De mf groet!!

Welke wordt het?

  • The hippie

    Stemmen: 36 46,8%
  • The Pink

    Stemmen: 4 5,2%
  • The Westside Shizzle on my televizzle

    Stemmen: 4 5,2%
  • The Hardrocker

    Stemmen: 18 23,4%
  • The spock

    Stemmen: 5 6,5%
  • The shocker: Two in the pink, one in the stink (mijn favorie

    Stemmen: 10 13,0%

  • Totaal aantal stemmers
    77
Vandaag voor het eerst de 'peace' groet gekregen, geen idee of het een mf-er was, zag er wel spectaculair uit.
Was net buiten de bebouwde kom in baexem.
 
Peace groet is in :Y
Ik ben ook een keertje peace-gegroet op de veluwe. Bleek later een mede-mf'er te zijn :Y
 
Laatst bewerkt:
Lol, ik kreeg dit weekend ook de peace groet.. Is dit nou de winnaar dan? :P

Ja, hij is officieel

full
 
haha ik heb hem al een aantal keren gebruikt naar mede motorrijders! ook al 2x ontvangen dit moet een standaard groet worden onder de MF'ers
 
mmm, derstraks een grote groep motoren tegengekomen, 30-40 mensen. Ik schat dat ongeveer de helft peace teken deed. mischien mensen van hier *O* *O* *O* :o
 
vandaag ook met de 2 vingers in de lucht zitten zwaaien, kreeg bij sommige de vingers terug!!
 
Vandaag rondom Veenendaal en Amersfoort ook enkel met 2 vingers gezwaaid, heb hem ook een aantal keer terug gekregen. Betekent dit dat hij ingeburgerd is, of dat deze groet te algemeen is en mensen het zomaar deden?.. :)
 
Vandaag rondom Veenendaal en Amersfoort ook enkel met 2 vingers gezwaaid, heb hem ook een aantal keer terug gekregen. Betekent dit dat hij ingeburgerd is, of dat deze groet te algemeen is en mensen het zomaar deden?.. :)


Gewoon doen. Heb mn vader ook al overtuigd :P :Y *O*

full
 
Laatst bewerkt:
Maar,
We hebben wel stikkers aan de achterkant,
Waarom dan niet aan de voorkant>?
Zie je ook eens naar wie je zwaait, MF-er of niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan