De Limbocl@n: Still going slow | deel 162

Je bedoeld een motor ?
Jup, begin het nu wel echt te missen.
Al een jaar of drie niet meer gereden.

Heb nog een 996R staan, maar daar rij ik niet op. Schoonbroer gaat binnenkort voor een Speed Triple kijken. En dan moet ik proefritje maken. Dus ben bang dat er dan iets van een "praktische" vakantiemotor bijkomt of een huren.
 
Jup, begin het nu wel echt te missen.
Al een jaar of drie niet meer gereden.

Heb nog een 996R staan, maar daar rij ik niet op. Schoonbroer gaat binnenkort voor een Speed Triple kijken. En dan moet ik proefritje maken. Dus ben bang dat er dan iets van een "praktische" vakantiemotor bijkomt of een huren.
Nieuwsgierig gevraagd. Waarom rij je niet meer op die wat je nog hebt staan ?
Ik heb n Honda nc 750 x dtc waar ik dagelijks op rij.
 
Is een R
Zijn er zo even uit mijn hoofd 250 van gemaakt voor straat. En 250 voor de racerij.
Dit is nr52, helemaal origineel. Die je ook steeds minder vindt.
Los dat ik het de mooiste motor ooit vind. Is het ook meer kunst voor mij. De ander hangt een schilderij aan de muur.
Daarnaast een mooie belegging. Hoewel ik hem nooit zal verkopen, tenzij ik echt aan de grond zit.
 
Moet er nog een nieuwe ketting onder gooien voor het mooie.
Uitlaat moet ik nog netjes monteren.

Gekocht met carbon wielen en 70mm (zo even uit mijn hoofd) Akrapovic.
Die heb ik verkocht om hem weer origineel te maken.


Denk dat ik binnenkort eens een MT 09 huur bij Motoport Echt.
Heel spannend is het assortiment helaas niet. Maar wel geinig om weer eens een dagje te rijden.

QUuW25H.jpg


lyfUoLv.jpg
 
Kijk eens naar motorrent op de Heerlerbaan.
Heb er geen aandelen hoor maar fiets er vaak langs en zag op de site net dat ze best leuke prijzen hebben en toch leuke speeltjes zoals een GSR750 of Z750
Ook niet super spannend natuurlijk maar voor 425eur voor een week is het geen geld want van motoport wordt je ook niet gelukkig als je ziet wat die durven vragen.
 
Motoport iets van 85,- per dag. Vind ik goed te doen
Denk dat zo'n MT09 nog het meest spannende is.
Je hebt ook nog motoshare (met particulieren).
 
Ik ben ns benieuwd of er nog meer mensen woon werk verkeer doen met de motor. Ik in ieder geval wel zolang als het weer het n beetje toe laat. Met extreem weer pak ik mn auto.
 
Was fietsenmaker maar ben nu vrachtwagen chauffeur in opleiding.
Gisteren gezakt voor mijn laatste rijbewijs.
Zit om die reden dus thuis al 8 maanden maar heb dus wel baangarantie.
 
Ik ben ns benieuwd of er nog meer mensen woon werk verkeer doen met de motor. Ik in ieder geval wel zolang als het weer het n beetje toe laat. Met extreem weer pak ik mn auto.

Voor mij is eigenlijk de fiets m'n beste vriend... AaAhum... ik woon wel geteld 1800 meter van me werk plek. Ik kan het dus niet laten om toch wel eens de motor/auto pakken , zonde , is niet zo goed voor het motorblok.
 
Ik ben ns benieuwd of er nog meer mensen woon werk verkeer doen met de motor. Ik in ieder geval wel zolang als het weer het n beetje toe laat. Met extreem weer pak ik mn auto.

jaar of 4-5 gedaan door weer en wind (tot het onverstandige aan toe in de sneeuw) en sinds ik een auto heb meestal met de auto. Met omkleden en alles erbij is de auto deur tot deur over het algemeen even snel al dan niet sneller in mijn geval
 
Moet er nog een nieuwe ketting onder gooien voor het mooie.
Uitlaat moet ik nog netjes monteren.

Gekocht met carbon wielen en 70mm (zo even uit mijn hoofd) Akrapovic.
Die heb ik verkocht om hem weer origineel te maken.


Denk dat ik binnenkort eens een MT 09 huur bij Motoport Echt.
Heel spannend is het assortiment helaas niet. Maar wel geinig om weer eens een dagje te rijden.

QUuW25H.jpg


lyfUoLv.jpg

Bedrijfsfiets kopen ;)
 
Woon werkverkeer is voor mij meestal 62 km per dag. De zelfkant weg af naar vlodrop. Heel saai met al die tractors en zondagsrijders. Met de motor is voor mij n stuk sneller en je leeft op n motor. Maar ik zit ook wel ns bepaalde tijden verder van huis richting Venlo en die kanten. Als ik geen gereedschap hoef mee te nemen is mn favoriet toch de motor.
 
Iemand zin om binnenkort de Eifel in te gaan?

Bedrijfsfiets kopen ;)
yo prinses,
Ja is een optie, maar ik rij dan toch veel te weinig. En ben snel uitgekeken op dingen.
Laatste was de Hypermotard 1100, dikke fun maar na 2 eifel ritjes weer verkocht haha
Rij jij uberhaupt nog?

Kwam Limbo laatst nog tegen toen ik staal ging halen haha.
 
Laatst bewerkt:
Woon werkverkeer is voor mij meestal 62 km per dag. De zelfkant weg af naar vlodrop. Heel saai met al die tractors en zondagsrijders. Met de motor is voor mij n stuk sneller en je leeft op n motor. Maar ik zit ook wel ns bepaalde tijden verder van huis richting Venlo en die kanten. Als ik geen gereedschap hoef mee te nemen is mn favoriet toch de motor.

Voor mij is het vooral te veel gedoe om motorpak aan te doen, motor naar de straat verplaatsen...20 minuten rijden en dan het ding parkeren, omkleden en aan het werk te kunnen om voor de terugweg hetzelfde te doen. Dan is het makkelijker de deur uit te lopen auto in te stappen en te parkeren uitstappen en aan de gang te gaan.

Als ik nu iedere dag file tegen zou komen jah owk dan wordt het een heel ander verhaal dan is de motor opeens stukken leuker en interessanter maar iets met lui/gemak :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan