De Limbocl@n: Still going slow | deel 162

Tanken jullie E10 of euro 95 als jullie in België/ Duitsland zijn? Just asking. Ik krijg namelijk van de meeste mensen het advies om gebruik te maken van euro 95 door de "bekende" problemen die E10 oplevert.

Bij alle motoren minimaal 98.
Indien voorhanden 102.

Brengt mij meteen bij de volgende vraag,
Wie weet er in of rond Parkstad een tankstation waar ze 102 verkopen?
Ik weet alleen het aral tankstation in "stahe"
 
Jullie hebben gelijk ik heb ook lang niet meer hier gepost zit veel op zijspan forum
Maar ben wel naar Italie geweest Laverda Treffen Breganze
 

Bijlagen

  • IMG-20190707-WA0000.jpg
    IMG-20190707-WA0000.jpg
    149,9 KB · Weergaven: 6
Zaterdag 21 sept.is de MA Run te Venlo
Meer dan 300 zijspannen met gehandicapten de moeite waard om te gaan kijken
Of zijn er van jullie die verkeersregelaar zijn
 
Had vrij vandaag, en vanmiddag een paar uurtjes niks te doen, dus dacht: laat ik de Morini nog eens uitlaten :]
IMG_20190920_140924.jpg

Moet echt weer eens de uitlaten met dbkillers monteren om de Eifel ermee in te kunnen
 
Mooie brommer , ik helaas alweer week niet gereden :( dit weekend echt even tijd voor maken want kan zomaar laatste weekend voor de Suzuki zijn.
Morgen eerst de Yamaha naar motoport
 
Had vrij vandaag, en vanmiddag een paar uurtjes niks te doen, dus dacht: laat ik de Morini nog eens uitlaten :]
Bekijk bijlage 1429239
Moet echt weer eens de uitlaten met dbkillers monteren om de Eifel ermee in te kunnen

En zodra ik dan eindelijk mijn eigen huisje gevonden heb is dit pareltje (naast de Morini en de Duc) ook eindelijk te zien in het heuvelland. Staat nu ivm plaats gebrek nog in drente bij een vriend.
Gister in drente even uitgelaten
IMG_20190925_130443.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan