De Limbocl@n: Still going slow | deel 162

Dan kan je beter FB pagina hebben want daar heb ik nu echt geen tijd meer voor al ga ik wel minimaal ene keer per week ergens bij iemand langs.
 
Laatst bewerkt:
Bedoelde eigen pagina ipv groepen want dat blijft klote.
Insta heb ik sowieso niet net als twitter of andere meuk.
 
Ik lees hier ook wel eens mee, dus ik zal me ook maar eens kenbaar maken. Ik zit al jaren op MF, met name in de Kawasaki topics, maar lees ook graag de verbouw- en technische topics.

Ik rij op een '07 Kawa ZX6R en een '10 Husqvarna 510SMR;
Bekijk bijlage 1402337

Bekijk bijlage 1402338

Ik woon praktisch aan de mergellandroute, maar door de drukte en controles rij ik er niet meer zo graag met de Kawa. En met de komst van een kleine zijn lange dagtochten naar de Ardennen/Eifel ook een zeldzaamheid geworden. De Kawa wordt daarom tegenwoordig vooral gebruikt voor een enkele circuitdag per jaar.

Op de openbare weg ben ik meestal met de Husky onderweg. Even snel een uurtje uitwaaien in de avond of in het weekend. Dan wijk ik vaak uit naar de Voerstreek en wissel ik asfalt af met gravelpaden...
Mooi speelgoed 😛
 
Het was gisteren weer druk in motoren land Limburg...toch vele rijders tegengekomen...waarschijnlijk geen MF-ers
 
Momenteel al een maandje geen auto dus geen andere keuze want mijn vriendin wilt me toch zien.
Vandaag bpm betaald dus gok dinsdag kenteken van de auto dus hoef ik met regen niet op de brommer.
Maar rij zo min mogelijk in het koekblik
 
Ja helemaal vergeten te posten hier
Vrijdag opgehaald en inmiddels 650 km op de teller
20190630_113000.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan