De mafste crash ooit op MF? Dit geloof je niet !!!

Klink allemaal heel heftig zeg :)
Suc6 met herstel van jezelf en het uitzoeken van een nieuwe motor :)
 
En je mag van geluk spreken dat de vaargeul vrij was ... je kan in dit geval toch altijd nog beter in vrij water terecht komen, dan voor of naast een schip, of erger nog .... er òp !

Succes met alles ...
 
wel een echt een groot verhaal voor in het cafe


ik zou die fiets proberen te restauren, dis een fiets met een verhaal *D


veel geluk gehad btw
 
op sterk water zetten ;)


maar wat een verhaal zeg; ongelovelijk!
 
Wat een verhaal! Jij hoeft in ieder geval nooit meer mee te doen met een loterij of iets dergelijks, denk dat je al je geluk in een keer opgebruikt heb. :}

p.s. Niet normaal he, wat zout water doet met aluminium.
 
Mijn mond viel bijna op mijn buro toen ik dit zag, dit is er een voor de MF annalen :} :} .

Ff bijkomen vlak voor je verzuipt, ff rustig naar de kant zwemmen met je motorpak aan, ff naar boven klauteren.....valt nog mee dat ie niet meteen een stevige hengel is gaan regelen om zijn fiets boven water te halen :)

Wel een uberkewl verhaal voor in de kroeg! 8-)

Je kan je fiets nog verkopen als pekelfiets misschien... :+
 
Mark TT: daar liggen 2 sluizen na elkaar (Berendrechtsluis en Zandvlietsluis), en er staat van de 2 bruggen aan elke sluis steeds maar 1 open. Vandaar dat hij moest rondtoeren. Is daar kloteweggetje inderdaad. En in die drab zou ik ni willen vallen... echte horror.

En heel de haven technisch werkloos, dat klopt ook niet, want den kaaien 869 en 913 liggen buiten de sluizen, en daar wordt heel veel verzet. Oh ja, en Linkeroever ligt aan den overkant. Ik werk daar ook, op 200 meter van die brug af.
 
wow, hebk keer met de brommer gehad, kan je zeggen dat dit niet zo goed voor je blok is. maar zo krijg je wel wijze ratbike natuurlijk.

succes
 
Elk nadeel heeft z'n voordeel. Je hebt in ieder geval mooie gezandstraalde velgies *D

maar eventjes serieus, die gast is echt een held gewoon: klautert met complete gevechtsuitrusting binnen EEN SLUIS de banden op nadat hij met motor en al te water is geraakt.

Heeft die gast nooit gesolliciteerd bij de Ninja's 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan