De MF IOM TT reisgids (Editie 2011)

even gekeken en genoten, van de plaatjes en verhalen al. :}

maar tis geen goedkoop reisje..... :$ :')

gelet op nog wat kostenposten dit jaar, waaronder motor en huis ;) IOMTT maar even opschuiven ;)

maar dat het gaat gebeuren ? :Y

Ik heb in een ander topic gezien dat je rond de E 700,- kwijt bent. Aangezien ik de TT op Assen onderhand wel gezien heb en wat ook beslist niet goedkoop is, heb ik dit er wel voor over :Y
 
Ik heb in een ander topic gezien dat je rond de E 700,- kwijt bent. Aangezien ik de TT op Assen onderhand wel gezien heb en wat ook beslist niet goedkoop is, heb ik dit er wel voor over :Y

700 euro, zeker enkele reis zonder overnachtingen. Wij waren vorig jaar voor een week IOM meer dan 2.000 euro per persoon kwijt (en dan drinken we nog niet eens). Het is het trouwens wel waard :+
 
700 euro, zeker enkele reis zonder overnachtingen. Wij waren vorig jaar voor een week IOM meer dan 2.000 euro per persoon kwijt (en dan drinken we nog niet eens). Het is het trouwens wel waard :+

Ik heb zitten kijken bij overnachten op een camping. Maar dan nog is het een groot verschil inderdaad. En waarschijnlijk als we gaan, kiezen wij ook voor een pension of hotel.
 
Ik heb in een ander topic gezien dat je rond de E 700,- kwijt bent. Aangezien ik de TT op Assen onderhand wel gezien heb en wat ook beslist niet goedkoop is, heb ik dit er wel voor over :Y

Voor 700 euro wil ik er dit jaar nog wel heen, maar dat ga je idd niet redden.
Ik was zo'n 1750 euro kwijt en dat was voor 2 weken vakantie. Hadden een erg goedkope huisje en die was ook nog eens helemaal toppie, alleen zaten wij op zo'n 10 minuten rijden van Ramsey. :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan