die over haat praten , die neem ik nooit serieus ....een soort van onbetrouwbare types .

Iemand of wat haten is vreselijk :(

11c6otl.jpg


:9

vind leuk wat je leuk vind en laat haters lekker haten
 
Was niet zo serieus hoor. Ik was meer wat aan het stangen over jou 1 - 0 reactie... :$

Dat opdonderen was al helemaal niet persoonlijk bedoeld. Feyenoord heeft toch niet toevallig verloren :X

Ik bedoelde het ook niet persoonlijk ,....wat je wel begreep maar het was meer over bepaalde figuren ;)
Ja dat Heerenveen heeft het op de rails hoor .........Chapo!!!!!! :Y
 
Ik bedoelde het ook niet persoonlijk ,....wat je wel begreep maar het was meer over bepaalde figuren ;)
Ja dat Heerenveen heeft het op de rails hoor .........Chapo!!!!!! :Y
Bedoel je mij de aanstichter :?

Ik haat voetbal ,geen mensen o.i.d.
Praten ze op een voetbaforum over motorracen :?
Er zijn een x aantal van die voetballiefhebbers op het werk,die gesprekken over voetbal is misselijkmakend...en ik ben niet de enigste met zo'n mening.
Het woord voetbal op dit forum....baaaahhhhhhh.

Jij bent een echte motorraceliefhebber,kijk dan kunnen wij praten ;)
 
Waar wordt het uitgezonden en heeft iemand nog een stream?



















}) :+
 
Zie net dat er blijkbaar 2 topics voor Quatar aangemaakt zijn. Maar deze nu dus ook gevonden.

Dit wordt een Yamaha jaar! :Y volgens mijn glazen bolleke

Het bolleke geeft nog niet helemaal door in welk opzicht: Of het wordt een knallende ruzie tussen de 2 hoofdrolspelers of ze rijden samen naar ongekende hoogten :Y
 
Zie net dat er blijkbaar 2 topics voor Quatar aangemaakt zijn. Maar deze nu dus ook gevonden.

Dit wordt een Yamaha jaar! :Y volgens mijn glazen bolleke

Het bolleke geeft nog niet helemaal door in welk opzicht: Of het wordt een knallende ruzie tussen de 2 hoofdrolspelers of ze rijden samen naar ongekende hoogten :Y

deze staat er al ff kevin, en er is maar 1 Qatar topic... deze was meer voor de aanloop naar.. met oa de Irta testen in Jerez.
 
'De laatste loodjes...Qatar here we come !!!!!!!!!!!' > 'De laatste loodjes, laatste test op Jerez'
 
Bedoel je mij de aanstichter :?

Ik haat voetbal ,geen mensen o.i.d.
Praten ze op een voetbaforum over motorracen :?
Er zijn een x aantal van die voetballiefhebbers op het werk,die gesprekken over voetbal is misselijkmakend...en ik ben niet de enigste met zo'n mening.
Het woord voetbal op dit forum....baaaahhhhhhh.

Jij bent een echte motorraceliefhebber,kijk dan kunnen wij praten ;)


mario de relnicht :P

oude sloper die bij "de Meer" menig feyenoorder sloopte :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan