De Limbocl@n: Still going slow | deel 162

Over Epen....iemand zin om komende zaterdag een ijsje te eten?
Uurtje of 13:00?
Mits het niet met bakken uit de hemel valt natuurlijk...
 
Over Epen....iemand zin om komende zaterdag een ijsje te eten?
Uurtje of 13:00?
Mits het niet met bakken uit de hemel valt natuurlijk...

Zou ook graag willen maar iets te kort dag , heb altijd in het weekend 1 dag met de vrouw en de kleine en hadden gisteren al besloten dat het de zaterdag werd deze week.
Avond zou dan wel eventueel kunnen of zondag middag ( vanaf 14uur zoiets )
 
Zou ook graag willen maar iets te kort dag , heb altijd in het weekend 1 dag met de vrouw en de kleine en hadden gisteren al besloten dat het de zaterdag werd deze week.
Avond zou dan wel eventueel kunnen of zondag middag ( vanaf 14uur zoiets )


Welke motor had jij alweer ?
 
Suzuki gsx s1000 en een diversion 900

20190718_211236.jpg
20190705_142554.jpg
 
Valt mee dat kiezen , als het weer het toelaat altijd de Suzuki en als iknobernacht bij mijn vriendin dan pak ik ook de diversion want daar kan ik het ding niet binnen zetten
 
Zou ook graag willen maar iets te kort dag , heb altijd in het weekend 1 dag met de vrouw en de kleine en hadden gisteren al besloten dat het de zaterdag werd deze week.
Avond zou dan wel eventueel kunnen of zondag middag ( vanaf 14uur zoiets )
Heb toevallig eens niets gepland morgenmiddag......avond en zondag zijn helaas al geclaimd door anderen....maar we houden ze warm....die ijsjes :Y
 
Drop maar gewoon ergens berichtje als iemand ijsje wikt eten , over algemeen in de avond kan ik momenteel nog.
Over paar weken begint het normale werk leven dan zal het anders zijn gok ik
 
Fuk....net zeiknat geregend....stortbuitje op de weg terug van Louis...
 
Nope, heb geen abbo op blaadjes?


Is al een lang idee.
Nu wat meer tijd voor andere dingen. En is ook deels promotie voor het werk.
Staat toevallig wat in over eentje die 1 Duc gemaakt heeft uit 13 verschillende en daarmee de Duc club race heeft gereden ofzo iets.

Maar jij wilt je frame zelf gaan maken dus dat is weer net iets anders dan samenbouwen uit verschillende modellen.
 
Ja zo goed als alles wordt eigenbouw.
frame, airbox, tstuk/kroonplaat, tank, etc.
Enige "originele" zal het blok, wielen en vork worden.
 
Lijkt me ook wel vet z`n projecten maar te weinig tijd en nog te weinig kennis van een motor.
Technisch wel goed onderlegd en draai zo een auto uit elkaar en ook weer in elkaar maar zn prject duurt wel een pak langer als je ook nog veel moet leren.
Maar zie graag een topic voorbij komen die ik kan volgen :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan