De mafste crash ooit op MF? Dit geloof je niet !!!

Hij mag ze ketting wel eens gaan invetten o.i.d. :)

full
 
Aan dit topic moest ik dus gelijk denken toen ik die striptekening in de nieuwe Kicxstart zag. Iemand deze al gezien? Het lijkt mij haast geen toeval.

Dat is idd geen toeval, gezien crasher en tekenaar beste vrienden/collega's zijn :) :+
 
Laatst bewerkt:
damn :|
ik denk dat die motor mij niet zo veel meer zou kunnen schelen.. als dat mij zou overkomen
dan ben ik allang heeeeeel blij dat ik voor de rest nog alles heb.. en alles mij nog heeft :)

sterkte verder..
 
Sja.... Da's wel een hele vreemde actie ja. Mazzel dattie zelf inderdaad niet is blijven liggen op de bodem :X . Dat zou (nog) veel beroerder zijn geweest
 
bekende avatar



nondejuuuuuu!!!

Fuck ja!!!!!
Aangezien ik 100 dgn later heb geregistreerd, zal ik mijn avatar aanpassen.
Beetje lullig.
Kan ff duren want ik weet niet zoiets te maken en die wat ik nu heb ,heeft een maat voor me gemaakt.
Maar ik maak er werk van .
GREETZ...
 
Beetje rem reiniger erin en gaaaan :]

hahaha wat een ongelofelijk verhaal als ik de foto's niet had gezien zo ik er toch sterk aan twijfelen :}
 
Motor ligt helemaal uiteen naar ik gehoord heb.

Of die ooit nog gaat rijden is de vraag :P
 
Dat is natuurlijk ook een manier om je motor te wassen al kan ik niet zeggen dat hij er beter op is geworden :+ Had erger af kunnen lopen voor de berijder maar dit verhaal eindigd met een goed eind *O*
 
Worst case scenario :X

Bravo aan diegene die nogwat van die fiets kan maken....of gaat ie bij het schroot?
Ik wil die fiets wel opknappen, dus niet op het schroot graag! Van alles is nog wat te maken, alleen zoutaanslag op tijzer kan vretend zijn, de rest goed spoelen, bijwerken en het nodige spuiten.
 
Amai

9 liter water uit het blokske en 3 liter olie

blok eronderuit en krukas en nokkenassen op juste punt gezet vor demontage, kwas ant draaien en drach water uit ne cilinder over bibike

alles in den blok hangt vol, gan em morgen verder uiteengooien


Joehoe Oma..... ik had dit topic destijds wel gezien maar inmiddels zijn we een tijdje verder e komt'ie weer boven druppelen via Kofferrek in "Te water met je motor...." en nou vraag ik me af of die motor ooit weer heeft gelopen... Kan er zo snel niets over vinden. Weet iemand dat?
 
Je begrijpt natuurlijk nu wel dat ik echt alles uit de kast moeten halen om je vriend te evenaren. :+

Mmm,, waar is de dichtsbijzijnde vulkaan? :X
 
Je begrijpt natuurlijk nu wel dat ik echt alles uit de kast moeten halen om je vriend te evenaren. :+

Mmm,, waar is de dichtsbijzijnde vulkaan? :X
Je kunt de Niagra Falls proberen ? :+

Oud topic, maar toch:
Stel je voor dat die gozer bewustelos was geraakt en dan zo het water in pleurt ... je zal het maar meemaken '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan