De mensen die naar de Wheeliedag Tholen gaan zijn:

In Middelburg werd er vanochtend al druk geoefend met stoppies en wheelies........Arnestein vertoond zwarte strepen :+
De zon breekt nu echt door en ik zou zeggen tot straks voor weer een mooie editie van Wheelieday.
N57 ter hoogte van Bp-pomp Oosterland staan op dit ogenblik de blauwen te controleren op snelheid.........rond Tholen en op het eiland ook oppassen voor controles.........de blauwen zijn zeker op de hoogte van deze dag.
mzzl Louis.
 
Ik kom er ook aan....alleen deze keer....achterop me eigen soes ;(
Motor van me man is kaduuk....dus was ik zo lief *D om mijn motor dan maar uit te lenen...Alleen....ik vind het eigenlijk maar niks... :X
 
En ik ben al geweest ;)
Ik ben alleen een beetje paranoïd geworden na mijn laatste bekeuring denk ik.
Eerst rijdt er van huis uit een motorrijder voor mij uit en dan als ik dan bij het hotel van de Valk vertrek, waar ik even was gestopt voor een bakkie koffie, wordt helemaal tot aan Tholen gevolgd door wel een stuk of 10 motors :?
Na even gestopt te zijn bij een benzinepomp heb ik ze nog geprobeerd ze afteschudden door expres een verkeerde afslag te nemen maar dat is dus niet gelukt :(
De volgende keer dat ik weer gevolgd wordt ga ik terug naar huis })
Crawl
 
Ben ook weer thuis :9 Eerst een WARME douche... :P
Damm wat was het koud daarzo, ik dacht dat het aan de kust warmer was? :+
Opkomst was super, lekker veel brommers gezien, leuke rit gemaakt erheen, weer wat MF-ers IRL gezien.
Ben ook nog langs vage kennissen in SintAnnaland gereden, al met al een leuke dag.
 
Pics
Druk.jpg

burn-out%202.jpg

burn-out%203.jpg

burnout%201.jpg

Bus.jpg

Druk.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan