Sr-Racer
Die hard MF'er
@jbazelmans in Epen parkeerplaats bij Geradushoeve een stukje lager tegen over Krijtland?
Eperheide meen ik. Maar idd die grote parkeerplaats met het prachtige uitzicht. Altijd mooi om even te stoppen om iets te drinken@jbazelmans in Epen parkeerplaats bij Geradushoeve een stukje lager tegen over Krijtland?
vandaag de nieuwe motor opgehaald van mijn lief, bij motoport in echt.
Een Suzuki SV650a, ze was er blij mee.
Het was er echt lekker weer voor, maar ik mocht met de auto terug.
Had je dus beter met z‘n tweeën op de motor heen kunnen gaanvandaag de nieuwe motor opgehaald van mijn lief, bij motoport in echt.
Een Suzuki SV650a, ze was er blij mee.
Het was er echt lekker weer voor, maar ik mocht met de auto terug.
Nee op mijn motor kan er maar 1 op.Had je dus beter met z‘n tweeën op de motor heen kunnen gaan
Misschien interesse in haar oude motor. Een Suzuki GS450 van 1980.2 weken geleden op zaterdag ook in Echt geweest, was behoorlijk druk en ruime keuze. Aan het kijken voor de wederhelft ze is nogal klein helaas niet zoveel keuze dan.
Ik denk dat deze ook te hoog is, moet al iets van een MSX125 worden of een Virago.Misschien interesse in haar oude motor. Een Suzuki GS450 van 1980.
Stuur anders maar een PB.
Dan is ze nog kleiner dan mijn lief. Die is 1.58 en heeft er altijd goed mee kunnen rijden. Aangepast zadel. Verlaagde schokbrekers. En ze heeft van die dytonalaarzen met zo'n verhoogde zool er in. Ja elke centimeter telt.Ik denk dat deze ook te hoog is, moet al iets van een MSX125 worden of een Virago.
Ze is inderdaad nog iets kleiner 🤭Dan is ze nog kleiner dan mijn lief. Die is 1.58 en heeft er altijd goed mee kunnen rijden. Aangepast zadel. Verlaagde schokbrekers. En ze heeft van die dytonalaarzen met zo'n verhoogde zool er in. Ja elke centimeter telt.
Dat nou net weer niet 🤣Lilliput...
😶