De laatste loodjes, laatste test op Jerez

Wie o wie gaat hier met de snelste tijd aan de haal!!!!

  • Lorenzo

    Stemmen: 14 17,1%
  • Rossi

    Stemmen: 22 26,8%
  • Pedrosa

    Stemmen: 23 28,0%
  • Marquez

    Stemmen: 21 25,6%
  • Bradl

    Stemmen: 0 0,0%
  • Crutschlow

    Stemmen: 1 1,2%
  • Bautista

    Stemmen: 0 0,0%
  • Divisiozo

    Stemmen: 0 0,0%
  • Smith

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hayden

    Stemmen: 1 1,2%

  • Totaal aantal stemmers
    82
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoezo ...je heb 5.1 en 7.1 met 2 back , 2 midden , 2 front , centerspeaker en dan je subwoofer ...........niks speciaals hoor en is een oud systeem vandaar op zolder beland en ik geniet er veel van tijdens Motogp , MX en voetbal want mijn vrouw wil die teringherrie niet beneden _O- _O- :+
Voetbal :r :r :r :r :r |( |( |( |( |( |( |( |( |(
Tyfes voetbal.
Is je vrouw een voetbalhater :?

Achtelijke gezeik of die van de vaart(d) zijn vrouw heeft geslagen :?
Wat kan mij dit boeie, lekker meppe bij een hot spelletje.... :+ Die lingeriereclame van Syl is wel hot hoor,ik zou het wel weten met haar :9
Hij gaat toch niet vertellen op tv dat hij haar geslagen heeft?,ziekelijke vertoning.

Ik wil niet zeikerig zijn hoor maar als ik aan iets een hekel hebt is het dat tyfes voetbal....ben ik duidelijk ;)


:] veel leuker
 
Test Times

1. Cal Crutchlow :} (GBR) Monster Yamaha Tech3 1'39.511
[afbeelding]
2. 46Valentino Rossi (ITA) Yamaha Factory Racing 1'39.735
3. Stefan Bradl (GER) LCR Honda MotoGP 1'39.975
4. 99Jorge Lorenzo (SPA) Yamaha Factory Racing 1'40.105
5. Marc Marquez (SPA) Repsol Honda Team 1'40.130
6. Andrea Iannone (ITA) Pramac Racing Team 1'40.331
7. Nicky Hayden (USA) Ducati Team 1'40.370
8. Andrea Dovizioso (ITA) Ducati Team 1'40.516
9. Michele Pirro (ITA) Ducati Test Team 1'40.881
10. Randy De Puniet (FRA) Power Electronics Aspar 1'40.971
11. Bradley Smith (GBR) Monster Yamaha Tech3 1'41.134
12. Aleix Espargaro (SPA) Power Electronics Aspar 1'41.218
13. Claudio Corti (ITA) NGM Mobile Forward Racing 1'41.443
14. Hiroshi Aoyama (JPN) Avintia Blusens 1'41.772
15. Lukas Pesek (CZE) Came IodaRacing Project 1'41.791
16. Danilo Petrucci (ITA) Came Iodaracing Project 1'42.428
17. Michael Laverty (GBR) Paul Bird Motorsport 1'42.470
18. Bryan Staring (AUS) Go&Fun Honda Gresini 1'43.525
19. Michael Laverty (GBR) Paul Bird Motorsport 1'43.600
20. Lukas Pesek (CZE) Came IodaRacing Project 1'43.616
21. Colin Edwards (USA) NGM Mobile Forward Racing 1'56.281
22. Hector Barbera (SPA) Avintia Blusens 1'56.897
Eigenlijk jammer dat de testrijders van Honda,Yamaha en Ducati niet mee mogen doen, zo'n Pirro laat ook best redelijke tijden zien.
 
Voetbal :r :r :r :r :r |( |( |( |( |( |( |( |( |(
Tyfes voetbal.
Is je vrouw een voetbalhater :?

Achtelijke gezeik of die van de vaart(d) zijn vrouw heeft geslagen :?
Wat kan mij dit boeie, lekker meppe bij een hot spelletje.... :+ Die lingeriereclame van Syl is wel hot hoor,ik zou het wel weten met haar :9
Hij gaat toch niet vertellen op tv dat hij haar geslagen heeft?,ziekelijke vertoning.

Ik wil niet zeikerig zijn hoor maar als ik aan iets een hekel hebt is het dat tyfes voetbal....ben ik duidelijk ;)


:] veel leuker


Kun je misschien wat specifieker zijn.... ben nog niet helemaal overtuigd van je afkeer.....
 
Nicky hayden is er al.

In #qatar early, so pedaled out to the track to get a few early laps in!
BGnGECLCQAExzJW.jpg:large


BGnHKetCQAAa5YQ.jpg:large
 
Reageer daar niet eens op ....zonde van de tijd en het gaat niemand wat aan wat prive betreft .....weet wel zeker dat ze zijn quote gewoon van tafel veegt ........daar heeft ze nml niets mee. _O- :+
Zonde van de tijd _O-
Voetbal kijken is zonde van je tijd,maar zal niet meer gallen hoor over dat :r voetbal.
Ik heb er alleen een gruwelijke hekel aan :+
 
Heb ook niet zoveel met voetbal, Alleen Nederlands elftal op een WK of EK.. dan zit ik voor de buis :)


Me to!
Kijk verder nooit voetbal. Maar... Als er weer eens geen zak op de tv is, wil ik nog
wel eens naar voetbal international kijken.
Is gewoon humor! Lekker zeiken op elkaar, fantastisch!
 
Me to!
Kijk verder nooit voetbal. Maar... Als er weer eens geen zak op de tv is, wil ik nog
wel eens naar voetbal international kijken.
Is gewoon humor! Lekker zeiken op elkaar, fantastisch!

Ja desnoods neem ik het op .....jaja gekke Gijppie , daar heb ik meer bier mee gezopen als wat er in de Rijn ligt _O- _O-
En het gaat echt helemaal nergens over dat programma , maar de humor ten top. :Y *O*
 
Waarom veranderd het MSA gedeelte van dit forum eens in de zoveel tijd weer in een voetbalforum? :r Ga dat alsjeblieft op www.voetbal-forum.nl doen of zo, maar niet hier.

Of hou dan tenminste zelfs het voetbal nog enigszins ontopic...

Ross%20-%20Catalunya.jpg
 
Waarom veranderd het MSA gedeelte van dit forum eens in de zoveel tijd weer in een voetbalforum? :r Ga dat alsjeblieft op www.voetbal-forum.nl doen of zo, maar niet hier.

Of hou dan tenminste zelfs het voetbal nog enigszins ontopic...

[afbeelding]

Ja dat heb je weleens Joris ......of karten , maar we gaan weer ontopic..... :Y ;)
full


full


Die mensen (voetballiefhebbers) die CampNou bezoeken mopperen toch ook niet als ze een vitrine zien met div. outfits van Lorenzo. :+ ;)
 
Laatst bewerkt:
Voetbal :r :r :r :r :r |( |( |( |( |( |( |( |( |(
Tyfes voetbal.
Is je vrouw een voetbalhater :?

Achtelijke gezeik of die van de vaart(d) zijn vrouw heeft geslagen :?eens Wat kan mij dit boeie, lekker meppe bij een hot spelletje.... eens:+ Die lingeriereclame van Syl is wel hot hoor,ik zou het wel weten met haareens :9
Hij gaat toch niet vertellen op tv dat hij haar geslagen heeft?,ziekelijke vertoning.

Ik wil niet zeikerig zijn hoor maar als ik aan iets een hekel hebt is het dat tyfes voetbaleens....ben ik duidelijk ;)


:] veel leukereens
 
Waarom veranderd het MSA gedeelte van dit forum eens in de zoveel tijd weer in een voetbalforum? :r Ga dat alsjeblieft op www.voetbal-forum.nl doen of zo, maar niet hier.

Of hou dan tenminste zelfs het voetbal nog enigszins ontopic...

[afbeelding]
zeik niet zo joh, we zijn een groepje bij elkaar, en soms lullen we ergens anders over.
het is geen bananenrepubliek hier maar een open forum :W
 
zeik niet zo joh, we zijn een groepje bij elkaar, en soms lullen we ergens anders over.
het is geen bananenrepubliek hier maar een open forum :W
En dat ergens anders lullen over voetbal kun je wat mij betreft prima in het off-topic gedeelte doen waar een fantastisch voetbal topic is. :W
 
Donder toch op met dat stomme voetbal offtopic geleuter :( Daar kom ik hier niet voor.

racing_photoenlargement-r4f2edaef2c5143159e08585fea529336_r8nf_400.jpg


1 - 1
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan