De Limbocl@n: Still going slow | deel 162

Ik tot nu toe alleen even de motor goed warm gereden , daarna afgespoten en ketting schoongemaakt en gesmeerd.
Zo nog even verder poetsen en dan nog het koekblik wassen en dan hoef ik de hele week niks meer te poetsen
 
Gisteravond nog even een stuk Zuid Limburg gereden, Valkenburg, Epen, Vaals...veels te druk bij de ijsboer...jezus wat een rijen daar...snel doorgekacheld en thuis maar een cola/rum met ijsblokjes geregeld :9
 
Tis stil in Limboland....gisteren nog even lekker aan het gas gehangen....regenbui....tyfus....kan ik de Hornet weer schoon maken...ach...bezigheids therapie zullen we maar zeggen...
 
Mn nc heeft vandaag rust gehad. Ik had nog n paar projectjes die ik moest maken voor iemand en n crematie. Dus de dag was zo om. Maby morgen nog ns ff uitlaten .....
 
Crematie....nooit leuk, gecondoleerd.
Ik spring er nog even op....stukkie toeren
 
Ik mis het toeren ondertussen ook wel zeg.
Maarja vandaag eerst maar weer eens fietsen , ook dat is de eerste keer in een week
Wellicht dat ik straks nog even de kans krijg om de suzuki eruit te pakken.
Helaas komende nacht om 2uur eruit dus moet op tijd klaar zijn met alles zodat ik nog een klein beetje kan slapen.
 
Laatst bewerkt:
Lekker gereden vandaag....abdij Val Dieu even gepauzeerd, wat biertjes meegenomen voor thuis.....nu op...-O-
 
Lekker rondgereden en wat foto's gemaakt van de motor op de woonboulevard parkeerplaats in Heerlen.
vroem.jpg
 
Ik vandaag ook even rong gescheurd met de suzi , even wezen tanken in Herzogenrath en nog stukje extra.
2 weken niet gereden met d`r dus werd wel serieus tijd .
De Diva daarintegen heeft wel veel gelopen afgelopen 2 weken dus dat scheelt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Horn
Tanken jullie E10 of euro 95 als jullie in België/ Duitsland zijn? Just asking. Ik krijg namelijk van de meeste mensen het advies om gebruik te maken van euro 95 door de "bekende" problemen die E10 oplevert.
 
Tank altijd 98 zowel in de diversion als in de gixxer.
In geval van nood zou ik e5 euro 95 tanken maar e10 zeker niet .
E10 is gewoon rommel
 
Ik ben aan het denken om een action cam aan te schaffen. Heeft iemand er al 1 in gebruik zo ja , welke en hoe bevalt deze ?

Grtz
 
Terug
Bovenaan Onderaan