de MoHawk

Schiet ook al lekker op. Beurtje gegeven en nieuwe kuipruit er op. Schokker er onder. Nu achterkant verbouwen en koffers er op en dan spuiten en wat delen laten coaten3
 
Ik dacht eerst ook aan een felle kleur maar de combinatie met glimmende frame leek me lastig.

lekker bezig! Geen topic openen hier? :+
 
Nou... het heeft weer te lang geduurd maar de wielen zitten erop *O*

hZ3bf8h.jpg
 

Bijlagen

  • 1596960041560.jpeg
    1596960041560.jpeg
    36,3 KB · Weergaven: 8
Laatst bewerkt:
merci :t

Ik hoop dat ik hem nog iets mooier krijg, heb originele hawk decals (thanks @defiduc )die erop komen. Eerste deeltjes met 600 grit geschuurd en afgelakt, dacht eerst wdat wordt niks maar toch heel aardig!
 
Nou... het heeft weer te lang geduurd maar de wielen zitten erop *O*

hZ3bf8h.jpg
eigenlijk zou de voorkant van de seat iets doorgetrokken moeten worden Erik ,zeg maar de lijn tussen de tank en t kontje ,heb je dat gelijk mooi dicht
 
heb d'r nog aan gedacht Jan maar werdt dan of een panel op de tank of de zadelbasis aanpassen en een custom cover... beide beetje teveel werk voor een budget bike :+

Kontje is hoger dan standaard, heb hem redelijk laag staan, kan nog een eind hoger, maar dit is ook voor mensen met korte onderdanen nog te doen. Wel apart gezien het echt een lief klein fietsje is
 
is een wat 'relaxte' balhoofdhoek inderdaad, is geen hypersport :+

met het spatbordje erop verbeterd het wel wat
 
Doe eens een paar foto's met het voorwiel rechtdoor, zodat we de verhoudingen zien ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan