De Limbocl@n: Still going slow | deel 162

Iemand zin om binnenkort de Eifel in te gaan?


yo prinses,
Ja is een optie, maar ik rij dan toch veel te weinig. En ben snel uitgekeken op dingen.
Laatste was de Hypermotard 1100, dikke fun maar na 2 eifel ritjes weer verkocht haha
Rij jij uberhaupt nog?

Kwam Limbo laatst nog tegen toen ik staal ging halen haha.

Gebruik de motor hoofdzakelijk nog voor vakanties en dan eigenlijk nog te weinig:')
2 weken terug een weekje oostenrijk geweest en toen +/- 3300km gereden en dan in september wsl nog een weekje met +/-2000 km te gaan en dan zo nu en dan nog een rondje binnendoor maar dat verveeld nogal snel in Nederland
 
Is toch niks mooier als in het voorjaar/zomer/najaar lekker met de motor naar het werk te gaan.
Ik woon zelf ook veel te dichtbij om met de motor te gaan, anders deed ik het wel.

Maar om nou de winter door te rijden, zie ik nou weer het nut niet van.
 
Is toch niks mooier als in het voorjaar/zomer/najaar lekker met de motor naar het werk te gaan.
Ik woon zelf ook veel te dichtbij om met de motor te gaan, anders deed ik het wel.

Maar om nou de winter door te rijden, zie ik nou weer het nut niet van.
Swinters kies ik ook voor mn autootje ...🤔
 
Ja precies, even wat eten drinken en door.

Toen ik nog in Heerlen op school zat ging ik tussen de middag wel eens richting ruhrsee omdat ik 4 tussenuur had. Of ik ging helemaal niet meer terug...
Maar mis het wel :(
Zit stiekem op MP te kijken voor iets...
 
Ja precies, even wat eten drinken en door.

Toen ik nog in Heerlen op school zat ging ik tussen de middag wel eens richting ruhrsee omdat ik 4 tussenuur had. Of ik ging helemaal niet meer terug...
Maar mis het wel :(
Zit stiekem op MP te kijken voor iets...
Kijken voor n motor of wat bedoel je ?
 
Ja precies, even wat eten drinken en door.

Toen ik nog in Heerlen op school zat ging ik tussen de middag wel eens richting ruhrsee omdat ik 4 tussenuur had. Of ik ging helemaal niet meer terug...
Maar mis het wel :(
Zit stiekem op MP te kijken voor iets...

Ik heb nog een Bandit voor je 😁
 
eifel ben er jaren lang geweest maar zie het elk jaar minder worden .dit komt vooral door het optreden van de jantjes
en dan de beperkingen van de snelhijd en het laseren op grote afstand
je bent meer op de km.teller aan,t kijken en in de spiegel dat ze maar niet ondercover achter je zitten
nee wij gaan elders waar je nog op je gemak kunt toeren
 
Om dat te behalen moet je toch het geschreeuw van een 4 pitter hebben 😇🤪:]
Ducati Sport Classic staat nog op mijn verlanglijstje.
Maar die prijzen zijn ook aardig omhoog gegaan.

2008-Ducati-SportClassic-1000Bipostoa.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan