De Limbocl@n: Still going slow | deel 162

ik heb noch een actioncam liggen de sony fdrx-1000 met live vieuw remote 4k zo goed als nieuw
voor op de moto perfecte beelden
als je intresse hebt kun je hem overnemen voor schappelijke prijs
 
ik heb noch een actioncam liggen de sony fdrx-1000 met live vieuw remote 4k zo goed als nieuw
voor op de moto perfecte beelden
als je intresse hebt kun je hem overnemen voor schappelijke prijs
Ik wil je een prive bericht sturen, maar je hebt het uitstaan..
 
Je hebt helemaal gelijk. Hoewel ik niet stil zit. Weer wat km’s gemaakt in de tussentijd. Nieuwe tandwielen en ketting erop. De oude tandwielen ga ik ombouwen naar poelies zodat ik snaar heb ipv. Ketting. Mn xs1100 project begint ook vaart in te komen 🤔
 
Als ik dagelijks zie hoeveel motorrijders op de weg zijn is het inderdaad alles behalve stil (op de weg). Alleen hier op het forum valt het tegen.
 
Da's waar , ben zelf wel veel online hier dus zie normaal gesproken wel alle berichten alleen die zijn er inderdaad niet veel
 
Ik hoop dat ik binnenkort ook weer elke dag met de Suzuki op de weg kan zitten. Moet nog kijken of ik een camera ga toevoegen aan mijn huidige helm of dat ik het zo laat en als iets zou gebeuren hopen op het beste (dat de andere partij stopt/ geen feiten omgedraaid worden).
 
Ik heb in ieder geval hele vorige week aan de Moezel en in Luxemburg gezeten met de multistrada. En daar voor in totaal ook 6 weken op vakantie geweest verdeeld over 2,5 maanden.

Dus ik was inderdaad vrij stil in limboland ;)


Bedoeling was eigenlijk weer naar de Balkan/Griekenland,
Maar in Italië besloten ivm het weers vooruitzicht naar Spanje te rijden

Zuid Frankrijk, vlak bij andorra
IMG_20190603_173658.jpg

Ergens in de Spaanse Pyreneeën
IMG_20190606_114912.jpg

De galibier
IMG_20190612_173724.jpg

En in de Vogezen
IMG_20190704_153217.jpg
 

Bijlagen

  • IMG_20190706_142252.jpg
    IMG_20190706_142252.jpg
    139,8 KB · Weergaven: 3
Ik heb in ieder geval hele vorige week aan de Moezel en in Luxemburg gezeten met de multistrada. En daar voor in totaal ook 6 weken op vakantie geweest verdeeld over 2,5 maanden.

Dus ik was inderdaad vrij stil in limboland ;)


Bedoeling was eigenlijk weer naar de Balkan/Griekenland,
Maar in Italië besloten ivm het weers vooruitzicht naar Spanje te rijden

Zuid Frankrijk, vlak bij andorraBekijk bijlage 1424647
Ergens in de Spaanse Pyreneeën
Bekijk bijlage 1424648
De galibier
Bekijk bijlage 1424649
En in de Vogezen
Bekijk bijlage 1424650


Top.. lekker genoten zie ik.
 
Een goede beunhaas zoek ik ook nog wel.
Doe het basis onderhoud wel zelf maar zoals keeringen of kleppen stellen begin ik dan weer liever niet aan
 
Goed bezig :t
Is trouwens een nieuwe zaak begonnen in Heerlen maar heeft ook niet bepaald beun prijzen in gedachte zeg maar -O-🙈
En snap het wel want bij hem moet ook het licht branden maar als ik 700eur in een motor van 1250eur moet duwen ga ik wat anders kopen voor erbij.
 
Goed bezig :t
Is trouwens een nieuwe zaak begonnen in Heerlen maar heeft ook niet bepaald beun prijzen in gedachte zeg maar -O-🙈
En snap het wel want bij hem moet ook het licht branden maar als ik 700eur in een motor van 1250eur moet duwen ga ik wat anders kopen voor erbij.

Hahaha ja.. ik was laatst bij motorcare in kerkrade geweest. Aardige kerel , dus als ik geld uitgeef aan een winkel doe ik het daar. Voor de rest probeer en doe ik het zelf.

Mss als ik me verdiep hoe je kleppem stelt lukt het me ook wel.. moet ik er wel zin in hebben 😪🤣😂😪
 
Terug
Bovenaan Onderaan