De lasergun...

Voor de rest slaan de woorden : "Stelletje flikkers" natuurlijk helemaal nergens op. Een beetje normaal taalgebruik zou geen kwaad kunnen.

maakt de politie het hier niet een ietsie pietsie klein beetje zelf naar dat drie kwart van de nederlandse bevolking een negatief beeld heeft van de politie??
dingen als agenten die aan een bepaald quota moeten komen helpt namelijk niet echt B|
 
brrrrrrrrrrr het lijkt wel GOT hier.. nee.. niet GoD.. :Z

[edit]
En om nog even terug te komen op dat eenrichtingsverkeer- verhaal.. Wie zou mij niet gevolgd hebben...
En tot gisteravond wist ik niet dat politie je boetes kon schrijven bij laseren zonder dat je staande wordt gehouden..

[/edit]
Nee hoor... Op GoT zijn het allemaal heilige boontjes die nooit te hard rijden en waarvan veel zoiezo zelden buiten komen. Hier zijn het veelal mensen die zelf ook (altijd) te hard rijden en die gewoon zo reël zijn om niet te z*ken als ze gepakt worden.
 
Gewoon terugschieten met dit
rpg-7-launcher.gif
 
gewoon niet zeuren als je te hard rijdt doe je zelf ook ik heb dit jaar al fanmail uit leeuwwarden maar verder gewoon betaald en verder niet moeilijk over gedaan ooit een keer bezwaar aangetekend toen geflitst maar kon echt aantonen toen dat ik helemaal daar nooit geweest was
ook nietig verklaard trouwens die bekeuring
 
Ik snap jullie reacties ook wel, maar je moet eens nadenken over de situatie..
En nog 1 punt, ik heb niet op 1 punt 2x te hard gereden, die punten lagen ver uit elkaar (misschien stom toeval)

En natuurlijk weet ik ook nog niet of ik de boete daardwerkelijk krijg. Maar als ze me laseren moeten ze me aanhouden. Als ze dan constateren dat ik 20 te snel heb gereden vind ik het terecht dat ze mij op de bon slingeren. Maar het sturen van bekeuringen achteraf, waar je een tijd voor in onzekerheid zit..

Bij een kast krijg je tenminste nog een flits in je bek, dan weet je dat je te hard hebt gereden :+ en ze hebben bewijs op film...

Naja, zet hier maar een slotje op, want ik heb het gevoel dat dit een zinloze discussie blijft! :W
 
Ik snap jullie reacties ook wel, maar je moet eens nadenken over de situatie..
En nog 1 punt, ik heb niet op 1 punt 2x te hard gereden, die punten lagen ver uit elkaar (misschien stom toeval)

En natuurlijk weet ik ook nog niet of ik de boete daardwerkelijk krijg. Maar als ze me laseren moeten ze me aanhouden. Als ze dan constateren dat ik 20 te snel heb gereden vind ik het terecht dat ze mij op de bon slingeren. Maar het sturen van bekeuringen achteraf, waar je een tijd voor in onzekerheid zit..

Bij een kast krijg je tenminste nog een flits in je bek, dan weet je dat je te hard hebt gereden :+ en ze hebben bewijs op film...

Naja, zet hier maar een slotje op, want ik heb het gevoel dat dit een zinloze discussie blijft! :W

_O- zinloos als je niet je zin krijgt
 
Inderdaad wie z'n billen brand moet op de blaren zitten, moet je maar niet te hard rijden. Wat ik wel idioot vindt in dit land is dat een politie agent (zonder bewijs) gewoon altijd gelijk heeft.
Tenzij je het tegendeel kunt bewijzen natuurlijk. Maar ja, ik weet (helaas) uit ervaring dat dit héél moeilijk is. Uithuilen, opnieuw beginnen en maar denken aan al die keren dat ze je niet pakken als je een overtreding maakt ;) .
 
maakt de politie het hier niet een ietsie pietsie klein beetje zelf naar dat drie kwart van de nederlandse bevolking een negatief beeld heeft van de politie??
dingen als agenten die aan een bepaald quota moeten komen helpt namelijk niet echt B|

Aangezien 80% van de agenten al voor die boetequota de genoemde aantallen al ruimschoots haalden door voor puur asociaal weggedrag te schrijven zal dat wel meevallen.


Voor de rest word dat negatieve beeld ook voor een onbekend groot deel veroorzaakt doordat Nederlanders graag zeiken en zeuren en liever 86 x over hetzelfde (voor hun persoonlijk) negatieve voorval praten als 2 x over iets positiefs.
Hoevaak hoor je mensen over een goede vakantie/restaurantbezoek/film en hoevaak hoor je ze weer eens over die ene klotevakantie/restaurantbezoek/film praten :? |(

Gewoon domweg elkaar napraten en voeren, zonder objectief ook eens naar oorzaak en gevolg te kijken en eigen handelen in stelling te brengen en dat mee te nemen in het vormen van een oordeel.
 
Je moet ook niet een beetje te hard rijden maar veel te hard.
Kunnen ze je kenteken ook niet noteren want dan ben je alweer uit beeld 8-)
 
Als je met een lasergun gemeten bent, moeten ze je daarna staande houden. Als een agent je kenteken opschrijft maar je laat doorrijden telt toch echt niet.
Bezwaarschrift schrijven.
 
:W Oma,

ff een vraagje over laseren, mag een agent in z'n 1 tje laseren, of moeten ze altijd minimaal met z'n 2'en zijn :?
 
Gelijk nog maar een vraagje er achter aan: Is een motor überhaupt wel te laseren van voren :? Reed laatst (iets :X ) te hard op een weg die is ingericht als autoweg, maar waar je maar 50 mag. Werd onder schot genomen, en er stonden voldoende motoragenten om eventuele overtreders direct op te pakken. Toch kon ik zo doorrijden.
Is het gewoon lastig te meten van voren of kan ik over een maand of drie nog een lekker anonieme acceptgiro verwachten :?


Volgende keer doe ik m'n handen omhoog als ze weer op me schieten })
 
:W Oma,

ff een vraagje over laseren, mag een agent in z'n 1 tje laseren, of moeten ze altijd minimaal met z'n 2'en zijn :?
Die dingen, vooral de oude versie, zijn behoorlijk zwaar, dus ik denk met minstens 2-3 man moeten ze zijn.

Zeggen ze nog dat agent een makkelijk baantje is :+
 
ben zelf een keer van voren op een slingerig dijkje gelazerd... triest maar waar en netjes betaald.

Ben ook een keer opgeschreven door een agent in burger in zijn burger auto. Dit omdat ik een aantal auto's waaronder de zijne rechts zou hebben ingehaald. Klopte dus niet met het tijdstip. Was bij me meisje, maar die mag je weer niet voordragen als getuigen i.v.m. belangverstrengeling. Verder bleek later dat de bekeuring de dag erna was in gevuld.
Beroep aangetekend en gewonnen door de taalfouten,schrijffouten,3 lokaties veranderen, 2 datums die op de bekeuring stonden. En de Officier maar volhouden dat ie geen schrijffouten kan maken. Voor de rechter stond ie met de mond vol tanden. Heb het gewoon gewonnen.
Officier van justitie had mijn brieven niet goed gelezen en geen antwoorden gegeven op verschillende vragen. Kreeg twee keer een stnadaard brief van ze. Kwam hem duur te staan en de betreffende agent ook. Kregen namelijk van de rechtbank een officiele aantekening.

Als ik een overtreding bega betaal ik hem, maar wil er zo niet bij genaaid worden. Want dat was het in dit geval. Triest maar waar.
Jaar het geld kwijt geweest. Moest voor 23 augustus 2005 betalen, had het op 16 september 2006 terug.
 
een agent mag ij zijn 1tje laseren en een motor is van voor te laseren, maar dat is wel vrij moeilijk. Klein oppervlak.

Hmm ok, was laatst ook gepakt op de dijk, de beste man sprong vanachter de bosjes zo ongeveer voor de motor, dit deed die zo laat (schrok me de pleuris B| )dat ik voorbij de agent schoot en in eerste instantie niet eens kon zien dat het een agent was |( Vandaar m'n vraag, normaal staat er altijd 1 te schieten en de ander dirigeert ze naar de kant.
 
Terug
Bovenaan Onderaan