De mf groet!!

Welke wordt het?

  • The hippie

    Stemmen: 36 46,8%
  • The Pink

    Stemmen: 4 5,2%
  • The Westside Shizzle on my televizzle

    Stemmen: 4 5,2%
  • The Hardrocker

    Stemmen: 18 23,4%
  • The spock

    Stemmen: 5 6,5%
  • The shocker: Two in the pink, one in the stink (mijn favorie

    Stemmen: 10 13,0%

  • Totaal aantal stemmers
    77
denk dat een aparte "groet" een beetje moeilijk word, maar zoiets als ik net voorstelde moet te doen zijn denk ik.
 
metal.gif


dit niks? :? :+
 
Heb gestemd op ''de hardrocker'' *D (uiteraard ;) ) Maar ''de hipie is ook nog wel acceptabel. Wel leuk idee trouwens om voor een specifieke MF-groet te gaan :Y
 
Misschien iets anders als een "groet" maar wat dacht je van een rood ( of andere kleur) lint om je linkerpols gebonden?
steek je je hand uit zoals je normaal groet, alleen door het lint kan je zien dat die lid van MF is :p

dit geen leuk alternatief? als mensen dit wat vinden wil ik best een voorbeeld foto'tje maken

~Youri

een zakdoek in je kontzak,
_O- _O- _O-
 
Ik weet zeker dat ik vandaag een MF-groet kreeg! _O-



Uurtje of 6 op de rondweg in Houten, beetje chopperachtig model :') _O-
 
Misschien iets anders als een "groet" maar wat dacht je van een rood ( of andere kleur) lint om je linkerpols gebonden?
steek je je hand uit zoals je normaal groet, alleen door het lint kan je zien dat die lid van MF is :p

dit geen leuk alternatief? als mensen dit wat vinden wil ik best een voorbeeld foto'tje maken

~Youri

Een mooie rode band om de boven arm, en dan een witte circel met erin een zwart kruis oh wacht......
 
Misschien iets anders als een "groet" maar wat dacht je van een rood ( of andere kleur) lint om je linkerpols gebonden?
steek je je hand uit zoals je normaal groet, alleen door het lint kan je zien dat die lid van MF is :p

dit geen leuk alternatief? als mensen dit wat vinden wil ik best een voorbeeld foto'tje maken

~Youri


Doe eens een voorbeeld foto maken...
 
Terug
Bovenaan Onderaan