De mafste crash ooit op MF? Dit geloof je niet !!!

Joe Tosh

MF veteraan
23 feb 2003
5.941
3
Dit verhaal wil ik jullie niet onthouden, want wat LosLocos07 2 weken terug heeft meegemaakt grenst aan het onwaarschijnlijke!! En wil je gewoon ook niet meemaken |( !

Hij werkt in de haven van Antwerpen. Van vrijdag op zaterdag (2weken geleden) stond hij met de nachtshift, dus om 6h gedaan en naar huisgereden op de Bandit 600. Normaal via de Zandvlietsluis maar de brug stond open dus moest hij via het weggetje langs de sluis naar de andere brug rijden. Dat was toch de bedoeling....
Hij is bij het links afslaan onderuit gegaan op een plek olie of zo, (denkt hij) want hij is effe out geweest door de impact van de val op zijn helm.
Hij is dus blijkbaar rechtdoor geschoven, onder een afsluiting door en met motor en al een sluis ingedoken!!!
icon_eek1.gif
icon_eek1.gif
icon_eek1.gif
|(

Hij kwam pas bij bewustzijn toen ie naar beneden aan het vallen was...en dan plots als je je afvraagt waar je bent, PLONS het ijskoude, pikdonkere water in!!
icon_eek1.gif


6h s'ochtends, geen kat te zien en pikdonker, ge moet het maar meemaken. Op goed geluk af beginnen zwemmen naar "een" kant, je ziet geen kloten... Het is te donker om ergens een ladder te zien en met helm en wintervest aan wil hij uiteraard zo snel mogelijk uit dat water, het was bovendien laag water!!!
Hij is dan 10m hoog via die rubber banden (zie foto 1) omhooggeklommen. (achteraf bleek er een ladder op 7m van de banden maar het was te donker om die te zien)



Eergisteren, na de verzekering te hebben geraadpleegd, hebben ze zijn Bandit 600 uit het water gevist, na 2 weken op de bodem van de sluis gelegen te hebben...

Kijk en huiver :P :P
 
Laatst bewerkt:
Tjemig.

Hoeveel geluk kan 1 man hebben. Voor hetzelfde geld vissen ze hem na 2 weken van de bodem :X

Leuke vlek ook :o
 
Kijk maar uit dat ze je niet beboeten voor die olievlek op het water...

Maar eh... Mazzel voor het zelfde geld vertel je het idd niet meer na
 
Amaai maat! Dit is wreed. Dan kan em wel van veel geluk praten dat 'm niet mee met de motor de bodem kuste. Kom daar oek af en toe. Het wegdek is daar oek wel ni ideaal he?

Wss heeft hij er een gedeukte ego en een verkoudheid aan overgehouden?

Sterkte !
 
Hebben ze hem toch boven gehaald :P

Op kosten van de verzekering of niet? Ik zie het al gebeuren, de sluisdeur van de belangrijkste toegang naar de Antwerpse haven naar de kloten door de Los Locos zijn Bandit })

Heel de haven technisch werkloos ;)


Blijft wel zonde van mijn handschoenen die hij heeft moeten dumpen, of heeft die duiker die ook gevonden *D
 
Hebben ze hem toch boven gehaald :P

Op kosten van de verzekering of niet? Ik zie het al gebeuren, de sluisdeur van de belangrijkste toegang naar de Antwerpse haven naar de kloten door de Los Locos zijn Bandit })

Heel de haven technisch werkloos ;)


Blijft wel zonde van mijn handschoenen die hij heeft moeten dumpen, of heeft die duiker die ook gevonden *D

:+

Dat zonde zijn van die handschoenen, zei hij ook '( . Bovendien nog een rugzak met extra motorspullen en andere zaken ook nog moeten laten liggen ;( ...
Die dingen wogen te zwaar om nog te kunnen zwemmen...

En als je dan eindelijk, zeiknat, kapot en half bevroren bent bovengekomen, bel maar eens iemand met een druipnatte GSM |(
Hij is daarna te voet terug naar zijn werk gegaan.
 
Laatst bewerkt:
jezus.. dat ziet er echt niet fris uit.. |( .. zo te zien is het water er gretig mee aan de haal geweest.. is het zout water daar? ja he?

hij mag van geluk spreken dat hij niet naar onderen is gezogen. Sommige ( verouderde) sluisen hebben een sterke zuiging naar beneden.

edit: misschien moeten we een prijs uitreiking houden ( de beste crash van het jaar ofzo) :P
 
Laatst bewerkt:
Jemig, ik moet er niet aan denken.Hoe kan je in godsnaam met een leren pak aan nog zwemmen :? Zielig hangt dat motortje dr zo bij '(
Maar wat een mazzel heeft hij toch nog gehad om eruit te kunnen komen ! :)
 
Das inderdaad echt mazzel hebben man. Voor hetzelfde geld was hij niet bij bewustzijn gekomen en gewoon verzopen! Maar hoe wordt dit nu opgelost? Is ie hiervoor verzekerd? Of is het de schuld van de gemeente :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan