De Limbocl@n: Still going slow | deel 162

Zou zeggen ga eerst eens Heuvelland verkennen , veel mooie routes en vanaf daar is het snel de grens over de Eiffel in of de Ardennen in.
 
zijn de meningen toch over verdeeld dan, ik blijf het liefst uit het heuvelland..

Kan zeker een hand vol mensen opnoemen die daar hun rijbewijs verloren zijn. Eigen schuld uiteraard.... maar rij dan liever stukje door naar spa/eifel ;)
 
Eiffel rijden speciale teams rond om scheurende motor rijders te vangen.
Ik rij ook niet vaak heuvelland hoor want dat doe ik al teveel op de fiets en na 10 jaar fietsen en 15 jaar cabrio rijden heb ik het wel gezien.
Rij dus ook maar Ardennen en Eiffel maar als je nog wegen moet verkennen is het leuk beginnen in het heuvelland en je moet wel in je spiegeltje kijken of er wat geks achter je rijd en met de laser staan ze er ook wel vaker maar dat is ergens anders niet anders .
Zondag in ieder geval mooi weer dus ik zal ergens tussen Heerlen en de Ring uithangen O-)
 
heb een keer inhalen over verdrijvingsvlak gehad , was toen nog 30eur en de 14kmh overschrijding werden geschonken *D
 
Zijn er hier misschien nog mensen die geregeld door de weeks een rondje Eifel rijden ofzo?
Ivm mijn Ploegendiensten heb ik vaak door de weeks tijd om de Eifel in te gaan.

Eigenlijk altijd alleen op pad omdat de meeste mensen dan aan het werk zijn.
 
ik werk ook in 5 ploegen, maar rondje eifel wordt denk ik toch pas weer volgend jaar. 8-) ,
meestal blijf ik er een paar nachtjes met de tent of hotel en ga door de week.
 
Zou zeggen ga eerst eens Heuvelland verkennen , veel mooie routes en vanaf daar is het snel de grens over de Eiffel in of de Ardennen in.
Als je net even de grens overgaat richting duitsland heb je al veel leuke kronkel wegen. Ga maar eens richting heinsberg door al die kleinere dorpen en via Roermond terug. Scheelt een ritje naar de eifel als je naast de deur even snel wat wil rijden.
 
Laatst bewerkt:
Als je net even de grens overgaat richting duitsland heb je al veel leuke kronkel wegen. Ga maar eens richting heinsberg door al die kleinere dorpen en via Roermond terug. Scheelt een ritje naar de eifel als je naast de deur even snel wat wil rijden.
Dat ligt er toch echt aan waar je woont.
Ik zit vanuit landgraaf bijv sneller in de Eifel dan in Heinsberg. Meteen achter Aken begint toch echt wel het leuke rijden voor een snel rondje
 
Dat ligt er toch echt aan waar je woont.
Ik zit vanuit landgraaf bijv sneller in de Eifel dan in Heinsberg. Meteen achter Aken begint toch echt wel het leuke rijden voor een snel rondje
Klopt, maar hij woont in sittard, dus is zo in hongen, saeffelen, oberbruch, wassenberg, etc. sneller dan in de Eiffel, geloof me 😅
 
Twee weken geleden na een jaar weer eens een rondje Venray-Monschau-Eupen- Malmedy-Aachen-Venray gereden.
Toch ff 360 km met de V-Max gereden met prachtig weer.:]
 
Ja was niet gek vandaag geloof ik he , sta achterin een werkplaats en liep even naar buiten en dacht ow wat is dit 🙈
Zoals het uitziet vroeg weekend deze week en het weer zou even aanhouden dus ik zit met de vinger gekruist 🤞
 
Terug
Bovenaan Onderaan