De mooiste SC33 "99 fireblade, 2500€

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jas_SP1

MF'er
29 mrt 2006
209
19
Echt
Bij deze een interesse peiling voor mijn SC33 uit 1999. 34000KM gelopen. 2 maanden geleden "alle" vloeistoffen en filters vervangen, tevens voorzien van een nieuwe achterband. Motor ziet er ontzettend goed uit, een tweede in deze staat zul je niet zo snel vinden. Ik heb momenteel wat anders op het oog.
1404147

Bij interesse een pb'tje svp. Ik vraag 3000€ voor deze blade, hier valt natuurlijk nog wel wat te onderhandelen.

Vr. Gr. Jasper
 
Laatst bewerkt:
Ik ben voornemens een SP2 aan te schaffen. De blade eet geen brood, ander gaat hij over een jaar of twaalf naar mijn zoontje dan heeft hij een leuke oldtimer..:]
 
Veel aanbod klopt maar veel afgetrapt, verbouwd etc ik zou deze bv zo kopen voor 3000 euro.
Net zoals ik 3000 euro voor mijn Aprilia Falco betaald heb, terwijl er ook te koop staan voor rond de 2000 .
Deze is ook in nieuwstaat en daar hoort een hoger prijskaartje aan vond ik persoonlijk .
 
Veel aanbod klopt maar veel afgetrapt, verbouwd etc ik zou deze bv zo kopen voor 3000 euro.
Net zoals ik 3000 euro voor mijn Aprilia Falco betaald heb, terwijl er ook te koop staan voor rond de 2000 .
Deze is ook in nieuwstaat en daar hoort een hoger prijskaartje aan vond ik persoonlijk .
Deze heeft geen onderhoudshistory alleen wat die zelf eraan gedaan heeft. Dus weet jij veel wat er van tevoren ermee gedaan is dan? Daar geef je dan blindelings 3rooitjes voor? Mss heeft de motor wel 10j stil gestaan ergens in een garage dan mag die ook wat beter uitzien als ene wat 10j op de weg zit. Weet je dus ook niet haha dus blindelings 3rooitjes te gaan uitgeven is niet heel erg slim he😉👍
 
Ik denk dat het ook persoonlijk is en wat men het waard vind / wilt uitgeven.
Zo betaal ik straks 8K voor een SP2 uit 2005 . (Duitsland) Is dat slim? Wie weet, wellicht niet... Echter heb ik het er wel voor over.
 
Blindelings niet maar m`n interesse is wel gewekt na het zien van de advertentie en het plaatje .
Daarnaast maak je een afspraak voor bezichtiging en een proefrit .
Aan de staat van een motor is er echt wel te zien of deze goed onderhouden is of niet.
Ook een koude start kan veel vertellen.
Als de motor na een eventuele proefrit prima is bevonden geef ik er zeker wel 3000 euro voor ja .
Jaren geleden een blade gekocht eerste model , serieus goed bod gedaan via MP terwijl er velen stonden voor veel minder, maar minder mooi in mijn ogen ,na bezichtiging en proefrit gekocht voor bijna de vraagprijs van die man . De blade was zijn geld dubbel en dwars waard.
 
Ik denk dat het ook persoonlijk is en wat men het waard vind / wilt uitgeven.
Zo betaal ik straks 8K voor een SP2 uit 2005 . (Duitsland) Is dat slim? Wie weet, wellicht niet... Echter heb ik het er wel voor over.
Denk ut ook beetje persoonlijk en beetje slim kopen combo van beiden haha ik zoek gewoon een leuke fiets voor de zomer deze gaat daarna ook weer weg. dacht hij staat in de weg en wilt ervanaf mensen verkopen dan sneller als ene wat dat niet boeit en.liever de motor zelf houden. Denk dat jij type bent tot hier en niet verder is je goed recht he nix mis mee ook maar ik zoek de andere type mense wat ervanaf willen haha mooie fiets alleen voor mij teduur succes 👍👍
 
Er zijn zat koopjes op MP of face book .
Laatst op face book groep motoren te koop een Zwarte Yamaha Thunderace echt in goede staat en onderhoud gepleegd door motorzaak was van een mevrouw met iets van 40 K en bijna smetteloos voor 1400 euro .
 
Denk ut ook beetje persoonlijk en beetje slim kopen combo van beiden haha ik zoek gewoon een leuke fiets voor de zomer deze gaat daarna ook weer weg. dacht hij staat in de weg en wilt ervanaf mensen verkopen dan sneller als ene wat dat niet boeit en.liever de motor zelf houden. Denk dat jij type bent tot hier en niet verder is je goed recht he nix mis mee ook maar ik zoek de andere type mense wat ervanaf willen haha mooie fiets alleen voor mij teduur succes 👍👍
ietsmeerpuntentussendewoordenenduskorterezinnenleestzoveelmakkelijkerenduidelijker.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan