De mafste crash ooit op MF? Dit geloof je niet !!!

:o Holy... dat is idd een bizarre crash.

Iedereen zegt 'gelukkig kon je uit het water komen'... ben ik het mee eens.

Maar ben maar blij dat er niet 10 sec. na de plons zo'n jongen aankwam :o

full


:o :+
 
:o Holy... dat is idd een bizarre crash.

Iedereen zegt 'gelukkig kon je uit het water komen'... ben ik het mee eens.

Maar ben maar blij dat er niet 10 sec. na de plons zo'n jongen aankwam :o

(Afbeelding)

:o :+
Of 10 seconden voor de plof ( lees boem ;) ) :+

Wat een verhal zeg....
Moet er niet aan denken.
 
Brrrr je zal maar verzuipen met die zware motorkleding, of richting een schroef van een schip worden gezogen... Succes met de afloop
 
daar ga je echt ni zwemmen hoor |(
ten eerste geraak je niet op de bodem zonder zuurstof , zandvlietsluis is één van de grootste en diepste van Europa.
ten tweede zitten ze daar met hun neus bovenop (in die toren) en voor je je zwembroek aan hebt staat de pliesie daar. (ga er maar eens racen met je motor, dan zijn het ook die eikels die de pliesie bellen)
ten derde als ze op het moment dat je er gaat zwemmen de sluis leeg of volpompen is uw leven net zo veel waard als die Fazer , niks dus

Maar prachtige crash in ieder geval , mag zich gerust motorzwijn noemen :}

?? Het was toch een echte bandiet hoor!
 
Sjezus zeg wat heeft die gast toch een goede engelbewaarder gehad.
Ik hoop het iig nooit mee te maken (ik zou waarschijnlijk ook verzopen zijn)
Dit is echt bizar.
 
Dit verhaal wil ik jullie niet onthouden, want wat LosLocos07 2 weken terug heeft meegemaakt grenst aan het onwaarschijnlijke!! En wil je gewoon ook niet meemaken |( !


Hier heeft iemand heel veel geluk gehad.

Maar ik vond cash die vent die vorig jaar op de autoweg tegen een bankstel aanreed anders ook erg maf.
 
maar hoe is het nou met die Loco? Helemaal heelhuids vanaf gekomen?
Die fiets gaat toch niet naar de schroot he?
 
Jeetje wat een heldenverhaal :} . Ik hoop dat LosLocos nog een beetje goed is op opgedroogd.
 
Jezus zeg, dat wil je inderdaad echt nooit meemaken. Hij heeft wel erg veel geluk gehad dat hij daar nog uit kon klimmen.
 
Jee zeg, Wat heeft hij geluk gehad.. Phoe, wat een verhaal, dat wil je echt nooit meemaken dit..
 
Een bizar verhaal, alle stomst pech dat je juist daar onderuit gaat en met motor en al het kanaal in kukeld. Iig persoon in kwestie heeft het na kunnen vertellen en dat is het belangrijkste.

Veel geluk gewenst voor zijn verdere motorrijdende toekomst......
 
Terug
Bovenaan Onderaan