De Limbocl@n: Still going slow | deel 162

Sinds vorige week woensdag in het bezit van m'n motorrijbewijs en vandaag toch maar een account aangemaakt hier.
Zal me even kort voorstellen.
Jan Willem, 28 uit Remunj (manne!) en ik rij een Yamaha FZ6 N uit 2007. Helemaal standaard op een GPR Ghost uitlaat, donkere knipperlichten en een klein ruitje na.
Heb in de week dat ik m'n rijbewijs heb al een paar ritjes voor het heuvelland gemaakt en een langere door de voerstreek vanuit maastricht naar Vaals.
Ik hoop op goed weer de komende tijd, zodat ik nog wat leuke ritjes kan maken voordat het echt koud word.
IMG-20200916-WA0005.JPG


DSC_0546.JPG
 
En de groeten oet Häör! Zelfde principe, afgelopen maandag rijbewijs gehaald, rij een Fazer 600 FZS sinds woensdag. Ben alleen nog in afwachting van het roze kaartje (afgelopen maandag ook aangevraagd! 🤬)

2085706E-3522-4C75-B837-23E73D65069B.jpeg
 
Veel veilige kilometers gemaakt. Ben Vandaag bij motor kleding center Venlo geweest om een nieuwe (zomer) outfit te scoren. Prima zaak, ruim aanbod en goed geholpen. Aanrader voor de mensen uit midden en Noord Limburg die nog motorkleding nodig hebben.
 
Laatst bewerkt:
Zal er een dezer dagen ook eens langsrijden, de zomerhandschoenen worden frisjes.

Vandaag ook de ontdekking van de week, kan mijn broek & jas aan elkaar ritsen 🤭🤣 Tis wat, ‘t leven van een beginnende rijder.
 
Veel veilige kilometers gemaakt. Ben Vandaag bij motor kleding center Venlo geweest om een nieuwe (zomer) outfit te scoren. Prima zaak, ruim aanbod en goed geholpen. Aanrader voor de mensen uit midden en Noord Limburg die nog motorkleding nodig hebben.
Motoport Echt is ook aan te raden wat betreft kleding. Ook erg vriendelijke mensen.

Oh ja. De groete oet Remunj, manne
 
Zijn hier mensen die een goede shop kunnen aanraden i.v.m. herstellingen?
Ik zie dat je in Maastricht woont... Wat wil je gedaan hebben?

Ik heb zelf prettige ervaringen met Go-tech in Nuth en voor specifieke zaken omtrent vering kun je goed terecht bij BRS Suspension in Maastricht.
 
Ik zie dat je in Maastricht woont... Wat wil je gedaan hebben?

Ik heb zelf prettige ervaringen met Go-tech in Nuth en voor specifieke zaken omtrent vering kun je goed terecht bij BRS Suspension in Maastricht.


Herstelling van een versnellingsbak.
 
Vandaag (de laatste???) Dagtrip gemaakt. Rondje van 200km. Arnhem en dan een grote ronde rondom Apeldoorn. via Hoenderloo, Hoog Soeren, Vaassen richting Deventer. Dan via Eerbeek richting Posbank (na zuid Limburg het mooiste stukje stuurweg in Nederland) terug naar Arnhem. Daar als toetje nog even rondom Groesbeek wat heuvels meegepakt. Schitterend omgeving in deze tijd van het jaar.
 
Sinds vorige week woensdag in het bezit van m'n motorrijbewijs en vandaag toch maar een account aangemaakt hier.
Zal me even kort voorstellen.
Jan Willem, 28 uit Remunj (manne!) en ik rij een Yamaha FZ6 N uit 2007. Helemaal standaard op een GPR Ghost uitlaat, donkere knipperlichten en een klein ruitje na.
Heb in de week dat ik m'n rijbewijs heb al een paar ritjes voor het heuvelland gemaakt en een langere door de voerstreek vanuit maastricht naar Vaals.
Ik hoop op goed weer de komende tijd, zodat ik nog wat leuke ritjes kan maken voordat het echt koud word.
Bekijk bijlage 1546803

Bekijk bijlage 1546804

Beetje laat maaaar, welkom.

Ik kom ook uit Roermond 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 woon er niet meer.

Mooie fiets 👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan