De Limbocl@n: Still going slow | deel 162

Sinds een jaar zijn de verkeerslichten aangepast, waardoor 'inkomend' verkeer vanuit Duitsland langer moet wachten.
Dit is gedaan zodat niet de hele stad vaststaat. Met drukke dagen staat het soms tot over de grens vast.
 
Ik inderdaad, kwam er ook amper door met de motor. Iedereen stond kriskras door elkaar over de streep enz.
Ik ook, zat muurvast met mijn GS met koffers....die duitsers en polen maken niet plaats voor je.
Zou nog niet voor niets daar willen wonen
 
Is er toevallig iemand in de groep uit regio heerlen met een did kettingpons die me eens zou willen helpen? Ik moet echt eens de kettingset vervangen :Y. Ik lees bij veel webshops dat je de sluitschakel met zon tooltje moet doen, maar ook de ketting op lengte maken.
 
Is er toevallig iemand in de groep uit regio heerlen met een did kettingpons die me eens zou willen helpen? Ik moet echt eens de kettingset vervangen :Y. Ik lees bij veel webshops dat je de sluitschakel met zon tooltje moet doen, maar ook de ketting op lengte maken.
Ik heb helaas geen kettingpons.
 
Is er toevallig iemand in de groep uit regio heerlen met een did kettingpons die me eens zou willen helpen? Ik moet echt eens de kettingset vervangen :Y. Ik lees bij veel webshops dat je de sluitschakel met zon tooltje moet doen, maar ook de ketting op lengte maken.
Als het goed is bestel je de ketting al op de juiste maat dus dan hoef je deze alleen nog te klinken. Er zijn webshops waarbij je korting krijgt op de kettingpons als je daar een ketting set koopt zoals Jos Smit motoren - helmen,banden,kettingsets,motorkleding,remschijven,remblokken,sloten,uitlaten enz. en afhankelijk van de motor en hoeveel extra werk het is kun je ook een eindeloze ketting pakken en de achterbrug er even uit halen.
 
Eindeloze ketting, natuurlijk.. _O-. Ik zat me al af te vragen hoe de huidige erop kwam, want die heb ik ook nooit geklonken. Dat was tegelijk met smeren van de achterbruglagers, en dat was ik nu toch ook van plan :)
 
Is er toevallig iemand in de groep uit regio heerlen met een did kettingpons die me eens zou willen helpen? Ik moet echt eens de kettingset vervangen :Y. Ik lees bij veel webshops dat je de sluitschakel met zon tooltje moet doen, maar ook de ketting op lengte maken.
Zooo dat is lang geleden dat ik op het forum heb gezeten.

Ik heb er 1, Kerkrade.
 
Terug
Bovenaan Onderaan