De Limbocl@n: Still going slow | deel 162

vandaag de nieuwe motor opgehaald van mijn lief, bij motoport in echt.
Een Suzuki SV650a, ze was er blij mee.
Het was er echt lekker weer voor, maar ik mocht met de auto terug |( .
 
vandaag de nieuwe motor opgehaald van mijn lief, bij motoport in echt.
Een Suzuki SV650a, ze was er blij mee.
Het was er echt lekker weer voor, maar ik mocht met de auto terug |( .

2 weken geleden op zaterdag ook in Echt geweest, was behoorlijk druk en ruime keuze. Aan het kijken voor de wederhelft ze is nogal klein helaas niet zoveel keuze dan.
 
2 weken geleden op zaterdag ook in Echt geweest, was behoorlijk druk en ruime keuze. Aan het kijken voor de wederhelft ze is nogal klein helaas niet zoveel keuze dan.
Misschien interesse in haar oude motor. Een Suzuki GS450 van 1980.
Stuur anders maar een PB.
 

Bijlagen

  • 20230215_161909.jpg
    20230215_161909.jpg
    663,7 KB · Weergaven: 13
Vanmiddag, rijdend in de auto, op de A2 richting Eindhoven rond 15.30/45 een Honda Forza 350 kleur donker mat grijs gezien die de afrit Born nam.
Iemand van het forum??
 
Ik denk dat deze ook te hoog is, moet al iets van een MSX125 worden of een Virago.
Dan is ze nog kleiner dan mijn lief. Die is 1.58 en heeft er altijd goed mee kunnen rijden. Aangepast zadel. Verlaagde schokbrekers. En ze heeft van die dytonalaarzen met zo'n verhoogde zool er in. Ja elke centimeter telt.
 
Mijn ZX6R staat sinds vandaag op MP. Ik had van de winter al een advertentie hier op MF gezet, maar daar is geen reactie op gekomen. Vandaag heb ik hem nog eens goed gepoetst en foto's gemaakt. Dus, mochten jullie iemand weten...

 
Op zondag 21 mei 2023 organiseert MVC Boszicht al voor de 24e keer haar Boszichtrit. Een toertocht voor motoren, trikes en zijspannen over een lengte van circa 225 km. Ook dit jaar heeft de organisatie een tot in detail uitgewerkte rit verzorgd die voert door een mooie en voor velen onbekende streek met fijne stuurwegen en leuke plaatsen. De deelnemende rijders kunnen een plezierige rit tegemoet zien omdat de toertocht gemaakt is met als insteek, voor en door motorrijders.

Het vertrekpunt van deze Boszichtrit is net als voorgaande jaren vanaf het clublokaal van MVC Boszicht, Café Boszicht, Annendaalderweg 73, 6105 AS Maria Hoop.

Inschrijven kan via voorinschrijving of op zondagmorgen 21 mei tussen 9.30 uur en 12.00 uur.
Men ontvangt dan een BBQ-bon en inschrijfnummer.
De routes zullen alleen beschikbaar zijn voor GPS zowel Garmin (meest recente kaartversie !!!) & TomTom 4xx/5xx.

Site MVC Boszicht Boszichtrit
 
Vandaag aangemeld voor het forum en meteen op zoek naar een Limburg topic :)
Nu 3 weken in het bezit van mijn Honda cbr600rr, nog niet echt fatsoenlijk kunnen rijden door het weer. Maar hopelijk komt daar snel verandering in.
 
Vandaag aangemeld voor het forum en meteen op zoek naar een Limburg topic :)
Nu 3 weken in het bezit van mijn Honda cbr600rr, nog niet echt fatsoenlijk kunnen rijden door het weer. Maar hopelijk komt daar snel verandering in.
Nou het is nu toch echt wel mooi weer om te rijden hoor.
 
Gisteren van plan om vandaag op de motor naar kantoor te gaan, dacht ff de accu bijladen. Bleek er een moertje onder te zitten die dus in de motor is verdwenen haha. Straks bij mijn pa een nieuw moertje ophalen en de accu weer vast zetten :)
 
Zondag is ook de motorzegening op de Nuerburgring. 10000+ motoren.
Aanrader om eens naartoe te gaan
16:15u begint de zegening waarna er aansluitend een corso (onder politiebegeleiding) over de Nordschleife is.
 
Zondag is ook de motorzegening op de Nuerburgring. 10000+ motoren.
Aanrader om eens naartoe te gaan
16:15u begint de zegening waarna er aansluitend een corso (onder politiebegeleiding) over de Nordschleife is.
Was graag gegaan, maar wordt helaas pleurisweer....veel regen die dag....
 
Terug
Bovenaan Onderaan