De mensen die naar de Wheeliedag Tholen gaan zijn:

ehhhhhh... ik weet nog niet of ik wel kan! Heel misschien ben ik van het weekend motorloos... En daarbij komt dat ik zondag ochtend eerst een andere afspraak heb staan.. Misschien kom ik wel in de middag ff kijken!!!

wheelyfool
 
Echt tof dat jullie zo massaal op komen draven :P

Ik heb zo het vermoeden dat het heel druk gaat worden. Er staat een berichtje in het MAGazine, in de KicXstart en op Motormaniacs. Er hangen flyers in de omgeving bij motorzaken en cafe's. En de beheerder van de speelmansplaten heeft geadverteerd in regionale kranten met een totale oplage van 227.000. Verder staat het op vele websites ed.

Racing-Bikes zal aanwezig zijn met hun raceservicebus, dus er kunnen ook banden gewisseld worden. Mocht dat nodig zijn :+
En voor alle zekerheid is het rode kruis ook aanwezig.

Tot zondag allemaal :]
 
Dikky is ook aanwezig bij benzinepomp A27 Oosterhout-Breda.
Moet natuurlijk geen kutweer zijn. O-)
 
Vertrekt er ook nog iemand vanaf de Baars?
Dan rije wij ook nog meej un paar man meej, dussss Baarsgangers,
spreek eens een tijd af, nie te vruug he. :Z
 
<b>Politie pakt racers aan De politie op het eiland Tholen gaat scherper controleren op racegedrag door motorrijders.

Tholenaren klagen over de verkeersonveilige situaties die de scheurende motorrijders veroorzaken. Zondagmiddag nam de politie de motor in beslag van een 34-jarige inwoner van de gemeente Middelharnis. De man reed met een geschatte snelheid van 160 kilometer per uur over de Poortvlietsedijk, waar maximaal 80 is toegestaan.
Volgens verkeersvoorlichter van de politie Zeeland H. van Opdorp zoeken motorrijders met name in de weekeinden het eiland op om te racen. Vooral de laatste paar weken is het flink raak. We krijgen dan klachten binnen van Tholenaren die bang zijn voor het gevaarlijke weggedrag van de motorrijders.
Een aantal wegen op het eiland zijn zeer populair onder motorrijders vanwege het 'bochtige circuit'. Het eiland staat onder motorrijders bekend vanwege het bochtenwerk, zegt Van Opdorp. Met name de Poortvlietsedijk tussen Poortvliet en Scherpenisse is populair.
De politie gaat scherper controleren op snelheidsovertredingen en gevaarlijk weggedrag.

Bron: BN de stem </b>

Yikes...dat wordt zondag netjes rijden..... :P
 
Politie pakt racers aan De politie op het eiland Tholen gaat scherper controleren op racegedrag door motorrijders.

Tholenaren klagen over de verkeersonveilige situaties die de scheurende motorrijders veroorzaken. Zondagmiddag nam de politie de motor in beslag van een 34-jarige inwoner van de gemeente Middelharnis. De man reed met een geschatte snelheid van 160 kilometer per uur over de Poortvlietsedijk, waar maximaal 80 is toegestaan.
Volgens verkeersvoorlichter van de politie Zeeland H. van Opdorp zoeken motorrijders met name in de weekeinden het eiland op om te racen. Vooral de laatste paar weken is het flink raak. We krijgen dan klachten binnen van Tholenaren die bang zijn voor het gevaarlijke weggedrag van de motorrijders.
Een aantal wegen op het eiland zijn zeer populair onder motorrijders vanwege het 'bochtige circuit'. Het eiland staat onder motorrijders bekend vanwege het bochtenwerk, zegt Van Opdorp. Met name de Poortvlietsedijk tussen Poortvliet en Scherpenisse is populair.
De politie gaat scherper controleren op snelheidsovertredingen en gevaarlijk weggedrag.

Bron: BN de stem


Yikes...dat wordt zondag netjes rijden..... :P

Dan kunnen jullie mooi jullie kunsten bewaren voor op de speelmansplaten ;) :9
 
Denk jij aan een sticker of 25 voor deze belg? :P

Moet wel lukken. ;)

Op woensdag 02 april 2003 21:39 schreef Deauvinic het volgende:Over stickers gesproken, zijn ze in Tholen enkel beschikbaar op bestelling, of ook vrij te koop? 'k Zou ze eerst eens irl willen zien :?

Ik neem een setje kentekenplaatstickers en langwerpige stickers mee. Die kunnen daar dan gekocht worden.
 
Hai,

Ik en een collega komen ook.
We vertrekken vanaf ons werk in Bergen op Zoom.
Zo te zien zal het er gezellig worden.
Kijk er naar uit
Tot dan
Gegroet
:]
 
ik heb is rondgebeld en 12 uur op de boule moet te doen zijn . :)
als iedereen ff tankt voordat ze naar de boule gaan kunnen we gelijk op weg
(zou wel zo fijn zijn) . :]
maar ik weet alleen niet of je op de boule kan staan ivm de zomertijd. :(
de boule kan afgesloten zijn , maar dan staan we wel daar benede bij die
viskraam . :r
plek zat :]
 
ik heb is rondgebeld en 12 uur op de boule moet te doen zijn . :)
als iedereen ff tankt voordat ze naar de boule gaan kunnen we gelijk op weg
(zou wel zo fijn zijn) . :]
maar ik weet alleen niet of je op de boule kan staan ivm de zomertijd. :(
de boule kan afgesloten zijn , maar dan staan we wel daar benede bij die
viskraam . :r
plek zat :]

Afgelopen zondag middag heb ik er nog gestaan..was rond 1300...moet wel lukken dus.....groepje wordt zo wel lekker groot zeg..... :} Eerst tanken..strak plan...(nieuwe achterband zou dat ook zijn maar dat moet nog maar ff een weekje wachten...)

Btw Hoogesteger..heb je die nieuwe RR al?
 
nee ;( ze hebben honda gebeld en die zeiden 7 april.
maar lijkt mij nogal sterk omdat het dan maandag is.
maar met het leveren van een rooie haden ze ook gelijk ,
dus ik hoop nu ook ,want 5 maand wachten is geen pretje :(
 
Op woensdag 02 april 2003 22:47 schreef Orpheus het volgende:Moet wel lukken. ;)Ik neem een setje kentekenplaatstickers en langwerpige stickers mee. Die kunnen daar dan gekocht worden.
Woei ik wil ook nog zo'n langwerpige :)
 
nee ;( ze hebben honda gebeld en die zeiden 7 april.
maar lijkt mij nogal sterk omdat het dan maandag is.
maar met het leveren van een rooie haden ze ook gelijk ,
dus ik hoop nu ook ,want 5 maand wachten is geen pretje :(

Bij wie heb je hem (of haar.. :) ) besteld?

(en ook niet geheel onbelangrijk..wat rij je momenteel?)
 
ik heb is rondgebeld en 12 uur op de boule moet te doen zijn . :)
als iedereen ff tankt voordat ze naar de boule gaan kunnen we gelijk op weg
(zou wel zo fijn zijn) . :]
maar ik weet alleen niet of je op de boule kan staan ivm de zomertijd. :(
de boule kan afgesloten zijn , maar dan staan we wel daar benede bij die
viskraam . :r
plek zat :]
OK komt goed! Ervanuitgaande dat het goed weer wordt, zie ik jullie dan om 12 uur bij Michiel! Met een volle tank!

Op donderdag 03 april 2003 15:24 schreef Hexanide het volgende:
Onder voorbehoud ( weer ) gaan Megaladon en ikzelf ook die kant op...
OK, ik heb jullie toegevoegd!
 
Terug
Bovenaan Onderaan